اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

بررسی یخچال فریزر 17 الگانت نسکافه ای

بررسی یخچال فریزر 17 الگانت نسکافه ای 17 فوت امرسان الگانت یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل الگانت فروشگاه اینترنتی زیرزیر

بررسی یخچال فریزر 17 الگانت نسکافه ای

بررسی یخچال فریزر 17 الگانت نسکافه ای 17 فوت امرسان الگانت یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل الگانت فروشگاه اینترنتی زیرزیر

معرفی برند امرسان

 

امرسان یکی از برندهای مطرح تولید‌کننده انواع یخچال فریزر در ایران است. خط تولید این شرکت، با اتکا به توان و دانش متخصصین داخلی، توانست پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر باکیفیت در ایران و دیگر کشورهای دنیا شناخته شود. علاوه بر یخچال فریزر، شرکت صنایع امرسان امروزه محصولات متنوعی را تولید می‌کند که تنها گوشه‌ای از عزم این کمپانی در جهت نیل به اهدافی است که از زمان شکل‌گیری تا به امروز تغییر نکرده‌اند.

یخچال فریزرهای امرسان در انواع مختلف هتلی یا کامپکت، یخچال تک درب، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید، فریزر تک درب و یخچال فریزرهای محبوب طرح کلاسیک تولید می‌شوند.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا سبب شده امرسان به عنوان اولین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، موفق به اخذ نشان استاندارد CE اروپا شود. بدین ترتیب یخچال فریزرهای امرسان با استانداردهای بهداشتی، ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط‌زیست اتحادیه اروپا سازگاری دارند و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به فروش می‌رسند.

مزیت یخچال های امرسان

 

مزیت اصلی یخچال فریزرهای امرسان، شناخت نیاز مصرف‌کننده داخلی و طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتری است که در این زمینه امرسان، گوی سبقت را از رقبای داخلی و خارجی خود ربوده‌است.

یخچال فریزرهای امرسان در حال حاضر به بیش از 15 کشور دنیا از جمله ایتالیا صادر می‌شود و در بازار داخلی هم یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین برندها در تولید یخچال فریزر است.

ویژگی عمده یخچال فریزرهای امرسان بهره‌گیری از سیستم پربازده و مصرف بهینه انرژی است که منجر شده تا یخچال فریزرهای امرسان موفق به اخذ گرید +++A به عنوان بالاترین استاندارد مصرف انرژی شوند.

خرید انواع یخچال فریزرهای امرسان با ضمانت‌نامه 36 ماهه امرسان و ارائه کلیه خدمات پس از فروش، خیال شما را از جهت تضمین کیفیت کالا، آسوده می‌کند.

اگر به دنبال بهترین یخچال فریزر ایرانی هستید در فروشگاه اینترنتی امرسان بهترین مدل‌های یخچال فریزر امرسان با نقد و بررسی و مشخصات فنی برای شما آماده گردیده‌است تا با مطالعه دقیق، بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

همچنین شما می‌توانید تمامی محصولات امرسان را از طریق فروشگاه اینترنتی زیرِزیر مشاهده کرده و به صورت آنلاین خریداری نمایید و درب منزل خود در سراسر ایران تحویل بگیرید.

بررسی یخچال فریزر 17 الگانت نسکافه ای

 

یخچال فریزر امرسان 17 فوت الگانت مدل TFH17/EL در رنگ مشکی، و درب تمام شیشه ای، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با گنجایش 17 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است و جنس بدنه آن تلفیقی از شیشه و ورق فولادی است که دارای ظاهری شیک و ساده می باشد. این محصول در ابعاد 60×68.5×174 سانتی متر و وزن 68.5 کیلوگرم است و مناسب برای استفاده در ادارات، شرکت ها، هتل ها و یا مناسب برای خانواده های کم جمعیت می باشد.

این یخچال فریزر با ظرفیت 345 لیتر می باشد که 225 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 80 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر کوچک و جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. از مزیت های خوب این یخچال فریزر انجماد سریع آن است که آن را برای ما کاربردی تر کرده است. مصرف انرژی در این یخچال فریزر پایین است و دارای رده‌ی مصرف انرژی A می باشد.

فریزر این دستگاه در قسمت بالا قرار داشته و دارای دو طبقه می باشد و درب آن دارای یک شلف است. یخچال نیز دارای 4 طبقه و دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات می باشد، همچنین درب یخچال مجهز به جایگاه مخصوص قرارگیری بطری و جا تخم مرغی است. شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. کنترلر مکانیکی در این یخچال و فریزر به شما این امکان را می دهد تا دمای داخلی دستگاه را به دلخواه تنظیم نمایید.

این محصول دارای پایه های چرخدار و قابل تنظیم است که امکان جابجایی هرچه راحت‌تر در فضای آشپزخانه و تنظیم کردن ارتفاع یخچال برحسب شیب محل مورد نظر را به کاربر می‌دهد.

لازم به ذکر است که یخچال فریزر امرسان مدل TFH17/EL بدون برفک نبوده و مقدار کمی برفک در قسمت فریزر ایجاد می شود که لازم است در فواصل زمانی معین نسبت به تمیز کردن برفک ها اقدام نمود.

بررسی یخچال فریزر 17 الگانت نسکافه ای 17 فوت امرسان الگانت یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل الگانت فروشگاه اینترنتی زیرزیر

رنگ : سیلور ، تیتانیوم(استیل) ،سفید
گارانتی : 36 ماه گارانتی امرسان
رتبه مصرف انرژی : A
نوع یخچال : یخچال فریزر بالا پایین
گنجایش یخچال : 255 لیتر
گنجایش فریزر :80 لیتر
حجم کل به لیتر : 335 لیتر
حجم کل به فوت : 18 فوت
ارتفاع : 182.5 سانتی متر
عمق با درب : 68 سانتی متر
پهنا : 66 سانتی متر
وزن : 75 کیلوگرم
تعداد طبقات : 4 عدد
تعداد کشو : 1 عدد
تعداد طبقات درب : 3 عدد
تعداد طبقات جدا شونده : 6 عدد
لامپ یخچال : دارد
جهت باز شدن درب یخچال : راست
سیستم سرد کننده سریع : دارد
سیستم بدون برفک : دارد( نوفراست)
یخساز دستی : دارد
جنس بدنه : ورق فولادی
آبریز بیرونی : دارد
جهت باز شدن درب فریزر : راست
قفل کودک : دارد

بررسی یخچال فریزر 17 الگانت نسکافه ای 17 فوت امرسان الگانت یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل الگانت فروشگاه اینترنتی زیرزیر

تفاوت یخچال فریزر الگانت و دیاموند

 

همان‌طور که می‌دانید طی سالیان طولانی امرسان برترین برند داخلی شناخته شده و در این راستا محصولات متنوعی همچون: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود، اجاق گاز و انواع فر تولید می‌کند. ولي یخچال فریزر پرچم‌دار محصولات امرسان است و این شرکت توانسته انواع یخچال فریزرها اعم از: دوقلو، سایدبای ساید، بالا پایین، تک درب و هتلی را روانه بازار کند.

در این میان، یخچال فریزرهای سری دیاموند و الگانت جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترين محصولات امرسانی به حساب می‌آیند. یخچال فریزر دیاموند بصورت دو قلو بوده و در دو سایز 15 و 20 فوت و به رنگ سفید و نقره‌ای همراه با آبریز تولید می‌شود. یخچال فریزرهای الگانت نیز در دو مدل بالاپایین و دوقلو بدون آبریز طراحی شده‌اند و تنوع رنگی بالاتری نسبت به سری دیاموند دارند. یخچال فریزرهای دوقلو الگانت با گنجایش 15 فوت معادل 529 لیتر ویژه خانواده‌های پرجمعیت، یخچال فریزرهای بالا پایین الگانت با ظرفیت 17، 20 و 22 فوت تمامی نیازهای خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت را برآورده می‌کند.

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی امرسان

 

خرید لوازم خانگی امرسان با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی امرسان برطرف خواهد ساخت.

فروشگاه زیرزیر در امین حضور تهران 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

امرسان
یخچال فریزر
الکترواستیل
هیمالیا
دیپوینت
پاکشوما
لباسشویی ظرفشویی

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *