اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

بهترین یخچال فریزر های هیمالیا 1402

بهترین یخچال فریزر های هیمالیا 1402
بهترین یخچال فریزر های هیمالیا 1402

بهترین یخچال فریزر های هیمالیا 1402

بهترین های هیمالیا

 

بهترین های هیمالیا در فروشگاه اینترنتی زیرِزیر در بازار لوازم خانگی خیابان امین حضور تهران در زیر لیست میگردد :

معرفی هیمالیا

خرید محصولات هیمالیا

 

شرکت هیمالیا با توجه به اهداف بلند مدتی که در ابتدا بنیانگذارانش داشتند نسبت به احداث کارخانه در زمینی بالغ بر 11 هکتار در یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در 50 کیلومتری تهران اقدام نمودند که در حال حاضر با داشتن حدود 50 هزار متر مربع فضای تولید مناسب و برنامه ریزی جهت ساخت فضای تولیدی جدید به مساحت 50 هزار متر مربع دیگر و بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه تولید خود که در حال حاضر حدود 800 نفر می باشد توانسته نقش بسزایی را در زمینه تولید یخچال و فریزر و تولید ملی ایفاء نماید.

بهترین های هیمالیا بهترین های هیمالیا در فروشگاه اینترنتی زیرِزیر در بازار لوازم خانگی خیبان امین حضور تهران بهترین های هیمالیا در فروشگاه اینترنتی زیرِزیر در بازار لوازم خانگی خیبان امین حضور بهترین های هیمالیا در فروشگاه اینترنتی زیرِزیر در بازار لوازم خانگی بهترین های هیمالیا در فروشگاه اینترنتی زیرِزیر در بازار تهران یخچال فریزر هیمالیا | معرفی 5 مدل پرطرفدار همراه با قیمت و ... بهترین مدل های یخچال هیمالیا بهترین مدل یخچال هیمالیا 1402 [ پرفروش ترین ها + قیمت ] 😍 آشنایی با بهترین یخچال هیمالیا؛ قلب تپنده آشپزخانه بهترین مدل یخچال فریزر هیمالیا + معرفی 9 مدل محبوب و ... بهترین مدل یخچال هیمالیا (معرفی ۶ تا از پرفروش ترین ها) بهترین مدل یخچال هیمالیا جدید + 7 مدل پرفروش 1402 ۱۰ مدل از بهترین مدل یخچال هیمالیا کدام است؟ آبسردکن دار و ... بهترین و مرغوب‌ترین مدل‌های یخچال‌فریزر برند هیمالیا در سال ... بهترین مدل یخچال هیمالیا کدام است؟ 5 مدل آبسردکن دار و یخساز قیمت یخچال دوقلو هیمالیا 40 فوت دیجی کالا معایب یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما قیمت یخچال هیمالیا قیمت یخچال فریزر هیمالیا بدون برفک مشکلات یخچال هیمالیا بهترین مدل یخچال هیمالیا نی نی سایت قیمت یخچال هیمالیا دیجی کالا امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

هیمالیا و استراتژی

خرید محصولات هیمالیا

 

شرکت هیمالیا با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه نیم قرن سابقه موفق و موثر در عرصه تولید لوازم خانگی (یخچال و فریزر ) توانسته سهم بسزایی را در تولید ملی داشته باشد.

شرکت هیمالیا با توجه به اهداف بلند مدتی که در ابتدا بنیانگذارانش داشتند نسبت به احداث کارخانه در زمینی بالغ بر 11 هکتار در یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در 50 کیلومتری تهران اقدام نمودند که در حال حاضر با داشتن حدود 50 هزار متر مربع فضای تولید مناسب و برنامه ریزی جهت ساخت فضای تولیدی جدید به مساحت 50 هزار متر مربع دیگر و بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه تولید خود که در حال حاضر حدود 800 نفر می باشد توانسته نقش بسزایی را در زمینه تولید یخچال و فریزر و تولید ملی ایفاء نماید

یخچال فریزر هیمالیا

خرید محصولات هیمالیا

 

ویژگی های یخچال هیمالیا

  • صد در صد نو فراست

  • گرید انرژی B و A

  • دارای تکنولوژی AVP جهت از بین بردن باکتری ها

  • دارای تکنولوژی Vita Fresh جهت نگهداری طولانی مواد غذایی

  • مجهز به محفظه Big Box در فریزر

  • یخساز اتوماتیک

یخچال دوقلو هیمالیا مدل کابینتی ( Built in ) ، یک محصول متفاوت و منحصر بفرد می باشد که با جاسازی در کابینت آشپزخانه ، طراحی آشپزخانه شما را متفاوت و بی نظیر می کند . این محصول گزینه بسیار مناسبی است برای افرادیکه بدنبال آشپزخانه های مدرن هستند . در این محصول، یخچال در سمت راست و فریزر در قسمت چپ آن قرار گرفته است.

با یخچال فریزر هیمالیا مدل کابینتی (Built in) ، شما می‌توانید آشپزخانه ای متفاوت و بسیار شیک و مدرن داشته باشید. این محصول علاوه بر اینکه طراحی ، زیبایی و انتخاب رنگ را در اختیار شما قرار می دهد ، امکانات زیادی مانند عیب یاب خودکار، محفظه بیگ باکس ( Big Box) ، محفظه ی کنترل رطوبت ، و غیره دارد .

انواع یخچال و فریزرهای هیمالیا

خرید محصولات هیمالیا

 

در لیست زیر انواع یخچال و فریزرهای هیمالیا با قیمت کف بازار امین حضور خدمتتان نمایش داده میشه که هر لحظه میتوانید خرید خود را آنلاین انجام دهید.

ساید بای ساید 4درب هیمالیا مدل تسلا

39,900,000 تومان

فریزر صندوقی هیمالیا مدل CF275

12,900,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

لباسشویی پاکشوما TFB-40801ST ظرفیت 8 کیلوگرم

20,650,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال 7 فوت هیمالیا مدل تک درب سفید

یخچال 9 فوت هیمالیا تک درب HRED190

8,400,000 تومان

یخچال دوقلو هیمالیا آلفا پلاس رنگ TI

یخچال دوقلو هیمالیا آلفا پلاس سفید

50,400,000 تومان

یخچال فریزر هیمالیا امگاپلاس HRFN60501 آبریز

27,800,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال فریزر هیمالیا دوقلو رومانو پلاس

43,900,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال فریزر هیمالیا مدل 5 کاره آبریز

19,500,000 تومان

یخچال فریزر هیمالیا مدل 5 کاره هوم‌بار

19,900,000 تومان

یخچال فریزر هیمالیا مدل SELECT آبریز

24,550,000 تومان

یخچال‌فریزر ساید‌بای‌ساید هیمالیا مدل تسلا

یکی از پرفروش‌ترین یخچال‌فریزرها، ساید‌بای‌ساید است به این دلیل که نسبت به سایر یخچال‌فریزرهای دیگر؛ زیبا، مدرن، باکیفیت و جادار است. یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید به دلیل ظرفیت بالایی که دارند برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار خوبی هستند. کیفیت ساخت بالا در یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید سبب شده تا مواد‌غذایی و یا هرگونه مواد خوراکی موجود در آن‌ها برای مدت طولانی سالم و تازه باقی بمانند. یکی از دلایل محبوبیت این نوع از یخچال‌فریزرها، زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه بوده و از طرفی هم امکانات بکار گرفته شده در یخچال‌فریزرهای ساید نسبت به دیگر یخچال‌ها بیشتر است.

یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا(Tesla) ، گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که مایل به داشتن محصولی متفاوت و بسیارزیبا هستند. این محصول با حجم مفید زیاد و مطلوب در عمق و عرض مناسب ، مطلوب خانواده های زیبار پسند می باشد و ظاهر آن نیز با طراحی منحصر بفرد بسیار زیبا و همه پسند می باشد .در این محصول کابین یخچال در بالا با دو در و کابین فریزر در پائین با دو در طراحی شده است و دسترسی را به نقاط مختلف کابین را بسیار آسان نموده است .

در یخچال فریزر هیمالیا مدل تسلا (Tesla) که با طراحی مناسب یخساز و آبسرد کن بر روی محصول، شما می‌توانید کامل ترین و زیباترین یخچال فریزر شرکت هیمالیا را برای آشپزخانه خود انتخاب نمائید. این یخچال فریزر امکانات زیادی مانند عیب یاب خودکار، آنتی ویروس (AVP) ، یخساز خودکار ، محفظه ی کنترل رطوبت و غیره دارد.

در زمان خرید یخچال‌فریزرهای ساید‌بای‌ساید باید توجه زیادی به فضایی که در اختیار دارید داشته باشید زیرا به دلیل نوع طراحی فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. تنوع محصولات شرکت هیمالیا در زمینه یخچال‌فریزر زیاد است و یکی از مدل‌های پرفروش آن یخچال فریزر سایدبای‌ساید مدل تسلا است که دارای کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فردی است. این محصول هیمالیا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

شما می‌توانید با استفاده از کنترل هوشمند 6حالت را بر روی یخچال فریزر خود اعمال کنید.

حالت اول برای کارکرد نرمال یخچال وفریزر می‌باشد. هنگامیکه نیازی به به فریزر ندارید به سراغ حالت دوم بروید؛ تنظیمات حالت دوم برای خاموش نمودن یخچال و روشن ماندن فریزر است که مصرف انرژی را بسیار کم می‌کند. حالت سوم عکس حالت دوم است، یعنی هنگامیکه به فریزر نیازی ندارید اما می‌خواهید یخچال به کار خود ادامه دهد.

اگر به فضای بیشتری برای یخچال نیاز دارید با فعال نمودن حالت چهارم یعنی تبدیل فریزر به یخچال، به آن دست پیدا خواهید کرد.

تنظیمات پنجم برای خاموش کردن یخچال و تبدیل فریزر به یخچال است، در این شرایط می‌توانید یخچال بالایی را خاموش نموده و دو درب پایین را به جای فریزر به یخچال اختصصاص دهید.

و اما تنظیمات حالت vita fresh که جزو کاربردی‌ترین تنظیمات می‌باشد به شما کمک می‌کند تا ماندگاری مواد غذایی درون یخچال را دو برابر کنید و مدت زمان بیشتری از میوه و سبزیجات تازه استفاده نمایید.

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی هیمالیا

خرید محصولات هیمالیا

 

خرید لوازم خانگی هیمالیا با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا برطرف خواهد ساخت.

خرید لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی 1402
فروشگاه زیرزیر در امین حضور تهران 1402 بررسی ساید بای ساید تسلا 4درب هیمالیا 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

خرید محصولات هیمالیا

هیمالیا – نیم قرن سابقه تولید لوازم خانگی
یخچال و فریزر
محصولات هیمالیا
شرکت هیمالیا با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه نیم قرن …
فروشگاه اینترنتی هیمالیا
قیمت محصولات هیمالیا
قیمت کف بازار محصولات هیمالیا
قیمت زیرِزیر محصولات هیمالیا
معرفی و خرید محصولات شرکت هیمالیا Himalia
لیست قیمت لوازم خانگی هیمالیا Himalia (5 بهمن)
یخچال هیمالیا با ارزان ترین قیمت + نمایندگی فروش مستقیم
خرید محصولات هیمالیا با قیمت ارزان تر از همه جا
یخچال هیمالیا و فریزر هیمالیا خرید بدون واسطه + ارسال رایگان
خرید و قیمت محصولات برند هیمالیا

امرسان
یخچال فریزر
الکترواستیل
هیمالیا
دیپوینت
پاکشوما
لباسشویی ظرفشویی

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *