آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, لوازم خانگی

معرفی 3 مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان

معرفی 3 مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان 3 مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان معرفی 3 مدل از یخچال فریزر و ساید برند امرسان يخچال فريزر ساید بای ساید امـرسان مدل NRF3292D (EMSBA ... برای نگه‌داری نوشیدنی‌های مختلف، و حفظ کیفیت نوشیدنی‌های گازدار، روی درب یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان ، 3 طبقه‌ی بزرگ تعبیه شده‌است. هرکدام از این طبقات ... یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان 32 فوت مدل NRF3292D یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت امرسان مدل NRF3292D معرفی بهترین مدل یخچال فریزر امرسان بدون برفک يخچال فريزر ساید بای ساید امـرسان مدل NRF3292D معرفی برند امرسان - Emersun Brand - مجله اینترنتی زیرِزیر قیمت ها در بازار تهران یخچال و فریز ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D يخچال فريزر ساید بای ساید امـرسان 32 فوت قیمت یخچال ساید امرسان جدید ساید امرسان مدل روسو یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل روسو rfr3292d قیمت یخچال ساید بای ساید امرسان مدل رونا معایب ساید امرسان یخچال ساید امرسان ۳۲ فوت سیلور يخچال فريزر امرسان- 18 گلد فلت تاچ A دستگيره دياموندي آبخوري دار- مدل TFN18D( نو فراست) يخچال فريزر 11فوت امرسان گلد فلت اسمارت L22 دودرب مدل TF11T220 فریزر 10فوت فلت امرسان دیفراست مدل F1060T ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D با بار و ابسرد کن یخچال فریزر 16 کلاسیک پاور فری امرسان(رنگی – جایخی دار- دیفراست) یخچال امرسان مدل TFH17T350 یخچال فریزر 18فوت گلد فلت تاچ دستگیره دیاموندی مدل TFN18D( نوفراست بدون ابخوری) یخچال فریزر 17 فوت الگانت امرسان مدل TFH17/EL(درب تمام شیشه ای / دیفراست) یخچال فریزر دوقلو 16 فوت امرسان مدل دیاموند RH16D & FN16D یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند تاچ هایلوکس دستگیره ( B2)RH20D & FN20D یخچال فریزر رنگی کلاسیک امرسان مدل TF16T329CLA یخچال فریزر دوقلو ۱۶ فوت امرسان کندانسور مخفی هایلوکس مدل دیاموند (ابخوری دار) یخچال فریزر دو قلو 20 فوت کندانسور مخفی امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D یخچال فریزر امرسان گلد تاچ C الگانت مدل BFN22D-EL-TP (رنگی) یخچال فریزر 27 فوت امرسان طرح WB5 مدل BFN27D502 WB5 با یخساز یخچال فریزر 27 فوت امرسان درب W3 تاچ A مدل BFN27D W3 ( با یخساز و بار ) یخچال فریزر 27 فوت امرسان تاچ درب W2 آبخوری وسط با یخساز ( نوفراست) یخچال فریزر 27 فوت امرسان درب w4 الگانت مشکی با یخساز یخچال فریزر 24 فوت امرسان تاچ A مدل BFN24D M SF با بار یخچال و فریزر امرسان مدلBFN20D321 (یخساز) یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP فلت تاچ lcD با ابخوری یخچال و فریزر فلت تاچ ابخوری دار امرسان مدل BFN22D-M/TP (فریزر پایین/ 4 کشو/نوفراست) امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی
خرید لوازم خانگی امرسان - یخچال فریزر امرسان خرید نقد و اقساطی لوازم خانگی امرسان لوازم خانگی امرسان ساخت کجاست لوازم خانگی امرسان اقساطی شرکت امرسان محصولات امرسان قیمت سایت امرسان نمایندگی امرسان قیمت محصولات امرسان در سال 1401 یخچال و فریزر دوقلو | بالا و پایین | کلاسیک رنگی امرسان امرسان کالا | فروشگاه امرسان | نمایندگی فروش امرسان در تهران ... امرسان کالا | فروشگاه امرسان | نمایندگی فروش امرسان در تهران خیابان ری خرید لوازم خانگی امرسان با بهترین قیمت در امین حضور قیمت لوازم خانگی امرسان قیمت لوازم خانگی امرسان در امین‌حضور قیمت لوازم خانگی امرسان در ری قیمت لوازم خانگی امرسان در خیابان ری تهران امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

امرسان

همه ما میدانیم که برند امرسان یکی از برندهای مطرح تولید‌کننده انواع یخچال فریزر در ایران است. با این خاطر خط تولید این شرکت، با اتکا به توان و دانش متخصصین داخلی، توانست پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر باکیفیت در ایران و دیگر کشورهای دنیا شناخته شود.

در این کارخانه تولیدی ایرانی، علاوه بر یخچال فریزر، شرکت صنایع امرسان امروزه محصولات متنوعی را تولید می‌کند که تنها گوشه‌ای از عزم این کمپانی در جهت نیل به اهدافی است که از زمان شکل‌گیری تا به امروز تغییر نکرده‌اند.

همچنین یخچال فریزرهای امرسان در انواع مختلف هتلی یا کامپکت، یخچال تک درب، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید، فریزر تک درب و یخچال فریزرهای محبوب طرح کلاسیک تولید می‌شوند.

در نهایت استفاده از تکنولوژی روز دنیا سبب شده امرسان به عنوان اولین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، موفق به اخذ نشان استاندارد CE اروپا شود. بدین ترتیب یخچال فریزرهای امرسان با استانداردهای بهداشتی، ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط‌زیست اتحادیه اروپا سازگاری دارند و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به فروش می‌رسند.

ویژگی و مزیت اصلی یخچال فریزرهای امرسان، شناخت نیاز مصرف‌کننده داخلی و طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتری است که در این زمینه امرسان، گوی سبقت را از رقبای داخلی و خارجی خود ربوده‌است.

در حال حاضر یخچال فریزرهای امرسان به بیش از 15 کشور دنیا از جمله ایتالیا صادر می‌شود و در بازار داخلی هم یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین برندها در تولید یخچال فریزر است.

ساختار و ویژگی عمده یخچال فریزرهای امرسان بهره‌گیری از سیستم پربازده و مصرف بهینه انرژی است که منجر شده تا یخچال فریزرهای امرسان موفق به اخذ گرید +++A به عنوان بالاترین استاندارد مصرف انرژی شوند.

در نظر داشته باشید که خرید انواع یخچال فریزرهای امرسان با ضمانت‌نامه 36 ماهه امرسان و ارائه کلیه خدمات پس از فروش، خیال شما را از جهت تضمین کیفیت کالا، آسوده می‌کند.

همچنین در آخر، اگر به دنبال بهترین یخچال فریزر ایرانی هستید در فروشگاه اینترنتی زیرِزیر بهترین مدل‌های یخچال فریزر امرسان با نقد و بررسی و مشخصات فنی برای شما آماده گردیده‌است تا با مطالعه دقیق، بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

معرفی 3 مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان

 

برند امرسان از برندهای شناخته شده ایرانی در تولید یخچال فریزر و لوازم خانگی در کشور است و از برندهای قدیمی و خوشنام ایرانی می باشد که تقریبا همه با این برند آشنا هستند و می دانند که این برند از کیفیت و قیمت مناسبی برخورداراست. انتخاب برند و خرید یخچال فریزر بستگی به نیاز مشتری دارد اما اگر قصد خرید یخچال فریزرهای امرسان را دارید ما به شما 3 مدل از برترین یخچال فریزرهای امرسان را معرفی می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

  1. یخچال و فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D
  2. یخچال و فریزر 20 فوت امرسان مدلBFN20D321
  3. یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T-M
در نظر داشته باشید قیمت و موجودی هر کدام از مدل های معرفی شده در سایت موجود بوده و علاوه بر انتخاب محصول مدنظر ، خرید آنلاین هم میتوانید داشته باشید.
فروشگاه 
اینترنتی 
زیرِزیر

یخچال و فریزر 18 فوت امرسان مدل TFN18D

یخچال فریزر 18 فوت مدل «TFN18D» یکی از یخچال‌های ساده، به‌صرفه و کم‌مصرف از سری یخچال‌های بالاپایین شرکت امرسان (Emersun) است که به دلیل فضای مناسب داخل یخچال، یکی از پرطرفدارترین مدل یخچال‌ و فریزر‌های ایرانی است. شرکت صنایع امرسان یکی از پیشروهای صنعت در حفاظت از محیط زیست است از این سو امرسان در تولید محصولات لوازم خانگی ایرانی از تمام توان خود جهت تولید محصولات دوست‌دار محیط زیست استفاده می‌کند، از این رو گاز تبریدی و مواد مورد استفاده برای عایق‌بندی این محصول کاملا دوست‌دار محیط‌ زیست هستند. گنجایش کلی این محصول 380 لیتر است که سهم یخچال 270 لیتر و سهم فریزر 86 لیتر است که فضای نسبتا کمی برای سردکردن و فریز کردن مواد غذایی محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم گردش هوای اجباری و سیستم انجماد سریع اشاره کرد.

یخچال مدل TFN18D در یک نگاه

دستگاه مدل TFN18D یکی از یخچال و فریزرهای کمبی میان‌رده‌ی امرسان است. وجود قابلیت‌های کاربردی مثل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم گردش هوای اجباری و سیستم انجماد سریع این دستگاه در کنار قیمت مناسب، آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده‌ی شخصی یا خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل کرده است.

یخچال و فریزر 20 فوت امرسان مدلBFN20D321

یخچال فریزر 20 فوت امرسان مدل BFN20D321 دارای طراحی زیبا و ظرفیت مناسب برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و زیاد است. رده مصرف انرژی این دستگاه A است و طراحی آن به صورت دو طبقه است که فریزر آن پایین است. از طریق پنل لمسی روی یخچال می‌توان میزان دما داخلی یخچال، فریزر و همچنین دیگر مشخصات را تنظیم نمود. وجود سیستم جریان هوای چندگانه موجب خنک شدن یکپارچه تمام طبقه‌های یخچال و فریزر می‌شود. نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک نوفراست است. گفتنی است فریزر آن دارای 3 کشو برای قرار گیری حجم زیادی از مواد غذایی است. قسمت یخچال نیز دارای 4 طبقه، 2 کشو برای نگهداری میوه و سبزی و 5 محفظه روی در است. آبریز دستگاه روی در یخچال واقع شده و به صورت دستی پر می‌شود که نیاز به لوله کشی را رفع می‌نماید. در صورت باز ماندن در یخچال و فریزر پس از مدتی از طریق بوق، شما را مطلع می‌سازد. این یخچال دارای یخساز نیمه اتوماتیک است.

یخچال مدل BFN20D321در یک نگاه

دستگاه مدل BFN20D321 یکی از یخچال و فریزرهای کمبی میان‌رده‌ی امرسان است. وجود قابلیت‌های کاربردی مثل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم خنک کننده کمپرسورو سیستم انجماد سریع این دستگاه در کنار قیمت مناسب، آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده‌ی شخصی یا خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل کرده است.

یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T-M

 

چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی خانواده‌ها یخچال و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری سایدبای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسیار گران‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. در رده‌ی بعدی، یخچال‌فریزرهای “کمبی” یا “بالا و پایینی” هستند. این یخچال‌ها با دو طراحی یخچال بالا یا یخچال پایین از پرفروش‌ترین محصولات این گروه در بازار هستند.

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T-M در یک نگاه

یخچال امرسان مدل TFH14T-M دستگاه ساده و که کاربردی است که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. طراحی این یخچال اگرچه قدیمی به نظر می‌رسد ولی نسبت به ابعادش گنجایش خوبی دارد و دسترسی به موادغذایی راحت است. باید توجه داشت که در طول زمان در محفظه فریزر برفک جمع می‌شود و باید به‌صورت دوره‌ای این محفظه را تمیز کرد. در مجموع با توجه به قیمت محصول و بسته به نوع استفاده کاربر، این دستگاه گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.

خرید لوازم خانگی امرسان – یخچال فریزر

 

امرسان، به رویاهات پرو بال بده

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی امین حضور

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه حضوری برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه آنلاین زیرِ زیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.

قیمت یخچال در امین حضور

 

قیمت ها در برندهای مختلف جاری است، امروزه به دلیل قیمت بالای یخچال فریزرها و نیاز ضروری و همیشگی خانه و آشپزخانه به این وسیله ضروری است که در خرید این وسیله دقت شود تا نیاز آشپزخانه شما را حداقل 10 الی 15 سال تامین کند. از آنجا که تنوع مارک، قیمت، جنس، کارایی و رقابت در برند خارجی و بهترین یخچال فریزر ایرانی زیاد شده است، باعث سردرگمی در انتخاب شما می شود.

ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D

47,750,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال 17 فوت امرسان مدل TFH17T350

11,650,000 تومان

یخچال فریزر 22 فوت امرسان مدل الگانت BFN22D-EL-TP

19,350,000 تومان

یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل تاچ هایلوکس دیاموند RH20D-FN20D

37,150,000 تومان

یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T-M

10,350,000 تومان

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D321

10,800,000 تومان11,100,000 تومان

یخچال و فریزر دوقلو امرسان مدل FN15D-RH15D

29,950,000 تومان

قیمت یخچال ساید امرسان در امین حضور

 

قیمت ها در برندهای مختلف جاری است، امروزه به دلیل قیمت بالای یخچال فریزرها و نیاز ضروری و همیشگی خانه و آشپزخانه به این وسیله ضروری است که در خرید این وسیله دقت شود تا نیاز آشپزخانه شما را حداقل 10 الی 15 سال تامین کند. از آنجا که تنوع مارک، قیمت، جنس، کارایی و رقابت در برند خارجی و بهترین یخچال فریزر ایرانی زیاد شده است، باعث سردرگمی در انتخاب شما می شود.

خرید آنلاین یخچال و فریزر امرسان

 

 

خرید لوازم خانگی امرسان با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی ایرانی امرسان برطرف خواهد ساخت.

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

خرید لوازم خانگی از امین حضور

قیمت یخچال در امین حضور
قیمت یخچال ساید در امین حضور
قیمت ماشین لباسشویی در امین حضور
فروش اقساطی لوازم خانگی در امین حضور
شماره لوازم خانگی در امین حضور
قیمت یخچال فریزر دوقلو در امین حضور

سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

لیست فروشگاه های بازار لوازم خانگی سه راه امین حضور و خیابان ری
لوازم خانگی امین حضور
فروشگاه لوازم خانگی
فروشگاه لوازم خانگی در تهران
تهران بازار
10 بهترین فروشگاه لوازم خانگی امین حضور
فروشگاه لوازم خانگی امین حضور – فروش اینترنتی– قیمت عمده
قیمت عمده لوازم خانگی

امرسان
یخچال فریزر
الکترواستیل
هیمالیا
دیپوینت
پاکشوما
لباسشویی ظرفشویی

معرفی امین حضور
فروشگاه آنلاین لوازم خانگی امین حضور
قیمت یخچال در امین حضور
قیمت یخچال ساید در امین حضور
قیمت ماشین لباسشویی در امین حضور
قیمت ماشین ظرفشویی در امین حضور

ماشین لباسشویی

 

معرفی امین حضور
فروشگاه آنلاین لوازم خانگی امین حضور
قیمت یخچال در امین حضور
قیمت یخچال ساید در امین حضور
قیمت ماشین لباسشویی در امین حضور
قیمت ماشین ظرفشویی در امین حضور
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *