آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, لوازم خانگی

بورس انواع جاروبرقی

بورس انواع جاروبرقی 1402 بورس انواع جاروبرقی بورس انواع جارو برقی بیصدا - لوازم خانگی برقی خرید بهترین انواع جاروبرقی از معتبرترین برندها بورس جاروبرقی صنعتی در ایران+مشاوره رایگان جاروبرقی | قیمت انواع جارو برقی با برندهای مختلف قیمت انواع جاروبرقی در بازار عمده فروشی انواع جارو برقی | بازار امین حضور تهران فروش انواع جارو برقی بوش - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی زیرِزیر امرسال ، یخچال فریزر ، الکترواستیل ، هیمالیا ، دیپوینت ، پاکشوما ، لباسشویی ظرفشویی
یخچال فریزر امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها لیست قیمت یخچال و فریزر یخچال فریزر - فروشگاه اینترنتی زیر زیر خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت

چگونه یک جاروبرقی با کیفیت را بشناسیم؟

 

در این مقاله میخواهیم اشاره ای برای تعیین و بررسی اینکه جاروبرقی که چقدر قابلیت پاک‌کنندگی دارد، را داشته باشیم. همچنین باید مجموعه آزمایش‌های متفاوتی بر روی انواع مدل‌ها و بر اساس نوع طراحی آن‌ها انجام شود. به عنوان مثال، شما نباید انتظار داشته باشید که جاروبرقی ایستاده، دستی یا رباتیک قدرت تمیزکنندگی برابر با مدل‌های بزرگ و سطلی داشته باشند، اما مسلما همه‌ی آن‌ها نقاط مثبت و منفی مخصوص به خود را دارند.

هنگام خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

برای خرید یک جاروبرقی خوب با قیمت مناسب اولین و مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی و یا همان میزان مکندگی جارو است.
کمترین قدرت موتور 1600 وات و بیشترین قدرت موتور 2500 وات برای مصرف خانگی است.
ویژگی دیگری که هنگام خرید بد نیست به آن توجه کنیم میزان مصرف انرژی آن است.
جاروبرقی به عنوان وسیله ای که ممکن است بارها در طول هفته و ساعت ها در طول روز برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، هر چه میزان مصرف انرژی کمتری داشته باشد یقینا قبض برق ارزان‌تری را در پی دارد.
قابل حمل بودن و سبکی جاروبرقی از دیگر ویژگی های مثبتی است که بهتر از جارو برقی که انتخاب میکنید داشته باشد.
هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید تا جارو را برای شما امتحان کند تا میزان صدا را بسته به تشخیص خودتان تجربه و انتخاب کنید و در این زمینه صرفا به گفته فروشنده مبنی بر بی صدا بودن دستگاه اعتماد نکنید.

کیسه‌دار یا بدون کیسه بودن دستگاه را بررسی کنید

 

استفاده از جاروبرقی‌هایی با کیسه‌‌ی دائمی از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌‌های خریدِ کیسه‌ی یک‌بار مصرف، به‌صرفه است. اما در عین حال باید بدانید که نوع کیسه‌دار به تمیز کردن دوره‌ای فیلتر و کیسه نیاز دارد. از طرفی لازم به تاکید است که گرد و غبار و آشفتگی، به منظور تخلیه‌ی سطلِ یک جاروبرقی در مدل‌های بی‌کیسه در صورت ابتلا به آسم یا آلرژی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در حالی که با وجود کیسه‌های یک‌بار مصرف در جاروبرقی‌های کیسه‌دار تا حد زیادی این مشکل بر طرف می‌شود. بنابراین با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

جاروبرقی خوب چی بخریم؟

ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D

47,750,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

فریزر 10فوت امرسان مدل فلت F1060T

9,900,000 تومان

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D با آبخوری

14,500,000 تومان15,500,000 تومان

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D بدون آبخوری

14,500,000 تومان

يخچال فريزر 11 فوت امرسان گلد فلت TF11T220

9,450,000 تومان

یخچال 10فوت امرسان مدل HRI1060

9,650,000 تومان

یخچال 17 فوت امرسان مدل TFH17T350

11,650,000 تومان

یخچال 20 فوت امرسان BFN20D-M/TP فلت تاچ LCD آبخوری

14,600,000 تومان15,600,000 تومان

یخچال 5 فوت امرسان مدل IR5T

4,700,000 تومان

یخچال فریزر 10 فوت کلاسیک امرسان

14,100,000 تومان14,800,000 تومان

یخچال فریزر 16 فوت کلاسیک امرسان صورتی

18,400,000 تومان18,900,000 تومان

یخچال فریزر 16 فوت کلاسیک امرسان فیروزه‌ای

18,950,000 تومان
سفارش داده شده:1
آیتم های موجود:1

پاکشوما

 

تاریخچۀ پاکشوما از قدیم (سال ۱۳۵۴) تاکنون
برند متخصص – متمرکزِ پاکشوما در سال 1354 خورشیدی تحت برند لیدی واش (Lady Wash) با طراحی صنعتی و تولید انواع لباسشوئی نیمه اتوماتیک کار خود را شروع کرد.

در ادامه و طی همکاری با شرکت فیلیپس (Philips) هلند و بعد از آن ال جی (LG) کره جنوبی، پاکشوما به توسعه محصول با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی پرداخت. در حال حاضر کارخانجات این شرکت در مساحتی به وسعت ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) مترمربع مستقر بوده و در آن چندین خطوط تولید مرتبط با گروه محصولات ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال و فریزر و کولر گازی در حال فعالیت هستند .

گروه پاکشوما با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا از جمله هایر اروپا – ایتالیا (Haier Europe) که مشتمل بر برندهای کندی، هوور و زیرووات می باشد و همچنین کمپانی مایدیا (Midea) به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا طبق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال (Fortune Global) در سال 2017، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می نماید.

ادامه مطلب در مقاله پاکشوما

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی

 

خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی ایرانی و خارجی برطرف خواهد ساخت.

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *