اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402 برند سایا از کمپانی پارس خزر 1402

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402 برند سایا از کمپانی پارس خزر 1402

تاریخچه برند ایرنی پارس خزر

پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. در حال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می‌دهد و سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادارنیز عرضه می‌شود. این شرکت همچنین یکی از ارکان شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه است . خشنودی مشتریان، طراحی و توسعه محصولات جدید و تلاش در شکوفایی ایران عزیز، سرلوحه فعالیت شرکت است.

شرکت صنعتی پارس خزر ۴۱ گروه محصول در ۲۴۶ مدل با کیفیت مرغوب با دو برند پارس خزر و سایا را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید. گروه محصولات تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر عبارتند از انواع ماشین لباسشویی، اتوبخار، پنکه، بخاری برقی، فن هیتر، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، مولتی کوکر، چرخگوشت، غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، میوه خشک کن، مکمل غذاساز چرخگوشت، ترازو، آبمیوه گیری، چایساز، کتری برقی، تصفیه آب، جاروبرقی، چارو شارژی، بخارشو، جارو عصایی، تصفیه هوا، سشوار و فود سیور.

افتخارات و موفقیت‌های کسب شده شرکت صنعتی پارس خزر در قالب تندیس‌ها، تقدیرنامه‌ها، گواهینامه‌ها و سپاس نامه‌ها از جمله دستاوردهای مهم مدیریتی این شرکت به‌شمار می آید.

شرکت صنعتی پارس خزر با توسعه شبکه خدمات پس از فروش گسترده و با بیش از ۴۵۰ مرکز مجاز در کلیه شهرهای کشور، به مدت ۱۰ سال از کلیه محصولات خود پشتیبانی کرده و ۲۵ ماه خدمات پس از فروش رایگان و ۲ ماه خدمات تعویض محصول به مشتریان ارائه می‌کند.

این شرکت با استقرار واحد صدای مشتری در کلیه ساعات شبانه روز، اطلاعات مورد نیاز مشتری را دراختیار آن‌ها قرار داده و نظرات و پیشنهادها مشتریان را دریافت می‌کند.

در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402 تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402 بهترین پلوپز های پارس خزر 1402 برند سایا از کمپانی پارس خزر 1402

معرفی محصولات پارس خزر

پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402

شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام)، تولید کننده لوازم خانگی ساخت ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که محصولات آن شامل انواع ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخگوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، بلندر، خرد کن، ترازو آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا می باشد. تولیدات این شرکت از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۱ با برند پارس توشیبا و از سال ۱۳۶۱ تاکنون با برند تجاری پارس خزر و سایا به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شوند.

قدرت و کیفیت قابل اعتماد برند ایرانی پارس خزر در لوازم خانگی

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402

برند ایرانی پارس خزر در حوزه لوازم خانگی به عنوان یکی از قدرتمندترین و کیفیت بالاترین ها در این حوزه شناخته می شود. این برند نشان دهنده عدم نیاز به تغییر لوازم و اعتماد بالای مشتریان است. این برند از مواد اولیه و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می کند تا حداکثر کارایی را فراهم آورد. با ارائه گارانتی قطعات و خدمات پس از فروش فوق العاده، لوازم پارس خزر به عنوان یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی در ایران شناخته می شود.

جاروبرقی های پارس خزر

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402

جاروبرقی‌های پارس خزر هم کارایی و طراحی خوبی دارند. برای مثال، پارس‌ خزر مدل VC-2200W موتوری پرقدرت دارد و از نظر کارایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طراحی این جارو هم خوب است و تفاوت چندانی با برندهای برتر بین‌المللی ندارد.

برخی از مشتریان قبلی مدعی شده‌اند که بیشتر از ۱۰ سال است از این محصول استفاده می‌کنند و بسیار راضی بوده‌اند. این نشانه خوبی برای اعتماد‌کردن به یک کالاست. قدرت موتور و مکش جارو که خوب باشد، اتصالاتی قوی داشته باشد و ظاهرش هم خوب طراحی شده باشد، دیگر حرفی به‌میان نمی‌ماند و در دسته پرفروش‌ها قرار می‌گیرد. نه؟

در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ بورس انواع جاروبرقی 1402 پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402

پنکه های پارس خزر

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402

پنکه هایی که مرگ نداره برندی که از نوادگان توشیبای ژاپنه!

اگر بخواهیم یکی از محصولات پرفروش پارس خزر در دسته‌بندی تهویه را معرفی کنیم، خوب است به سراغ این پنکه برویم. این پنکه ایستاده سبک، خوش‌ساخت و کاربردی است.

پنکه شیبای پارس‌خزر از بلندترین پنکه‌های موجود در بازار است که البته قابلیت تنظیم ارتفاع هم دارد. پیچ تنظیمی برای گذاشتن ارتفاع وسیله روی حالت دلخواه در آن تعبیه شده است. شما می‌توانید درجه عمودی وزش باد را هم مطابق میلتان قرار بدهید.

مشتریان قبلی پنکه پارس خزر معتقدند که صدای آزاردهنده‌ای ندارد و گزینه خوبی برای استفاده در فصل‌های گرم است. اگر دوست دارید که محصولی خوب داشته باشید، از خدمات پس از فروش معتبری بهره ببرید و زیاد از حد هم به جیبتان فشار نیاید، این محصول از پنکه‌های پارس خزر پیشنهاد می‌شود.

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402 نگاهی به پنکه های پارس خزر 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر
خرید اینترنتی لوازم خانگی زیرِ قیمت 1402

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *