اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

تاریخچه برند ایرنی پارس خزر

پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرِ زیر قیمت ها

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. در حال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می‌دهد و سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادارنیز عرضه می‌شود. این شرکت همچنین یکی از ارکان شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه است . خشنودی مشتریان، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش در شکوفایی ایران عزیز، سرلوحه فعالیت شرکت است.

شرکت صنعتی پارس خزر ۴۱ گروه محصول در ۲۴۶ مدل با کیفیت مرغوب با دو برند پارس خزر و سایا را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید. گروه محصولات تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر عبارتند از انواع ماشین لباسشویی، اتوبخار، پنکه، بخاری برقی، فن هیتر، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، مولتی کوکر، چرخگوشت، غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، میوه خشک کن، مکمل غذاساز چرخگوشت، ترازو، آبمیوه گیری، چایساز، کتری برقی، تصفیه آب، جاروبرقی، چارو شارژی، بخارشو، جارو عصایی، تصفیه هوا، سشوار و فود سیور.

افتخارات و موفقیت‌های کسب شده شرکت صنعتی پارس خزر در قالب تندیس‌ها، تقدیرنامه‌ها، گواهینامه‌ها و سپاس نامه‌ها از جمله دستاوردهای مهم مدیریتی این شرکت به‌شمار می آید.

شرکت صنعتی پارس خزر با توسعه شبکه خدمات پس از فروش گسترده و با بیش از ۴۵۰ مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت ۱۰ سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده و ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان و ۲ ماه خدمات تعویض محصول به مشتریان ارائه می‌کند.

این شرکت با استقرار واحد صدای مشتری در کلیه ساعات شبانه روز، اطلاعات مورد نیاز مشتری را دراختیار آن‌ها قرار داده و نظرات و پیشنهادها مشتریان را دریافت می‌کند.

آبمیوه گیری پارس خزر 300 وات مانگو Mango

معرفی محصولات پارس خزر

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام)، تولید کننده لوازم خانگی ساخت ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که محصولات آن شامل انواع ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخگوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، بلندر، خرد کن، ترازو آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا می باشد. تولیدات این شرکت از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۱ با برند پارس توشیبا و از سال ۱۳۶۱ تاکنون با برند تجاری پارس خزر و سایا به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شوند.

قدرت و کیفیت قابل اعتماد برند ایرانی پارس خزر در لوازم خانگی

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

برند ایرانی پارس خزر در حوزه لوازم خانگی به عنوان یکی از قدرتمندترین و کیفیت بالاترین ها در این حوزه شناخته می شود. این برند نشان دهنده عدم نیاز به تغییر لوازم و اعتماد بالای مشتریان است. این برند از مواد اولیه و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می کند تا حداکثر کارایی را فراهم آورد. با ارائه گارانتی قطعات و خدمات پس از فروش فوق العاده، لوازم پارس خزر به عنوان یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی در ایران شناخته می شود.

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

زیرِزیر قیمت ها

بهترین آبمیوه گیری های پارس خزر 1402

آبمیوه گیری مدل تایگر:

در زمان خرید آبمیوه گیری نه تنها باید به کیفیت ساخت و قابلیت های آن توجه کنید، بلکه می توانید ظاهر محصولی که قصد خرید آن را دارید هم در نظر داشته باشید. به هر حال این محصول قرار است فضایی را در خانه شما به خودش اختصاص دهد و چه بهتر که زیبا هم باشد. آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger دقیقا همین محصولی است که باید انتخاب کنید. این محصول تمام امکانات آبمیوه گیری های دیگر را دارد و از ظاهر بسیار زیبایی هم برخوردار است. البته که باید به کیفیت ساخت بالای این آبمیوه گیری هم اشاره کنیم.

المانی که باعث شده آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger کیفیت ساخت بالایی داشته باشد، استفاده از بدنه ای از جنس استیل است. بخش زیادی از بدنه آبمیوه گیری tiger پارس خزر را استیل ضد زنگ به خودش اختصاص داده است. از طرف دیگر باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای آب میوه گیری پارس خزر مدل tiger از موتوری قدرتمند استفاده شده است. موتوری که توان آن به ۷۰۰ وات می رسد. موتور قدرتمند این آبمیوه گیری پارس خزر باعث شده که به راحتی بتوانید آب میوه های سفت و نرم را به راحتی بگیرید.

آبمیوه گیری آووکادو :

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado از آن دسته از محصولاتی است که نه تنها ظاهری زیبا و جذاب دارد، بلکه از کیفیت بالایی هم برخوردار است و قابلیت های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر باید بگوییم که آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado قیمت بسیار خوبی هم دارد و هر خانواده ای که می تواند این محصول هیجان انگیز و کارامد را خریداری کند.

داشتن دستگاه آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado باعث می شود که دیگر برای تهیه آبمویه هزینه زیادی پرداخت نکنید و همیشه هم آبمویه طبیعی و تازه در اختیار داشته باشید. این محصول پارس خزر از موتوری برخوردار است که توان آن به ۳۵۰ وات می رسد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado به صورتی ساخته شده که از دو سرعت برخوردار است. از این دو سرعت می توانید برای آبگیری میوه های سفت و یا نرم استفاده کنید. موضوعی که باعث می شود بتوانید اب هر میوه ای را به راحتی بگیرید.

از ویژگی های آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avocado می توانیم به فیلتر و تیغع تمام استیل اشاره کنیم که ضد زنگ هستند و کیفیت بالایی دارند. همچنین پارس خزر برای این محصول از ظرف تفاله بزرگی هم استفاده کرده است. این محصول خوش ساخت دارای پارچ با کیفیتی است که می تواند مقدار زیادی آب میوه را در خودش ذخیره کند.

آبمیوه گیری سه کاره ویتافروت :

آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر با پارچ شیشه ای مدل VitaFruit ترکیبی از آب میوه گیری، مخلوط کن و آسیاب است. پس به جای اینکه سه دستگاه را به صورت جداگانه خریداری کنید، همه آن ها را در قالب یک محصول در اختیار خواهید داشت. در سه کاره پارس خزر مدل ویتافروت از موتوری با قدرت ۴۵۰ وات استفاده شده است. برای قسمت مخلوط کن آن از یک پارچ شیشه ای با ظرفیت ۱.۵ لیتر استفاده شده است که البته در پوش مخصوص هم دارد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آسیاب این محصول هم می تواند در هر بار استفاده ۱۰۰ گرم ماده آسیاب شده را پیش روی شما قرار

در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402 تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402 بهترین پلوپز های پارس خزر 1402 برند سایا از کمپانی پارس خزر 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

قیمت

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *