آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, برند ایرانی, لوازم خانگی

نگاهی به یخچال 13 فوت فیلور philver

نگاهی به یخچال 13 فوت فیلور philver

نگاهی به یخچال 13 فوت فیلور philver

نگاهی به یخچال 13 فوت فیلور philver

مقدمه

شرکت سهامی کارخانجات تولیدی بهمن(فیلور) در سال 1343 تاسیس و در تاریخ 1345/01/25 بهره برداری از آن آغاز گردید.
در شروع کار، قطعات یخچال و فریزر از شرکت های فیلکو آمریکا و هوور انگلیس وارد و مونتاژ می شد. قابل ذکر است که نام شرکت از ترکیبات کلمات فیلکو و هوور اقتباس شده بود.پیرو تغییرات در مالکیت شرکت و انجام سرمایه گذاری در ماشین آلات، از سال 1351 تولید محصولات جدید یخچال و فریزر شروع گردید.

فیلور یکی از برند هایی است که می توانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه یک محصول با کیفیت داشته باشید.

یخچال فریزر«RPD-COL-013» محصولی از شرکت ایرانی «فیلور» (Philver) است. این به صورت خودکار یخ‌ها را ذوب می‌کند و اجازه نمی‌دهد با ایجاد یخ، مصرف انرژی یخچال زیاد شود و در درازمدت کارایی یخچال با اثرات منفی روبرو شود. این محصول شرکت فیلور طراحی بهینه‌ای دارد و برای استفاده در آشپزخانه‌های کوچک و متوسط مناسب است. در این یخچال شرکت فیلور قسمت یخچال در بخش پایینی محصول و فریزر آن در قسمت بالایی قرار گرفته است. این شکل از طراحی بیش از هر چیز دیگری برای افرادی مناسب است که خانواده کم‌جمعیتی دارند. گنجایش کلی دستگاه 290 لیتر است که نشان می‌دهد این محصول برای استفاده خانواده‌های کم‌جمعیت به بازار عرضه شده است. قسمت فریزر این محصول دارای 2 کشو است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مواد غذایی را با نظم و ترتیب در یخچال قرار دهید. یخچال RPD-COL-013 از سری محصولات فیلور است که با طراحی ساده و کاملاً کلاسیک روانه بازار شده است. گنجایش این فریزر در این محصول هم 65 لیتر است. ارتفاع این یخچال 1600 میلی‌‍متر است که نشان می‌دهد این محصول یخچال فریزری جمع‌وجور است و برای استفاده در آشپزخانه‌های دارای فضای محدود و سقف کوتاه مناسب است. تعداد طبقات یخچال در این محصول 4 عدد است. کشویی برای قرارگیری میوه و سبزی هم در این یخچال قرار گرفته است. گفتنی است طبقات درب یخچال هم 3 عدد است. دستگیره‌های یخچال و فریزر در این محصول به شکلی خاص طراحی و تولید شده‌اند؛ این دستگیره بسیار مدرن است و در فضای بین درب یخچال و فریزر قرار گرفته است. این شکل از طراحی در بسیاری از محصولات مدرن دیده می‌شود و در ظاهر RPD-COL-013 تأثیر مثبتی دارد.

لطفا با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی شرکت فیلور

شرکت سهامی کارخانجات تولیدی بهمن(فیلور) در سال 1343 تاسیس و در تاریخ 1345/01/25 بهره برداری از آن آغاز گردید. در شروع کار، قطعات یخچال و فریزر از شرکت های فیلکو آمریکا و هوور انگلیس وارد و مونتاژ می شد. قابل ذکر است که نام شرکت از ترکیبات کلمات فیلکو و هوور اقتباس شده بود.

پیرو تغییرات در مالکیت شرکت و انجام سرمایه گذاری در ماشین آلات، از سال 1351 تولید محصولات جدید یخچال و فریزر شروع گردید.

شرکت در سال 1354 به سهامی عام تبدیل گردید. پس از انقلاب، عمده سهام شرکت در اختیار بنیاد دینی و فرهنگی صدوق بزرگ قرار گرفت و از سال 1362 به شرکت کارخانجات تولیدی بهمن (سهامی عام) تغییر نام یافت.
در سال 1373 پروژه طراحی و ایجاد کارخانه جدید بهمن در سعید آباد شهریار در زمینی به مساحت 230000 مترمربع آغاز شد. همزمان قراردادی با شرکت مرلونی ایتالیا منعقد گردید و بر حسب آن دانش فنی و ماشین آلات لازم جهت تولید مدل های جدید یخچال، فریزر و یخچال فریزر در اختیار شرکت قرارگرفت. در سال 1384 مجددا قالبها و ماشین آلات با همکاری شرکت مرلونی که بخش فنی شرکتهای ایندزیت و آریستون می باشد بروز گردید.
ظرفیت کارخانه جدید 350 هزار دستگاه در سال بوده و بهره برداری از آن در حال انجام است و محصولات این شرکت مطابق استاندارد آریستون ایتالیا تولید می گردد.

شرکت فیلور با تولید محصولات با کیفیت ،توانسته است محصولات خود را به کشورهای منطقه شامل عراق، افغانستان، پاکستان، و کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی شامل کوبا، ونزوئلا صادر نماید. همچنین با توجه به استقبال خوبی که از محصولات این شرکت در کشور کوبا انجام شد شرکت با کمک نیروهای کارآمد و مجرب خود خط تولید یکی از محصولات پرفروش خود را در سانتاکلارا راه اندازی نمود.

شرکت فیلور به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در سراسر کشور 409 نماینده فعال دارد که یکی از بزرگترین شبکه های خدمات پس از فروش در کشور می باشد.

نگاهی به یخچال 13 فوت فیلور philver

نگاهی به یخچال 13 فوت فیلور philver

اگر به دنبال خرید یخچال و فریزری مناسب برای محل‌کار هستید یا در نظر دارید برای خانه مدلی جمع‌و‌جور را انتخاب کنید، یخچال و فریزر 13 فوت فیلور مدل RPD-COL-013 گزینه مناسب شما است. این مدل با اینکه گنجایش بالایی ندارد اما قابلیت‌های کابردی خوبی را ارائه می‌کند تا کمبودی در کارکرد آن حس نکنید.

برفک زدایی اتوماتیک (Auto Defrost)
ابعاد: 160 *63 *63 سانتی متر
وزن: 60 کیلو گرم
حجم: 290 لیتر
یخچال: 220 لیتر
فریزر 70 لیتر
2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
A برخوردارند.

یخچال و فریزر 13 فوت فیلور مدل RPD-COL-013 با ابعادی شامل ارتفاع 160 سانتی‌متر، عمق 63 سانتی‌متر و پهنای 62.5 سانتی‌متر گنجایش کلی 290 لیتر را ارائه می‌کند. از این گنجایش کلی، 220 لیتر در اختیار یخچال و 70 لیتر در اختیار فریزر قرار می‌گیرد. این ابعاد در کنار وزن 60 کیلوگرمی یخچال و فریزر 13 فوت فیلور را در هر موقعیت مکانی قابل استفاده می‌کند. قسمت داخلی یخچال با گنجایش کلی 220 لیتر دارای چهار طبقه، یک کشو و سه طبقه درب است که چیدمان خوبی را فراهم می‌کند. طراحی بخش فریزر شامل دو طبقه است که میزبان حجم کمی از مواد غذایی و خوراکی است. تمام طبقات با قابلیت تغییر ارتفاع، شخصی‌سازی مناسبی را ایجاد می‌کنند. بر اساس گنجایش کلی نباید انتظار قرارگیری قابلمه‌ها یا بطری‌های بزرگ را داشت. طبقات شیشه‌ای مقاوم و قابل تنظیم و محفظه نگهداری میوه و سبزیجات با حفظ رطوبت، از ویژگی‌هایی است که نباید در این سطح قیمتی به راحتی از کنار آن گذشت. زبان طراحی ساده اما کاربردی در کنار دستگیره‌های مخفی، بخشی از ساختار ظاهری این مدل است. در این مدل از نمایشگر دیجیتال خبری نیست پس باید برای تنظیم دما به ترموستات دستی داخل بدنه رجوع کنید. دستگیره‌های مخفی به دلیل نبود برجستگی قابل لمس، طول عمر درب‌ها را افزایش داده و دیگر از خرابی‌های ناشی از ضربه یا شکستگی دستگیره خبری نیست.

فیلور یخچال و فریزر 13 فوت مدل RPD-COL-013 را به فناوری نوفراست مجهز کرده تا برای همیشه از شر چالش یخچال‌های قدیمی رها شوید. این قابلیت نه تنها طول عمر محصول را افزایش می‌دهد بلکه کیفیت محصولات غذایی را حفظ کرده و از آسیب پذیری به محتوای داخل یخچال جلوگیری می‌کند. قطعاً وجود این فناوری برای این مدل و یا تمام محصولات برودتی یک ویژگی ایده‌آل است. این فناوری خصوصاً برای این مدل که به کشوی فلزی فریزر مجهز است، بسیار کاربردی و به دور از چالش است. همچنین یخچال و فریزر RPD-COL-013 فیلور با توجه به کمپرسور خوبی که دارد، مصرف انرژی در رده A را ارائه می‌کند. مصرفت انرژی کم این محصول در کنار بازدهی بالا، تجربه‌ای شیرین را در طولانی مدت به‌جا می‌گذارد. البته باید عنوان کرد که این نوع مزیت‌ها پس از مدتی استفاده خود را نشان می‌دهند. در این مورد با کم بودن هزینه انرژی، چاره ای جز لبخند رضایت ندارید. در کل یخچال و فریزر RPD-COL-013 فیلور یک محصول اقتصادی، کارآمد و با دوام است. همانطور که عنوان شد با اینکه گنجایش ویژه‌ای ندارد اما قطعاً قبل از خرید می‌دانید که با چه ظرفیتی روبرو هستید. بر اساس مکان قرارگیری که می‌تواند محل کار یا منزل باشد، این مدل کارکردی بی‌نقص را به شما هدیه می‌دهد. کمپرسور با رده انرژی A یک نمونه پر‌بازده با مصرف انرژی بهینه است که به خوبی قادر به ارائه کارکردی بی نقص در این محصول می‌باشد. در آخر باید عنوان کرد که این یخچال یک محصول اقتصادی اما بسیار کاربردی و جمع‌و‌جور است که در صورت استفاده صحیح به یک یار همیشگی در خانه یا محل کار شما تبدیل می‌شود.

محصولات برند فیلور

برند فیلور یک برند داخلی است که در زمینه تولید تخصصی انواع یخچال ، اجاق گاز ،جارو برقی ، هیتر فن ، چرخ گوشت و پنکه فعالیت دارد. این شرکت با پشتوانه تجربه ای که در تولید لوازم خانگی دارد، توانسته است محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار ایران عرضه کند که کاملاً قابل رقابت با محصولات خارجی می باشند.

و…

یکی از نکات مهم در خرید یخچال فریزر این است که توجه کنید، دستگاه مورد نظر دارای گارانتی و ضمانت نامه باشد. اگر یخچال خریداری شده دارای ضمانت باشد، در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از ضمانت نامه استفاده کرده و مشکل را برطرف کنید.

روسو از برند هایی است که در خدمات پس از فروش نیز می درخشد.

میتوانید محصولات روسو را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی زیرزیر سفارش دهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه حضوری برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه آنلاین زیرِ زیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

جمع بندی

از شما سپاسگذاریم که تا پایان این مطلب همراهِ ما بودید. در کل برند فیلور یکی از برندهای مطرح و خوشنام در تولید لوازم خانگی می باشد که سابقه خوبی را از خود در خانه ی هموطنان ما به جا گذاشته است.

خصوصا در تولید یخچال فریزر که زبانزد خاص و عام می‌باشد. شما می توانید یخچال فریزر های فیلور را از فروشگاه اینترنتی زیرزیر و یا به صورت حضوری در فروشگاه ما در امین حضور تهران تهیه کنید.

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

 

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *