آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, برند ایرانی, لوازم خانگی

بهترین یخچال های سایز کوچک سال 1402

بهترین یخچال های سایز کوچک سال 1402 بهترین یخچال سایز کوچک سال 1402 بهترین برند لوازم خانگی ايرانی امرسال, يخچال فريزر, الکترواستيل, هيماليا, ديپوينت، پاکشوما، لباسشويی ظرفشویی خريد لوازم خانگی از امين حضور - فروشگاه زير زير قيمت ها امرسان يخچال فريزر الکترواستيل هيماليا دیپوينت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

1 محصول برتر با نام دیپوینتمعرفی برند هیمالیا1 محصول برتر با نام دیپوینت

بهترین یخچال های سایز کوچک سال 1402

بهترین یخچال های سایز کوچک سال 1402 بهترین یخچال سایز کوچک سال 1402 بهترین برند لوازم خانگی ايرانی امرسال, يخچال فريزر, الکترواستيل, هيماليا, ديپوينت، پاکشوما، لباسشويی ظرفشویی خريد لوازم خانگی از امين حضور - فروشگاه زير زير قيمت ها امرسان يخچال فريزر الکترواستيل هيماليا دیپوينت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

یخچال سایز کوچک چیه؟

لوازم خانگی کوچولو در بورس لوازم خانگی ایران ( امین حضور تهران )

یخچال سایز کوچک یکی از بهترین آیتم ها برای کسانی که جای کمی در اختیار دارند مانند دانشجو های عزیز کشورمون یا مغازه داران یا هتل ها که به یک دستگاه جمع و جور برای استفاده نیاز دارند می باشد.

معمولا یخچال مینی برای قرار دادن نوشیدنی و مواد غذایی دیگر مانند شیشه های ترشی و سس ها و مواد غذایی دیگر استفاده میشود. در هتل ها که تعداد اتاق ها زیاد است و فضای زیادی برای قرار دادن یخچال فریزر بزرگ وجود ندارد از یخچال کوچک استفاده میشود.

یکی دیگر از دلایل استفاده از این دستگاه ها در هتل، بصرفه تر بودن و اقتصادی‌تر بودن آن است. اتاق های دانشجویی هم از دیگر محل هایی است که از یخچال سایز کوچک در آن استفاده میشود.

انواع یخچال سایز کوچک

در حالت کلی سه نوع یخچال کوچک داریم:

1 – یخچال های کمپرسور دار

در این نوع یخچال های کوچک، از یک موتور و گاز مایع برای خنک کردن کابین یخچال استفاده میشود.مبرد یا همان گاز در یخچال توسط کمپرسور درون لوله پمپ می‌شود و این همان ماهیت کمپرسور است، یک پمپ. این پمپ الکتریکی کوچک در محفظه‌ای مهر و موم شده قرار دارد و در آنجا درون روغن با تعدادی بیت و فنر معلق است که اکثر افراد نیازی به دانستن در مورد آن ندارد. تا زمانی‌که از کار می ایستد.

این روش سرمایش به دهه‌های قبل باز می‌گردد، اصلا چیز جدیدی نیست و فیزیک آن به خوبی قابل فهم است. این نوع یخچال ها دارای صدا می باشند و این صدا به دلیل استفاده از موتور در دستگاه است. اگر قصد قرار دادن این نوع یخچال را در اتاق خواب خود دارید، در جریان باشید که صدای زیادی دارند.

2 – یخچال های ترمو الکتریک

ترموالکتریک، قطعه ای است که در یخچال کوچک قرار داده شده است. این دستگاه ها موتور ندارند و به واسطه همین ترموالکتریک کابین یخچال را خنک میکند.

خنک‌کننده‌های ترموالکتریک توسط اثر پلتیر عمل می‌کنند. این دستگاه دارای دو طرف است، و هنگامی که یک جریان الکتریکی DC از طریق دستگاه جریان می‌یابد، حرارت را از یک طرف به طرف دیگر می‌برد به طوری که یک طرف سردتر می‌شود در حالی که طرف دیگر گرم تر است. چنانچه در طرفین یک ماژول ترموالکتریک اختلاف دما ایجاد شود، خودبخود جریان الکتریکی در آن برقرار می گردد. این اثر برعکس اثر پلتیر است و بنام اثر سیبِک شناخته می شود که در سال ۱۸۲۱ کشف شد.

این یخچال ها صدا ندارند و فقط صدای فن دستگاه شنیده میشود. به جرات میتوان گفت که بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب است.

3 – یخچال های کوچک جذبی

نوع دیگر یخچال قابل حمل ، یخچال جذبی است. برخلاف یخچال های کمپرسور ، در یخچال های جذبی واحد کمپرسور به عنوان وسیله خنک کننده وجود ندارد. قدرت خنک کنندگی آن ها از سیستم تبادل جریان گاز حاصل می شود که در پشت یخچال قرار دارد.

سیستم تبادل جریان گاز ، گرمای پشت یخچال را دریافت کرده و از آن برای خنک سازی دمای داخلی استفاده می کند.این نوع یخچال ها از مدل ترموالکتریک دار هم صدای کمتری دارد.

بهترین یخچال های سایز کوچک سال 1402

بهترین تولیدکنندگان یخچال سایز کوچک

شرکت های زیادی طی 30 سال گذشته وارد عرصه تولید یخچال شدند که خیلی از آنها ورشکست شده و رفتند و تعدادی از آنها که جزو بهترین سازندگان لوازم خانگی هستند باقی ماندند. آنهایی که هنوز جزو خوبهای ایران هستند از اول سیاست کاری خود را بر مبنای کیفیت و خدمات دهی خوب بنا کردند به همین جهت هنوز پابرجا هستند.

خیلی از شرکتهای قدیمی مانند ارج و آزمایش و جنرال استیل که واقعا قدرتمند بودن و کالاهای خوبی هم تولید می کردند ورشکست شدند اما شرکتهای خصوصی قوی ماندگار شده و هنوز هم جزو بهترین ها هستند. هر یک از این کارخانه های معتبر در برخی محصولات خیلی معروف هستند.
بهترین شرکت یخچال سازی ایران عبارتند از:

الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
ایستکول

امرسان

بی شک بعد از این که تصمیم به خرید یخچال سایز کوچک امرسان را داشته باشید، انتظار یخچالی با قد و قواره کوچک دارید. یخچال‌های هتلی که گاها به مینی بار نیز شناخته می‌شوند، اغلب 5 یا 6 فوتی هستند(تا 10 فوت) و بر خلاف ظاهر کوچک، می‌توانند اقلام به نسبت زیادی را داخل خود جای دهند.امرسان به عنوان یکی از بهترین برند ها شناخته شده است که میتواند از طریق سایت زیرِزیر یا به صورت حضوری در فروشگاه ما اقدام به خرید بفرمایید.

هیمالیا

یخچال هیمالیا از باکیفیت‌ترین یخچال‌فریزرهای ایرانی است و در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات لوازم خانگی ، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی در بازار لوازم‌خانگی فعالیت دارد و توانسته است سهم قابل‌توجهی در تولید ملی به خود اختصاص دهد. جدا از بحث کیفیت، مناسب‌بودن قیمت مقرون‌ به‌ صرفه یخچال هیمالیا هم از خصوصیات خوب این محصول است.

یکی از محصولات با کیفیت و جمع و جور یخچال‌های تکی هستند که از نظر گنجایش دارای ظرفیت نسبتا مناسبی هستند. یخچال سایز کوچک هیمالیا یکی از همان یخچال‌هایی است که دارای گنجایش بهینه ای می باشد. این یخچال ها می‌توانند بسیاری از مواد غذایی را برای ما سالم و تازه نگه دارد. شما در این یخچال ها دارای جاهای خوبی از نظر طبقه، کشو و طبقه در درب هستید.

ایستکول

شرکت تکران مبرد از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را با تولید یخچال های صنعتی در استان قم آغاز کرد و در ادامه طی دهه های ۷۰ و ۸۰ تولیدات خود را در زمینه یخچال و فریزرهای سایز کوچک توسعه داد.یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی یخچال های سایز کوچک با بیشتر از 4 دهه سابقهِ درخشان می باشد.

ابعاد یخچال های کوچک ایستکول باعث می‌شود بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. چون ابعاد کوچک و سبک‌ وزن بودن آن مشکل محدودیت محل استفاده را حل می‌کند.

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه حضوری برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه آنلاین زیرِ زیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین برند های یخچال های کوچک و هتلی در سال 1402 را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم ،اگر تجربه استفاده از هر یک از این محصولات فوق العاده را دارید حتما آن را با سایر عزیزان مشارکت کنید و نظرات خود را اعلام بفرمایید.

در انتهای این مطلب، گفتنی ست خوشحالیم که توانسته ایم یک مطلب آموزنده را در عرصه خرید بهترین یخچال کوچک سال 1402 در اختیارتان بگذاریم.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

فروشگاه حضوری لوازم خانگی در امین حضور تهران

بورس لوازم خانگی

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

ایستکول

نوشته های مرتبط

6 نظر در “بهترین یخچال های سایز کوچک سال 1402

  1. farzin.mass گفت:

    الان نزدیک به ده ساله که داخل آبدار خانه شرکتمون یک یخچال سایز کوچک ایستکول داریم و تا حالا آخ نگفته فقط یکمی صدا میده
    در کل راضی هستیم !

    1. ادمین سایت administrator گفت:

      ممنون از اینکه دیدگاهتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  2. hamidrezabm30 گفت:

    با سلام من یخچال امرسان سایز کوچیک دارم واسه اتاقم یدونه هم واسه اتاق پدر بزرگم بگیرم به نظرتون کدوم بهتره؟ که خوبم باشه تشکر

    1. ادمین سایت administrator گفت:

      سلام دوست عزیز ، بستگی به میزان بودجه ای که دارین میتونید انتخاب کنید
      چه برندی رو تهیه کنید تقریبا همه برند هایی که معرفی کردیم محصولات مرغوبی دارند

  3. hajialibita گفت:

    خواهرم داخل خوابگاهشون امرسان دارن راضی هستن

  4. arezoohajiali گفت:

    امرسان 10 فوت داشتیم تو خواب گاهمون حرف نداشت ممنون بابت مطلب کاربردیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *