آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, لوازم خانگی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی
معرفی برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای تولید یخچال و فریزر در ایران هیمالیا بر قله زیبائی ها امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی zirezir.ir

مشخصات

 

در این مقاله اشاره به انتخاب و خرید یخچال و فریزر هیمالیا مدل تسلا خواهیم کرد که هیچ فروشنده لوازم خانگی در هنگام خرید به شما نخواهد گفت.

 شرکت گارانتی کننده : گارانتی 30 ماهه هیمالیا
 رتبه مصرف انرژی : A
 گنجایش کل به فوت : 27
 یخساز خودکار :  دارد
 کمپرسور اینورتر دیجیتال :  دارد
 گنجايش فريزر : 280 لیتر
 گنجایش یخچال : 330 لیتر
 خرد کن یخ (Crushed) :  دارد
 انجماد سریع (Super Freezer) :  دارد
يخچال فريزر، كمبی فريزر پايين، 18 – 32 ft، هيماليا، مدل HRFN60504، سازنده توليدی لوازم خانگی پرتو سرد توان، ايران، مبرد R134a، آبسردکن اتوماتيك با اتصال به آب شهری، يخ ساز اتوماتيك با اتصال به آب شهری، برفک زدایی دارد، گريد انرژی A، غير سيم كارت خور
یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا HRFN60504 زندگی با تازگی زیباست

یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید هیمالیا مدل تسلا

یکی از پرفروش‌ترین یخچال‌فریزرها، ساید‌بای‌ساید است به این دلیل که نسبت به سایر یخچال‌فریزرهای دیگر؛ زیبا، مدرن، باکیفیت و جادار است. یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید به دلیل ظرفیت بالایی که دارند برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار خوبی هستند. کیفیت ساخت بالا در یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید سبب شده تا مواد‌غذایی و یا هرگونه مواد خوراکی موجود در آن‌ها برای مدت طولانی سالم و تازه باقی بمانند. یکی از دلایل محبوبیت این نوع از یخچال‌فریزرها، زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه بوده و از طرفی هم امکانات بکار گرفته شده در یخچال‌فریزرهای ساید نسبت به دیگر یخچال‌ها بیشتر است.

یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا(Tesla) ، گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که مایل به داشتن محصولی متفاوت و بسیارزیبا هستند. این محصول با حجم مفید زیاد و مطلوب در عمق و عرض مناسب ، مطلوب خانواده های زیبار پسند می باشد و ظاهر آن نیز با طراحی منحصر بفرد بسیار زیبا و همه پسند می باشد .در این محصول کابین یخچال در بالا با دو در و کابین فریزر در پائین با دو در طراحی شده است و دسترسی را به نقاط مختلف کابین را بسیار آسان نموده است .

در یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا (Tesla) که با طراحی مناسب یخساز و آبسرد کن بر روی محصول، شما می‌توانید کامل ترین و زیباترین یخچال فریزر شرکت هیمالیا را برای آشپزخانه خود انتخاب نمائید. این یخچال فریزر امکانات زیادی مانند عیب یاب خودکار، آنتی ویروس (AVP) ، یخساز خودکار ، محفظه ی کنترل رطوبت و غیره دارد.

در زمان خرید یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید باید توجه زیادی به فضایی که در اختیار دارید داشته باشید زیرا به دلیل نوع طراحی فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. تنوع محصولات شرکت هیمالیا در زمینه یخچال‌فریزر زیاد است و یکی از مدل‌های پرفروش آن یخچال فریزر سایدبای‌ساید مدل تسلا است که دارای کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فردی است. این محصول هیمالیا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مشخصات کلی یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید

 

از مزیت‌های یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید ارزان‌تر بودن آن است. این یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید از نوع 4درب است که قسمت بالای آن به یخچال و قسمت پایین آن به فریزر اختصاص‌داده‌شده است. درب‌های این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هنگام باز و بسته شدن تداخلی با یکدیگر نداشته باشند. این محصول هیمالیا دارای ابعادی به ارتفاع 192سانتی‌متر، پهنای 88سانتی‌متر و عمق 81سانتی‌متر است.

ساید بای ساید 4درب هیمالیا مدل تسلا

35,100,000 تومان35,900,000 تومان

فریزر صندوقی هیمالیا مدل CF275

12,900,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

لباسشویی پاکشوما BWF 40107 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

18,400,000 تومان

لباسشویی هیمالیا مدل دلتا ظرفیت 8 کیلوگرم

15,250,000 تومان

یخچال 7 فوت هیمالیا مدل تک درب سفید

یخچال 9 فوت هیمالیا تک درب HRED190

8,400,000 تومان

یخچال دوقلو هیمالیا آلفا پلاس رنگ TI

یخچال دوقلو هیمالیا آلفا پلاس سفید

43,700,000 تومان

یخچال فریزر هیمالیا امگاپلاس HRFN60501 آبریز

25,300,000 تومان26,100,000 تومان

یخچال فریزر هیمالیا دوقلو رومانو پلاس

38,350,000 تومان41,250,000 تومان

یخچال فریزر هیمالیا مدل 5 کاره آبریز

19,500,000 تومان

یخچال فریزر هیمالیا مدل 5 کاره هوم‌بار

19,900,000 تومان

طراحی ظاهری یخچال هیمالیا تسلا tesla

 

سیستم کنترل هوشمند یخچال هیمالیا مدل تسلا

 

شرکت هیمالیا با توجه به اهداف بلند مدتی که در ابتدا بنیانگذارانش داشتند، ساید هیمالیا تسلا در رده‌بندی یخچال‌های هوشمند جای می‌گیرد همچنین شما می‌توانید با اتصال این یخچال به اینترنت، بوسیله‌ گوشی همراه و با نرم‌افزار مخصوصی که شرکت هیمالیا ارائه کرده‌ تنظیمات یخچال فریزر خود را در داخل و یا خارج از منزل انجام دهید.(که هنوز ما نتونستیم تست کنیم!)

تنظیمات یخچال هیمالیا مدل tesla

 

شما می‌توانید با استفاده از کنترل هوشمند 6حالت را بر روی یخچال فریزر خود اعمال کنید.

حالت اول برای کارکرد نرمال یخچال وفریزر می‌باشد. هنگامیکه نیازی به به فریزر ندارید به سراغ حالت دوم بروید؛ تنظیمات حالت دوم برای خاموش نمودن یخچال و روشن ماندن فریزر است که مصرف انرژی را بسیار کم می‌کند. حالت سوم عکس حالت دوم است، یعنی هنگامیکه به فریزر نیازی ندارید اما می‌خواهید یخچال به کار خود ادامه دهد.

اگر به فضای بیشتری برای یخچال نیاز دارید با فعال نمودن حالت چهارم یعنی تبدیل فریزر به یخچال، به آن دست پیدا خواهید کرد.

تنظیمات پنجم برای خاموش کردن یخچال و تبدیل فریزر به یخچال است، در این شرایط می‌توانید یخچال بالایی را خاموش نموده و دو درب پایین را به جای فریزر به یخچال اختصصاص دهید.

و اما تنظیمات حالت vita fresh که جزو کاربردی‌ترین تنظیمات می‌باشد به شما کمک می‌کند تا ماندگاری مواد غذایی درون یخچال را دو برابر کنید و مدت زمان بیشتری از میوه و سبزیجات تازه استفاده نمایید.

آنتی باکتریال

 

حتما برای شما هم پیش آمده‌است که با باز نمودن درب یخچال یا فریزر با انبوهی از بوهای نامطبوع مواجه شوید. شرکت هیمالیا در آخرین تولیدات خود یعنی یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا بوسیله تولید یون‌های منفی، تمامی باکتری‌ها را از بین می‌برد و مانع از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال فریزر شما خواهد شد. همچنین این یخچال دارای تصفیه هوای داخل کابین‌ها می‌باشد.

فناوری نوفراست، قاتل برفک‌های ساید هیمالیا تسلا

با تعبیه تکنولوژی نوفراست در یخچال هیمالیا مدل تسلا، دیگر لازم نیست وقت، انرژی و هزینه‌ی خود را صرف زدودن برفک‌های فریزر با وسایل و ابزار مختلف کنید.

سایر ویژگی‌های یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید

 

  • جهت روشنایی داخلی در این محصول از لامپ‌های LED استفاده شده که مصرف انرژی بسیار کم‌تری نسبت به لامپ‌های معمولی دارد و در صورت روشن شدن گرمای بسیار کمی را ایجاد می‌نمایند، این نوع از لامپ‌ها طول عمر بسیار طولانی دارند و نور یکنواختی را در فضای یخچال‌فریزر ایجاد می‌نمایند.

  • در داخل یخچال 3طبقه شیشه‌ای مقاوم با قابلیت تنظیم ارتفاع به همراه 2کشو وجود دارد. در فضای یخچال محفظه‌ای برای نگهداری مواد غذایی مانند گوشت وجود دارد که دمای آن از 2+ تا 3- قابل تنظیم است به کمک این محفظه می‌توان گوشت را به مدت 24ساعت خارج از فریزر نگهداری نمود بدون آنکه فاسد شود.

  • این محصول هیمالیا دارای فیلتر تصفیه آب است به همین دلیل آبی بسیار با کیفیت را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

  • در بخش فریزر 6کشو برای ذخیره مواد خوراکی مختلف وجود دارد.

  • این یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید هوشمند است به همین دلیل می‌توان تنظیمات آنرا از طریق اتصال به Wifi در خارج از منزل با کمک گوشی همراه هوشمند براحتی انجام داد. این تنظیمات عبارت‌اند از: کارکرد نرمال فریزر و یخچال، خاموش‌کردن فریزر و روشن ماندن بخش یخچال، خاموش‌کردن قسمت یخچال و روشن ماندن بخش فریزر، تبدیل کردن فریزر به یخچال، خاموش‌کردن یخچال و تبدیل کردن فریزر به یخچال و حالت Vita Fresh.

  • روی پنل این محصول قفل کودک تعبیه شده تا تنظیمات توسط کودکان دچار تغییر نشوند.

  • فعال‌کردن حالت Vita Fresh سبب ماندگاری بیشتر میوه‌ها و سبزی‌ها می‌شود.

  • بر روی درب سمت چپ یخچال یخ‌ساز اتوماتیک و آبریز بیرونی وجود دارد که آب و یخ بسیار با کیفیتی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. یخ‌ساز، یخ را بصورت قالبی و یا خردشده در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. آب یخ‌ساز و آبریز از طریق اتصال یخچال‌فریزر به آب شهری تأمین می‌شود و نیازی به پرکردن دستی ندارد.

  • جمعاً بر روی هر دو درب یخچال 6طبقه برای نظم‌دهی بهتر به مواد خوراکی تعبیه شده است.

  • کمپرسور بکاررفته در این محصول از نوع اینورتر دیجیتال است که انرژی کم‌تری مصرف می‌کند و در حین کار سروصدای کم‌تری را ایجاد می‌نماید.

  • هر دو بخش یخچال و فریزر کاملاً بدون برفک هستند و هر دو بخش مجهز به آلارم بازماندن درب نیز می‌باشند که توجه به آن تأثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.

  • در طراحی این محصول بجای استفاده از دستگیره‌های متداول از دستگیره توکار استفاده شده که جلوه‌ای خاص‌تر را به این محصول بخشیده است.

میزان مصرف انرژی یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید

یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید معمولاً مصرف انرژی کم‌تری نسبت به سایر انواع یخچال‌فریزر دارند. یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید هیمالیا با مدل تسلا دارای برچسب انرژی با گرید A است به همین دلیل در مقابل ظرفیت بالایی که دارد از مصرف برق بسیار کمی برخوردار است و در کاهش هزینه‌های برق خانوار بسیار مؤثر می‌باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول

شرکت هیمالیا در تولید محصولات خود از موتورهای بسیار با کیفیت استفاده می‌نماید و آن‌ها را به مدت 60ماه وارانتی می‌نماید که به معنی گارانتی تعویض کامل موتور یخچال‌فریزر است. این وارانتی در واقع خود، نوعی ضمانت با کیفیت بودن کالا محسوب می‌شود. یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید هیمالیا با مدل تسلا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی برای مشتریان خود است.

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر

💢زندگی با تازگی زیباست 💢

یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *