آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, لوازم خانگی

نکات مهم در انتخاب و خرید جاروبرقی

در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ راهنمای خرید جاروبرقی امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی
در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ راهنمای خرید جاروبرقی امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

چگونه یک جاروبرقی با کیفیت را بشناسیم؟

 

 

در این مقاله میخواهیم اشاره ای برای تعیین و بررسی اینکه جاروبرقی که چقدر قابلیت پاک‌کنندگی دارد، را داشته باشیم. همچنین باید مجموعه آزمایش‌های متفاوتی بر روی انواع مدل‌ها و بر اساس نوع طراحی آن‌ها انجام شود. به عنوان مثال، شما نباید انتظار داشته باشید که جاروبرقی ایستاده، دستی یا رباتیک قدرت تمیزکنندگی برابر با مدل‌های بزرگ و سطلی داشته باشند، اما مسلما همه‌ی آن‌ها نقاط مثبت و منفی مخصوص به خود را دارند.

هنگام خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید یک جاروبرقی خوب با قیمت مناسب اولین و مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی و یا همان میزان مکندگی جارو است.
کمترین قدرت موتور 1600 وات و بیشترین قدرت موتور 2500 وات برای مصرف خانگی است.
ویژگی دیگری که هنگام خرید بد نیست به آن توجه کنیم میزان مصرف انرژی آن است.
جاروبرقی به عنوان وسیله ای که ممکن است بارها در طول هفته و ساعت ها در طول روز برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، هر چه میزان مصرف انرژی کمتری داشته باشد یقینا قبض برق ارزان‌تری را در پی دارد.
قابل حمل بودن و سبکی جاروبرقی از دیگر ویژگی های مثبتی است که بهتر از جارو برقی که انتخاب میکنید داشته باشد.
هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید تا جارو را برای شما امتحان کند تا میزان صدا را بسته به تشخیص خودتان تجربه و انتخاب کنید و در این زمینه صرفا به گفته فروشنده مبنی بر بی صدا بودن دستگاه اعتماد نکنید.

کیسه‌دار یا بدون کیسه بودن دستگاه را بررسی کنید

 

استفاده از جاروبرقی‌هایی با کیسه‌‌ی دائمی از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌‌های خریدِ کیسه‌ی یک‌بار مصرف، به‌صرفه است. اما در عین حال باید بدانید که نوع کیسه‌دار به تمیز کردن دوره‌ای فیلتر و کیسه نیاز دارد. از طرفی لازم به تاکید است که گرد و غبار و آشفتگی، به منظور تخلیه‌ی سطلِ یک جاروبرقی در مدل‌های بی‌کیسه در صورت ابتلا به آسم یا آلرژی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در حالی که با وجود کیسه‌های یک‌بار مصرف در جاروبرقی‌های کیسه‌دار تا حد زیادی این مشکل بر طرف می‌شود. بنابراین با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

جاروبرقی خوب چی بخریم؟

با اینکه انتخاب یک جاروبرقی بر اساس معیار های افراد و خانواده ها متفاوت است، اما نکات به خصوصی وجود دارند که در هنگام خرید جاروبرقی حتما باید به آنها دقت نمایید. برخی از مهم ترین نکات هنگام انتخاب یک جاروبرقی خوب عبارتند از:

بودجه و هزینه ای که برای خرید جاروبرقی در نظر گرفته اید.
قدرت موتور و مکش جاروبرقی
خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر دستگاه
ظرفیت و حجم جاروبرقی

راهنمای خرید جاروبرقی
امرسان
یخچال فریزر
الکترواستیل
هیمالیا
دیپوینت
پاکشوما
لباسشویی ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *