اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

بورس انواع جاروبرقی 1402

در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ بورس انواع جاروبرقی 1402 پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402
در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ بورس انواع جاروبرقی 1402 پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402

چگونه یک جاروبرقی با کیفیت را بشناسیم؟

بورس انواع جاروبرقی 1402

در این مقاله میخواهیم اشاره ای برای تعیین و بررسی اینکه جاروبرقی که چقدر قابلیت پاک‌کنندگی دارد، را داشته باشیم. همچنین باید مجموعه آزمایش‌های متفاوتی بر روی انواع مدل‌ها و بر اساس نوع طراحی آن‌ها انجام شود. به عنوان مثال، شما نباید انتظار داشته باشید که جاروبرقی ایستاده، دستی یا رباتیک قدرت تمیزکنندگی برابر با مدل‌های بزرگ و سطلی داشته باشند، اما مسلما همه‌ی آن‌ها نقاط مثبت و منفی مخصوص به خود را دارند.

هنگام خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

بورس انواع جاروبرقی 1402

برای خرید یک جاروبرقی خوب با قیمت مناسب اولین و مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی و یا همان میزان مکندگی جارو است.
کمترین قدرت موتور 1600 وات و بیشترین قدرت موتور 2500 وات برای مصرف خانگی است.
ویژگی دیگری که هنگام خرید بد نیست به آن توجه کنیم میزان مصرف انرژی آن است.
جاروبرقی به عنوان وسیله ای که ممکن است بارها در طول هفته و ساعت ها در طول روز برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، هر چه میزان مصرف انرژی کمتری داشته باشد یقینا قبض برق ارزان‌تری را در پی دارد.
قابل حمل بودن و سبکی جاروبرقی از دیگر ویژگی های مثبتی است که بهتر از جارو برقی که انتخاب میکنید داشته باشد.
هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید تا جارو را برای شما امتحان کند تا میزان صدا را بسته به تشخیص خودتان تجربه و انتخاب کنید و در این زمینه صرفا به گفته فروشنده مبنی بر بی صدا بودن دستگاه اعتماد نکنید.

کیسه‌دار یا بدون کیسه بودن دستگاه را بررسی کنید

 

استفاده از جاروبرقی‌هایی با کیسه‌‌ی دائمی از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌‌های خریدِ کیسه‌ی یک‌بار مصرف، به‌صرفه است. اما در عین حال باید بدانید که نوع کیسه‌دار به تمیز کردن دوره‌ای فیلتر و کیسه نیاز دارد. از طرفی لازم به تاکید است که گرد و غبار و آشفتگی، به منظور تخلیه‌ی سطلِ یک جاروبرقی در مدل‌های بی‌کیسه در صورت ابتلا به آسم یا آلرژی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در حالی که با وجود کیسه‌های یک‌بار مصرف در جاروبرقی‌های کیسه‌دار تا حد زیادی این مشکل بر طرف می‌شود. بنابراین با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

جاروبرقی خوب چی بخریم؟

بورس انواع جاروبرقی 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D

47,750,000 تومان

یخچال و فریز ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D از دستگاه‌های محبوب عرضه شده در بازار توسط این شرکت است. یخچال های سایدبای‌ساید مناسب کسانی است که می‌خواهند با خرید یک دستگاه هم فریزر هم یخچال داشته باشند و هر دوی این‌ها هم از بهترین‌ها باشند. یخچال و فریز ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D ظاهری زیبا داشته و به رنگ سفید عرضه شده است. قسمت یخچال سمت راست و فریزر سمت چپ در نظر گرفته شده است. دستگیره‌ها به صورت برجسته و میله‌ای طراحی شده‌اند و درها را راحت باز می‌کنند. روی در یخچال دریچه کوچک برای دسترسی به قسمت نوشیدنی‌ها در نظر گرفته شده است. روی در فریزر هم آبریز و پنل کنترلی دستگاه قرار گرفته است. داخل یخچال فضای زیادی وجود دارد و طبقات متعدد این فضا را تقسیم کرده‌اند. کشوها برای قرار گیری میوه و سبزیجات نیز در نظر گرفته شده است. در یخچال مدل NRF3292D در سطح داخلی طبقات متعدد و بزرگ وجود دارد تا بطری و مواد مختلف در آنها قرار گیرند. طبقات مختلف در فریزر و کشوهای در نظر گرفته شده فضای کافی برای منجمد کردن مواد غذایی مختلف ایجاد می‌کنند. روی در فریزر هم طبقات کوچکی برای فریز کردن مواد در ظروف کوچک در نظر گرفته شده است. این دستگاه از سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و سیستم گردش هوای چند قسمتی بهره می‌برد. برای تهیه یخ و ارائه آب سرد باید به شیر آب شهری متصل شود. طبقات آن شیشه‌ای و نشکن بوده و سبدها پلاستیکی است. امرسال تولید و عرضه کننده لوازم خانگی برقی است که برای مشتریان به خوبی شناخته شده است.

فریزر 10فوت امرسان مدل فلت F1060T

11,700,000 تومان

فریزر 10فوت امرسان مدل فلت F1060T

فریزر امرسان مدل F1060T/M به دلیل ابعاد کوچک و کم مصرف بودن برای هتل‌ها، ادارات و افرادی که قصد تهیه فریزر کوچک دارند مناسب است. این مدل با گنجایش 205 لیتر و در رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

فریزر 10فوت امرسان مدل به دلیل مصرف انرژی کم با رده‌بندی انرژی A و فضای زیاد داخلی یخچال فریزر، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شودفریزر 10 فوت امرسان مدل F1060T/M از سری فریزر های هتلی محسوب می شود.

بطور کلی این نوع فریزر ها مناسب برای استفاده در هتل ها، ادارات، مغازه ها و .. است.محفظه‌ی فریزر دارای 6 کشوی سبد پلاستیکی می باشد که می‌توان مواد غذایی را به صورت مجزا و تفکیک شده در هرکدام از این کشو ها قرار داد.فریزر 10 فوت امرسان مجهز به ولوم ترموستات قابل تنظیم می باشد که درون فریزر تعبیه شده و بسته به نیاز خود می توانید میزان دمای دلخواه خود را تنظیم نمایید.

فریزر امرسان مدل F1060T/M یکی از گزینه‌هایتان است. از دیگر ویژگی‌های این مدل پایه های قابل تنظیم و چرخ‌دار است.

سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:2

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D با آبخوری

16,700,000 تومان17,400,000 تومان

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D با آبخوری

یخچال فریزر امرسان 18 فوت گلد فلت تاچ A آبخوری دار مدل TFN18D در رنگ طوسی، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با گنجایش 18 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است. این محصول در ابعاد 66×71×181 سانتی متر است که مناسب برای استفاده خانواده های کم جمعیت و متوسط می باشد.

این یخچال فریزر با ظرفیت 356 لیتر می باشد که 270 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 86 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر کوچک و جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. از مزیت های خوب این یخچال فریزر انجماد سریع آن است که بلافاصله مواد غذایی را منجمد می کند تا با کیفیت بالا و مدت زمان زیادی در فریزر باقی بماند.

تکنولوژی نفراست که در این محصول در نظر گرفته شده است، مانع از ایجاد برفک در داخل یخچال و فریزر می شود. همچنین سیستم گردش هوای اجباری، باعث می شود تا هوای سرد در داخل محفظه یخچال به صورت مداوم در گردش باشد و تمام نقاط یخچال خنک گردد.

از ویژگی های این محصول آبسرد کن دستی آن است که مخزن آن در روی قسمت داخلی در یخچال قرار گرفته که باید به صورت دستی پر شود و آبریز خارجی آن بر روی در یخچال تعبیه شده است که دارای اهرمی است که برای پر کردن لیوان باید آن را فشار دهید.

فریزر این دستگاه در قسمت بالا قرار داشته که دارای دو طبقه می باشد و درب آن دارای یک شلف است همچنین در قسمت بالای فریزر یک قسمت یخساز نیمه اتوماتیک وجود دارد که جایخی های آن به صورت دستی پر می شود. یخچال نیز دارای 4 طبقه و یک کشوی مخصوص میوه و سبزیجات می باشد که این کشو دارای تنظیم دما و رطوبت می باشد و باعث می شود میوه سبزیجات تازه بمانند.

همچنین درب یخچال مجهز به جایگاه مخصوص قرارگیری بطری و جا تخم مرغی است. شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. روی درب قسمت بالای فریزر سیستم کنترل یخچال به صورت یک پنل لمسی تعبیه شده است که تظیمات یخچال و دمای آن را مشخص می کند و مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

 

سفارش داده شده:1
آیتم های موجود:1

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D بدون آبخوری

16,450,000 تومان

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D بدون آبخوری

کشور سازنده : ایران
ظرفیت : 18 فوت
برچسب مصرف انرژی : A
ظرفیت خالص یخچال : 270 لیتر
ظرفیت خالص فریزر : 86 لیتر
تعداد طبقات و کشوهای یخچال : 1 کشو – 4 طبقه
تعداد طبقات و کشوهای فریزر : 2 طبقه

یخچال فریزر امرسان TFN18D از گنجایش 18 فوت و قابلیت‌های فراوان برخوردار بوده و یک محصول ساده و زیبا با مصرف انرژی بهینه و قیمت مناسب میباشد.

دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت
مجهز به سیستم نوفراست بدون نیاز به برفک زدایی
دارای اخطار باز ماندن درب
مجهز به آبسردکن

يخچال فريزر 11 فوت امرسان گلد فلت TF11T220

11,300,000 تومان

يخچال فريزر 11 فوت امرسان گلد فلت TF11T220

  • مصرف بسیار بهینه انرژی A++
  • بدون صدای آزار دهنده
  • سیستم دیفراست (کم برفک)

يخچال فريزر 11 فوت امرسان مدل TF11T220 زیبا، ساده و کم مصرف به رنگ سفید تولید شده است و بسیار مناسب خانواده‌های کوچک، دانشجویان، شرکت‌ها و مکان‌های کوچک است. این محصول با داشتن ابعاد کوچک ولی بسیار جادار است. آخرین مرحله انتخاب یخچال ‌فریزر شما مربوط به خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده است.

البته به یاد داشته باشید که مهم‌ترین گارانتی در یخچال‌های ساده مربوط به کمپرسور یا همان موتور است. با نصب توسط تکنسین‌های مجرب شرکت امرسان 36 ماه پشتیبانی را برای محصول خود تضمین کنید.

یخچال 10فوت امرسان مدل HRI1060

9,650,000 تومان

یخچال 10فوت امرسان مدل HRI1060

یخچال تک امرسان مدل HRI1060 یکی از یخچال‌های ساده ، به‌صرفه و کم‌مصرف از سری یخچال های تک شرکت «امرسان» (Emersun) است و به دلیل طراحی مناسب و قابلیت های به روز یخچال ، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شود. رده‌بندی مصرف انرژی A+ را دریافت کرده است؛ بنابراین مصرف برق خیلی کمی دارد و یکی از بهینه‌ترین یخچال‌های سری بالاپایین بازار محسوب می‌شود. یخچال تک امرسان مدل HRI1060 گنجایشی معادل 205 لیتر دارد که 180 لیتر مختص یخچال و 25 لیتر مختص یخدان آن می باشد. این مدل به مدلی مناسب برای خانه های کوچک ، ادارت و شرکت ها و هتل ها و… تبدیل شده است. فضای داخلی یخچال در سه طبقه شیشه‌ای نشکن و محفظه‌ی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، طراحی شده است. فضای داخلی درب یخچال فریزر امرسان، دارای چند بخش است که می‌تواند انواع بطری، مواد غذایی کوچک و تخم‌مرغ را نگهداری کند. فریزر هم دارای فضای مناسبی برای منجمد کردن انواع مواد غذایی، و آماده سازی قالب‌های یخ‌دارد.

یخچال تک امرسان مدل HRI1060 دارای ولوم ترموستات قابل تنظیم می باشد و این موضوع به کاربر کمک می کند براساس نیاز خود آن را تنظیم کند.در یخچال طبقات آن امکان جابجایی دارند و با توجه به حجم و اندازه مواد غذایی می توان آنها را تنظیم کرد.در قیمت پایینی یخچال نیز محفظه ای کشویی جهت نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است.با توجه به اهمیت شرکت امرسان به حفاظت از محیط زیست، گاز تبریدی و مواد مورد استفاده برای عایق بندی، کاملا دوستدار محیط زیست می باشد.برای روشنایی محیط داخلی این مدل از یخچال تک 10 فوت امرسان ، از یک لامپ کم مصرف استفاده شده تا فضا را برای مواقع تاریک قابل مشاهده کند.بدنه مقاوم یخچال از ورق فولادی بوده و علاوه بر مقاومت بالا وزن زیادی نیز ندارد و برای جابجایی مشکل ساز نمیشود.از دیگر مشخصه های مهم یخچال تک امرسان مدل HRI1060 می توان به محفظه نگهداری مواد غذایی منجمد ، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار با چرخ های مرغوب و روان ، جالبنیاتی و جابطری و همچنین کشوی نگهداری میوه و سبزیجات اشاره کرد. طول سیم برق یخچال نیز 222 سانتی متر بوده و آزادی عمل بیشتری برای نصب در آشپزخانه به کاربران می دهد.

 

یخچال 20 فوت امرسان BFN20D-M/TP فلت تاچ LCD آبخوری

16,950,000 تومان

یخچال 20 فوت امرسان BFN20D-M/TP فلت تاچ LCD آبخوری

یخچال و فریزر «امرسان» مدل «BFN20D-M/TP » با ارتفاع نزدیک به دو متر، یک یخچال مدرن و کارا به‌حساب می‌آید. این یخچال دارای چهار طبقه در محفظه و چهار طبقه‌ در درب است. سیستم خنک‌کننده‌ی این یخچال و فریزر از نوع کمپرسور است.

مهم‌ترین ویژگی مدل BFN20D-M/TP ، این است که برفک تولید نمی‌کند و بدون برفک است. گفتنی است فریزر این مدل که دارای سیستم کارکرد مجزا است، این قابلیت را دارد که مواد غذایی را با حالت انجماد سریع فریز کند. این یخچال مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند است. سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی در این مدل وجود دارد و گردش هوای چندگانه در آن اتفاق می‌افتد.

برای یخچال و فریزر امرسان کنترل پنل در نظر گرفته شده است. پنل LED بر روی درب یخچال قرار داده شده است. نمایشگر این یخچال مجهز به قفل کودک است و آن را می‌توان برای حفظ تنظیمات دائما قفل نگه داشت؛ درون این یخچال لامپ روشنایی یخچال تعبیه شده است. مدل BFN20D-M/TP ، دارای آب‌خوری، و جاتخم‌مرغی است و در آن یک کشوی نگهداری میوه و سبزی‌ هم وجود دارد.

آبسردکن این یخچال یک ویژگی جالب دارد و آن این‌که مجهز به قفل کودک است. درون محفظه‌ی یخچال، جالبنیاتی هم قرار داده شده است. پایه‌های چرخ‌دار یخچال باعث سهولت جابجایی آن شده‌اند.

رنگ طوسی دارای یخساز می‌باشد.

سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال 5 فوت امرسان مدل IR5T

4,700,000 تومان

یخچال 5 فوت امرسان مدل IR5T

یخچال 5 فوت امرسان مدل IR5T یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شود. این یخچال با گنجایش کلی 5 فوت (95 لیتر) و به دلیل کوچک بودن و البته به دلیل فضای زیاد داخلی یخچال، یخچالی مناسب برای استفاده در هتل ها، ادارات، مغازه ها است. نکته قابل توجه، رده مصرف انرژی A برای یخچال IR5T امرسان است که آن را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. سیستم روشنایی یخچال، از لامپی LED بهره می‌برد که جذابیت خاصی به فضای داخلی یخچال بخشیده است.

در یخچال 5 فوت امرسان مدل IR5T محفظه جایخی در قسمت بالایی تعبیه شده و کمک می کند تا مواد غذایی مختلف همچون گوشت و سبزیجات را برای مدت طولانی به صورت منجمد نگهداری نمایید و با قرار دادن قالب های یخی همیشه یخ برای نوشیدنی در دسترس داشته باشید. البته لازم به ذکر است که سیستم خنک کنندگی این دستگاه از نوع برفک دار (دیفراست) بوده و لذا محفظه جایخی برفک خواهد زد. محفظه‌ی یخچال دارای 3 طبقه اصلی در داخل و 4 قسمت در درب یخچال است که می‌توان مواد غذایی را به صورت مجزا و تفکیک شده در هرکدام از این طبقات قرار داد. در پایین‌ترین قسمت یخچال نیز محفظه‌ای کشویی برای نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است.

 

یخچال 9 فوت ایستکول TM1919

8,750,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال فریزر 10 فوت کلاسیک امرسان

14,100,000 تومان15,900,000 تومان

یخچال فریزر 10 فوت کلاسیک امرسان

  • طراحی و ساخت زیبا و منحصر به فرد
  • جا دار نسبت به اندازه و سهولت در استفاده
  • مصرف بسیار بهینه انرژی A+
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • سیستم سرمایش کم برفک
  • بدون صدای آزار دهنده

یخچال امرسان مدل نانو پلاس کلاسیک در رنگ زرد فعلا در بازار موجود است. این یخچال دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن میباشد. به این یخچال ها طرح اسمگ نیز گفته میشود که در رنگ بندی بسیار جذاب تولید شده است.

اگر صاحب کافه هستید یا رستوران و صاحب محیطی هنری هستید، و به رنگ های خاص و کلاسیک علاقه دارید، یخچال فریزر های کلاسیک امرسان رنگی را میتوانید در لیست خرید خود قرار دهید. مدل نانو کلاسیک ۱۰ فوت با بدنه بسیار مقاوم و حالت منحنی و کناره های قوس دار نمایی بسیار شیک را به دستگاه بخشیده است.

یخچال تک امرسان ۱۰ فوت کلاسیک زرد دارای ارتفاع ۱۳۵ سانتیمتر در عرض ۶۰ و عمق ۶۸.۵ سانت است که میتوانید بر این اساس محل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این یخچال دارای امکاناتی است که در ادامه این توضیحات برای شما خواهیم گفت.

امکان خرید حضوری در فروشگاه تهران-امین حضور

 

سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:2

یخچال فریزر 16 فوت کلاسیک امرسان صورتی

18,400,000 تومان18,900,000 تومان

یخچال فریزر 16 فوت کلاسیک امرسان صورتی

  • طراحی و ساخت زیبا و منحصر به فرد
  • جا دار و سهولت در استفاده
  • مصرف بسیار بهینه انرژی A++
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • سیستم سرمایش کم برفک
  • بدون صدای آزار دهنده

طراحی و ساخت یخچال فریزر کلاسیک 16فوت امرسان

یخچال‌ها به‌طور کلی به شکل ساید بای ساید، دوقلو و تک درب تولید می‌شوند. در نوع تک درب نیز دو مدل وجود دارد که با جایگاه فریزر مرتبط است. فریزر برخی از یخچالها در قسمت بالایی و فریزر بعضی دیگر در بخش پایینی قرار دارد.

در یخچال‌های سبک فرانسوی این محصول پهنای بزرگی دارد و فریزر به صورت طبقاتی با درب جدا یا تک درب در قسمت پایینی‌ قرار می‌گیرد. در یخچال فریزر کلاسیک عرض یخچال کم است و فریزر تنها یک درب دارد. یخچال فریزر امرسان با ظاهری کاملا ساده و مدرن و ۲ درب مجزا برای یخچال و فریزر نزد مشریان محبوبیت خاصی دارد.

گوشه‌های این محصول انحنایی دارد که به خاص‌تر شدن آن کمک کرده است. دستگیره‌های استیل و قرینه زیبایی این یخچال فریزر را دوچندان می‌کند.

برای این یخچال فریزر کلاسیک 16 فوت امرسان فریزر ۴ طبقه در نظر گرفته شده که برای حجم خریدی کم مناسب است. فضای درونی هر طبقه تقریبا به اندازه ۱۰ قوطی رب بزرگ را در خود جای می‌دهد از این رو برای گذاشتن وسایل مختلف کافی به نظر می‌رسد.

همچنین یک کشوی مخصوص میوه در قسمت پایینی قرار دارد که به نظم محصول کمک می‌کند و میوه‌ها را تازه نگه می‌دارد. سه شلف روی درب به کاربر برای قراردادن تخم‌مرغ و بطری‌ها کمک می‌کند. فریزر دو طبقه دارد که یک شلف نیز روی درب تعبیه شده است.

فضای این قسمت برای افرادی که به استفاده از مواد تازه علاقه‌مند هستند یا تعداد وعده‌های کمی را در خانه میل می‌کنند کاربرد دارد. این فریزر به راحتی قابل نظم دادن است.

بورس انواع جاروبرقی 1402 بورس انواع جاروبرقی بورس انواع جارو برقی بیصدا - لوازم خانگی برقی خرید بهترین انواع جاروبرقی از معتبرترین برندها بورس جاروبرقی صنعتی در ایران+مشاوره رایگان جاروبرقی | قیمت انواع جارو برقی با برندهای مختلف قیمت انواع جاروبرقی در بازار عمده فروشی انواع جارو برقی | بازار امین حضور تهران فروش انواع جارو برقی بوش - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی زیرِزیر امرسال ، یخچال فریزر ، الکترواستیل ، هیمالیا ، دیپوینت ، پاکشوما ، لباسشویی ظرفشویی

بورس انواع جاروبرقی 1402

پاکشوما

 

تاریخچۀ پاکشوما از قدیم (سال ۱۳۵۴) تاکنون
برند متخصص – متمرکزِ پاکشوما در سال 1354 خورشیدی تحت برند لیدی واش (Lady Wash) با طراحی صنعتی و تولید انواع لباسشوئی نیمه اتوماتیک کار خود را شروع کرد.

در ادامه و طی همکاری با شرکت فیلیپس (Philips) هلند و بعد از آن ال جی (LG) کره جنوبی، پاکشوما به توسعه محصول با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی پرداخت. در حال حاضر کارخانجات این شرکت در مساحتی به وسعت ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) مترمربع مستقر بوده و در آن چندین خطوط تولید مرتبط با گروه محصولات ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال و فریزر و کولر گازی در حال فعالیت هستند .

گروه پاکشوما با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا از جمله هایر اروپا – ایتالیا (Haier Europe) که مشتمل بر برندهای کندی، هوور و زیرووات می باشد و همچنین کمپانی مایدیا (Midea) به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا طبق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال (Fortune Global) در سال 2017، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می نماید.

ادامه مطلب در مقاله پاکشوما

جاروبرقی روسو مدل 4edge وات 3000

4,850,000 تومان

جاروبرقی روسو مدل 4edge وات 3000

جاروبرقی روسو مدل 4EDGE مشکی از سری محصولات باکیفیت و حرفه ای موجود در بازار می باشد. این جاروبرقی دارای طراحی زیبا و شکیل بوده و از گنجایش و ظرفیت خوبی برای جاروکشی بهره مند است. موتور قدرتمند موجود در جاروبرقی روسو مدل 4EDGE مشکی دارای گشتاورد فوق العاده 31000 دور در دقیقه بوده و دارای قدرت 3000 وات می باشد.

با توجه به قدرت و سرعت بالای موتور ویژگی کم مصرف بودن موتور نیز از مزیت های جاروبرقی روسو مدل 4EDGE مشکی محسوب می شود. مصرف پایین انرژی در لوازم برقی نزل همیشه از دغدغه های کاربران می باشد، این مدل از جاروبرقی دارای رده انرژی A می باشد و جزو جاروبرقی های کم مصرف در بازار بشمار می رود. علاوه بر کم مصرف بودن ویژگی کم صدا بودن نیز از دیگر مشخصه های جاروبرقی روسو مدل 4EDGE مشکی بحساب می اید.

میزان صدای این محصول 75 دسی بل در نظر گرفته شده است. حجم کیسه گرد و خاک موجود در این جاروبرقی 3000 وات روسو در حدود 6 لیتر در نظر گرفته شده است. برای نظافت بیشتر محیط جاروکشی شده و هر محیطی که کاربر اقدام به نظافت آن می کند فیلتر های قدرتمند محافظ و فیلتر هپا HEPA در این محصول تعبیه شده است.

با وجود این فیلترها خیال کاربران از سلامت محیط و سلامت افراد راحت بوده و بدون ضرر می باشد. جمع آوری گرد و غبار خارج شده از دستگاه و همچنین میکروب ها توسط جذب فیلتر از قادامات این فیلترهای قدرتمند می باشد.

گنجایش مخزن جاروبرقی 6 لیتر
قابلیت تراکم خاک 99%
لایه بندی کیسه خاک 5 لایه
لوله تلسکوپی ✓
برس اجسام سخت ✓
برس اجسام نرم ✓
برس گوشه گیر ✓
فیلتر هپا ✓
درپوش آنتی باکتریال ✓
لوله خرطومی کنفی ✓
نشانگر پر شدن کیسه ✓
سیم جمع کن خودکار ✓
میزان صدا 75 دسیبل
کلاس مصرف انرژی A

جاروبرقی روسو مدل BOSS 2400W

4,950,000 تومان

جاروبرقی روسو مدل BOSS 2400W

جاروبرقی روسو مدل BOSS یکی از جاروبرقی‌های کیسه‌دار موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت بالا از ظاهر زیبایی برخوردار است. این جاروبرقی با قدرت 2400 وات و شعاع کارکرد 13 متر، توان بالایی برای تمیز کردن غبار و زباله‌ها از انواع سطوح را داشته و با 4 سری امکان نظافت و غبارزدایی از تمام کنج‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

این محصول دارای سیم جمع‌کن خودکار و لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع است و استفاده از لوله تلسکوپی قابل تنظیم و طول سیمی با شعاع کارکرد 13 متر، محدوده عملکرد مناسبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. این جاروبرقی به فیلتر بهداشتی مجهز شده است.

اگر به دنبال خرید یک جاروبرقی با توان نظافت بالا و شمایل زیبا هستید این محصول کاربردی می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب در سبد خرید شما قرار بگیرد.

جاروبرقی 2400وات روسو مدل باس

درچند رنگ متنوع

باگارانتی بسیار معتبر 24 ماهه

قدرت مکش بسیار بالا طراحی زیباو خاص

جاروبرقی روسو مدل Home compatible وات 2400

4,550,000 تومان

جاروبرقی روسو مدل Home compatible وات 2400

بدون شک یکی از لوازم‌ خانگی برقی که وجود آن در هر خانه‌ای اهمیت زیادی دارد جارو برقی است. این وسیله را می‌توان یکی از پرکاربردترین محصولات برای نظافت منزل معرفی کرد، بنابراین باید از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد. جاروبرقی‌های کیسه‌دار و بدون کیسه، هرکدام طرفداران خاص خود را دارند.

مدل‌های کیسه‌دار تخلیه‌ی بهداشتی‌تری دارند و مدل‌های بدون کیسه زحمت و هزینه‌ی خرید کیسه و پاکت را ندارند. جاروبرقی روسو مدل Home Compatible یکی از جاروهای کیسه دار ساخت این شرکت است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

قدرت موتور ۲۴۰۰ واتی به همراه کابل با شعاع عملکرد 13 متری توان نظافت انواع سطوح را تا مقدار مناسبی فراهم کرده است. این جاروبرقی دارای سیم جمع‌کن خودکار و لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع است. اگر به دنبال خرید یک جاروبرقی مناسب هستید می‌توانید این محصول را انتخاب کنید.

جاروبرقی های پارس خزر

تنوع لوازم خانگی برند ایرانی پارس خزر 1402

جاروبرقی‌های پارس خزر هم کارایی و طراحی خوبی دارند. برای مثال، پارس‌ خزر مدل VC-2200W موتوری پرقدرت دارد و از نظر کارایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طراحی این جارو هم خوب است و تفاوت چندانی با برندهای برتر بین‌المللی ندارد.

برخی از مشتریان قبلی مدعی شده‌اند که بیشتر از ۱۰ سال است از این محصول استفاده می‌کنند و بسیار راضی بوده‌اند. این نشانه خوبی برای اعتماد‌کردن به یک کالاست. قدرت موتور و مکش جارو که خوب باشد، اتصالاتی قوی داشته باشد و ظاهرش هم خوب طراحی شده باشد، دیگر حرفی به‌میان نمی‌ماند و در دسته پرفروش‌ها قرار می‌گیرد. نه؟

در سال 1402 جاروبرقی خوب چی بخرم ؟ بورس انواع جاروبرقی 1402 پارس خزر در فروشگاه اینترنتی زیرزیر 1402

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی

 

خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی ایرانی و خارجی برطرف خواهد ساخت.

یخچال فریزر دو قلو 40 فوت دیپوینت مدل EXPLORE

71,900,000 تومان72,900,000 تومان

یخچال فریزر دو قلو 40 فوت دیپوینت مدل EXPLORE

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت 40 فوت مدل EXPLORE W از محصولات باکیفیت و جدید شرکت Depoint می باشد. یخچال فریزر دوقلو با فناوری های روز ساخته شده و قابلیت های فراوانی دارد. شرکت دیپوینت پیشرو در ساخت لوازم بزرگ آشپزخانه مانند یخچال می باشد و توانسته فناوری های هوشمند خود را در محصولات تولیدی خود پیاده سازی کند. یخچال فریزر دوقلو دیپوینت 40 فوت مدل EXPLORE W با ظرفیت 450 لیتر برای یخچال و 340 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد.

می توان اینگونه بیان کرد که این یخچال فریزر دوقلو 40 فوت برند دیپوینت محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند. یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل EXPLORE W دارای دو دستگاه کاملا جداست اما این دو کاملا با یکدیگر هماهنگ عمل میکنند و یک محصول را تشکیل می دهند.

 

سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال فریزر دو قلو دیپوینت مدل NF14-D4

41,000,000 تومان

یخچال فریزر دو قلو دیپوینت مدل NF14-D4  (سفید) برند دیپوینت

  • نمودار مصرف انژی: A
  • گنجایش یخچال: 330 لیتر
  • گنجایش فریزر: 277 لیتر
  • گنجایش کل: 607 لیتر
  • ابعاد: 1800*630*600 میلیمتر
  • وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای سیستم بدون برفک
  • تعداد طبقات یخچال: 5 طبقه
  • تعداد طبقات درب یخچال: 4 عدد
  • دارای یخچال دو کشو
  • مجهز به کشو با تنظیم دما و رطوبت
  • فریزر مجهز به 6 کشو
  • دارای فریزر تک طبقه
  • مجهز به دو طبقه درب فریزر
  • مجهز به نشانگر LED
  • مجهز به آبسردکن
  • دارای قفل کودک
  • مجهز به سیستم اخطار باز ماندن درب

طبقات شیشه ای , مجهز به جا تخم مرغی , دارای درب بار , مجهز به 6 کشو فریزر , دارای نمایشگر LED

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت 40 فوت مدل NF14-D5i

48,400,000 تومان

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت 40 فوت مدل NF14-D5i

دیپوینت برند نام آشنای ایرانی است که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت شانه به شانه کالاهای مشابه کره ای رقابت می کند . یخچال و فریزر دیپوینت دوقلو D5i با موتور اینورتر خطی کم مصرف با ظرفیت 330 لیتر برای یخچال و 277 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد.

می توان اینگونه بیان کرد که D5i محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند.این محصول دارای دو دستگاه کاملا جداست اما این دو کاملا با یکدیگر هماهنگ عمل میکنند و یک محصول را تشکیل می دهند.

از مشخصه های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1- به هیچ وجه برفک نمیزند. NO FROST – مجهز به یخساز اتوماتیک می باشد – مجهز به آبریز بیرونی می باشد:که باعث کاهش نیاز به باز و بسته کردن درب و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود.- دارای حالت انجماد سریع – دارای محفظه نگهداری مرغ ، گوشت و سبزیجات با حفظ تازگی – دارای 3 سنسور کنترل دما

2- سیستم روشنایی LED کم مصرف – این محصول دارای 30 + 12 ماه خدمات پس از فروش می باشد .

یخچال فریزر دیپوینت 24 فوت مدل DECENT

21,800,000 تومان

یخچال فریزر دیپوینت 14 فوت مدل DECENT

  • یخچال و فریزر بدون برفک
  • سیستم گردش هوای داخلی
  • کنترل پنل لمسی
  • قابلیت انجماد و سرمایش سریع
  • کلاس بهره وری انرژی A
  • سیستم روشنایی LED
  • دارای قفل کودک کنترل پنل
  • یخساز دستی
  • فیلتربوگیر
  • دارای محفظه‌ی سرد برای تازه نگهداری مواد غذایی
  • آب سرد کن (تانک آب داخلی)
  • کمپرسور با ۳۰ ماه ضمانت
  • عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ی انرژی
  • دارای روشنایی آبسردکن
  • گاز مبرد R600a سازگار با لایه ازون

یخچال فریزر ایرانی دیپوینت مدل DECENT مجهز به فناوری بدون برفک می باشد. که میتوان دمای هر بخش را تنظیم کرد و قفل کودک را فعال کرد.در بخش فریزر دیپوینت کشوی سرمای تازه وجود دارد، این بخش مواد غذایی گوشتی را با سرعت منجمد کرده و تازگی آنها را حفظ میکند. همچنین درب این مدل یخچال قابلیت جابجایی دارند، و میتوان مطابق نیاز آنرا تغییر داد.

یخچال فریزر دیپوینت 28 فوت مدل BOSS

34,800,000 تومان

یخچال فریزر دیپوینت 28 فوت مدل BOSS

یخچال و فریزر دیپوینت Boss جدیدترین مدل از یخچال فریزرهای دیپوینت هست که به بازار عرضه شده شکل ظاهری زیبا ، سیستم یخساز و آبسردکن متصل به آب شهری ، سیستم سرمایش دوگانه و گنجایش و ظرفیت بالا از ویژگیهای خاص این دستگاه می باشد.

ین محصول دارای سیستم گردش هوای داخلی بوده و به راحتی فضای داخلی یخچال را تر و تازه و تمیز نگه می دارد و حتی در مواقع باز بودن درب یخچال نیز باعث می شود تا دما درون یخچال به صورت یکسان جریان پیدا کند. این محصول دارای قفل کودک بوده و می توانید با فعال سازی این سیستم کودکانتان را در معرض امنیت قرار دهید و نگران باز شدن درب یخچال به صورت ناگهانی توسط کودکانتان نباشید.

قابلیت انجماد و سرمایش سریع از دیگر قابلیت های مهم این محصول می باشد که برای درست کردن بستنی و انواع اسکیمو ها و … کاربرد دارد و می توانید به سرعت بستنی یا اسکیموی خود را آماده کنید. این یخچال دارای مخزن آب متصل به آب شهری نیز هست.

یخچال فریزر دیپوینت 28 فوت مدل T7-D

27,200,000 تومان

یخچال فریزر دیپوینت 28 فوت مدل T7-D

یخچال فریزر ایرانی دیپوینت برند نام آشنای ایرانی است که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت شانه به شانه کالاهای مشابه کره ای می زند.

یخچال و فریزر T7 محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که فضای بزرگتری از یخچال خود انتظار دارند. از مشخصه های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1- به هیچ وجه برفک نمیزند. (NO FROST)

2- مجهز به آبریز بیرونی می باشد:که باعث کاهش نیاز به باز و بسته کردن درب و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود.

3- مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh 4- دارای محفظه نگهداری مرغ ، گوشت و سبزیجات با حفظ تازگی

5- دارای 3 سنسور کنترل دما6- این محصول دارای 18 + 12 ماه خدمات پس از فروش می باشد

 

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *