اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, لوازم خانگی

معرفی برند لایف

معرفی برند لایف امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی
معرفی برند لایف امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

درباره لایف

 

شرکت لوازم خانگی لایف مجموعه‌ای است که می‌کوشد در هیاهو و سیطره‌ی تفکرات بازدارنده و منفی تحریم‌های اقتصادی و سیاسی، راه خود را در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله‌های رفیع تولید در حوزه‌ی لوازم خانگی هموارسازد. مسیری که طی طریق در آن اگر توانی بیشتر از توان نظامی یک ملت نیازمند نباشد، قطعا کمتر از آن نخواهد داشت.

در جهان پر التهاب اسم‌ها و رسم‌ها، رنگ‌ها ، طرح‌ها و استیلای دانش روز که به نقش صنعت رنگ و بویی تازه داده، همت بلند داشتن و با غول تحریم‌ها جنگیدن و سری درآوردن در این هفتاد سر پرسودای پر زر و سیم، کاری‌ست کارستان که این مجموعه نو پا سعی نموده به مدد اراده آهنین فرزندان وطن پرافتخار خود بدان دست یابد.

آنچه به موفقیت رسیده

 

مهم‌ترین رکن در تولید هر محصولی، فارغ ازنوع تولید که قاعدتا بر پایه نیاز شکل می‌گیرد، توان، زمان و انگیزه تولید(که عمدتا مسائل مالی یا احساسی مثل بالا بردن غرور ملی است)می‌باشد. لایف کوشیده سبد کالایی مناسبی بر پایه توان و چشم‌انداز بلند مدت خود تهیه نماید. تولیداتی که نمودار روز افزون و چشم‌گیر داشته و تمرکز.خود را بیشتر بر پایه تولیدات جدید که منطبق بر نیاز روز جامعه است نهاده است.
لایف متشکل است از، بیش از هزاران نفر نیروی کار که با واسطه یا به شکل مستقیم با این مجموعه همکاری می‌نمایند، عددی که به لطف و مدد پروردگار هر روز در حال افزایش است.
تیم فروش مجرب که بیش از صدها نیرو در دفتر این مجموعه در حال انجام وظیفه می‌باشند.‌
تیم فروش فروشگاهی با هزاران نیرو، همیشه آماده خدمت به هم میهنان خود است.
و تیم تولید که به شکل پراکنده در شهرهای مختلف با تمام توان به کار تولید مشغول است.

هم یخچال، هم فریزر

 

در هر خانه‌ای به یک یخچال و فریزر برای تازه نگه‌داشتن مواد غذایی نیاز است. فوت لایف مدل 3210دارای طراحی ساده اما دوست‌داشتی است که تمام مواد غذایی و خرت و پرت خانه شما را تازه و سالم نگه می‌دارد. مدل 3210ساید بای ساید بوده که یک یخچال جادار را در کنار یک فریزر کنار هم قرار داده است. یخچال‌های ساید بای ساید یک تحول عظیم در صنعت یخچال و فریزر بوده که دغدغه کمبود جا را در آشپزخانه برای خانوارهای بسیاری رفع کرده است. در حقیقت یخچال‌های ساید بای ساید حجم درونی دستگاه را کم کرده اما این دو مورد را کنار هم قرار داده است که جای زیادی را در آشپزخانه اشغال نکند.

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی لایف

 

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی لایف

 

خرید لوازم خانگی لایف با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی لایف برطرف خواهد ساخت.

معرفی برند لایف
لایف یعنی همه لوازم| زندگی

امرسان
یخچال فریزر
الکترواستیل
هیمالیا
دیپوینت
پاکشوما
لباسشویی ظرفشویی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *