آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, لوازم خانگی

خرید آنلاین لوازم خانگی

خرید آنلاین لوازم خانگی امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی
خرید آنلاین لوازم خانگی امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

خرید آنلاین لوازم خانگی

 

خرید آنلاین لوازم خانگی از سایتهای معتبر و مطرح دارای رتبه در گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اگر متقاضی خرید یک محصول از لوازم برقی برای آشپزخانه یا منزل خود هستید، احتمالا این دغدغه را دارید که از بین برندهای موجود در بازار کدام را انتخاب نمایید یا به دنبال یک مرجع کامل و مورد اطمینان و مهم تر از همه، بی طرف برای کسب اطلاعات در زمینه راهنمای خرید، بررسی کیفیت و مقایسه برندهای لوازم خانگی میگردید.

امروزه زمان مهمترین عنصر زندگی شهری به حساب می آید. با بالا رفتن تنوع محصولات و گسترش بازار لوازم خانگی و مشکلات خرید سنتی (حضوری) مانند رفت و آمد به بازار، آب و هوا و ترافیک و… سبک خرید سنتی روز به روز سخت تر شده است.
پیشرفت روزانه تکنولوژی در زمینه وب سایت های فروش کالا این امکان را به ما داده است تا با حذف مشکلات فوق و در زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهیم.

خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین دارای چندین مزیت می باشد. شما می توانید بدون اینکه از منزل و یا محل کار خارج شوید تنها با استفاده از اینترنت و یک دستگاه اعم از کامپیوتر و یا حتی تلفن همراه خود اقدام به جستجو درباره کالای مد نظر خود انجام دهید، که این جستجو شامل توانایی مقایسه، مشاهده امتیاز دهی، نظرات بقیه کاربران و پیداکردن بهترین قیمت مابین سایت های مختلف باشد.

نکته مهم در خرید آنلاین این است که وب سایت مورد نظر شما حتما نمـاد اعتمـــــاد الکتـرونیـکی کسب و کارهای اینترنتی را دارا باشد.

زمانی که وسایلی با ابعاد بزرگ را به صورت آنلاین خریداری می کنید شما باید ابعاد را در نظر بگیرید تا با فضای داخل منزل مطابقت داشته باشد و این در صورتی امکان پذیر است که تمامی اطلاعات دستگاه را در اخیار داشته باشید و این مهم با مراجه به وب سایت هایی که جزییات محصول را بیان کرده امکان پذیر است.

جستجو در اینترنت

 

جستجو و دنبال گردی جهت خرید محصول، به شما کمک میکند که دستگاه خود را در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی پیدا کنید. برای مثال اگر شما بخواهید یک مایکرویو که شامل ویژگی های مانند سیستم تمیزکنندگی خودکار، بخارپز، هیتر ذغالی و گرمادهی از بالا و پایین دارا باشد را خریداری کنید لازم است که ویژگی های مد نظر خود را در لیست خود یادداشت کنید.

همچنین این عمل باعث بالا بردن اطلاعات فردی در مورد آن محصول مورد جستجو، واقع میگردد.

سایتی که نظر کاربرانش را ارائه میدهد

 

سایتی که به حقوق مشتریان و مخاطبان خود احترام میگذارید، باید قسمتی از سایت را به نظر کاربرانش اختصاص داده باشد.در همین راستا، در اینجا میتوانید تمامی نقاط مثبت و منفی محصول مورد نظر را که کاربران قبل ثبت کرده اند را مشاهده نمایید. برای مثال اگر شما می خواهید یک یخچال استیل بخرید ولی نگرانی در رابطه با تو رفتگی سطح بدنه یخچال در طول زمان استفاده از آن یخچال را دارید، بررسی نظرات کاربران به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که آن ها با این نوع محصول مشکل داشته اند یا خیر و یا هر مورد دیگر در مورد محصول انتخابی.

در وب سایتی که برای خرید آنلاین لوازم خانگی به آن مراجعه کرده اید علایمی را که بیانگر درصد رضایت مشتری و کیفیت کالا است را مورد توجه قرار دهید. همیشه محصولات را بر اساس رتبه بندی مد نظر خود مرتب سازی نمایید. این کار به شما اجازه می دهد تا محصولات مورد علاقه سایر مشتریان را هم مشاهده کنید. اگرچه ممکن است حتی نظرات یک یا چند کاربر برخلاف بقیه نظرات باشد.

بودجه خرید خود را مشخص کنید

 

جالبه که بدانید اگر از قبل بودجه خود را مشخص نکنید و بدون این که بدانید چه چیزی را تا چه سقف قیمتی می خواهید بخرید، خریدهایتان را انجام می دهید، در چشم به هم زدنی می بینید که هم بودجه تان ته کشیده هم تمام چیزهایی که لازم داشتید را با پول خود نتوانسته اید تهیه کنید.
پس بنابراین قبل از این که به سراغ فروشگاه های مختلف بروید اندازه جیب خود را مشخص کنید. وقتی شما از قبل بدانید دقیقا چقدر بودجه در اختیار دارید انتخاب هایی که در خرید لوازم خانگی انجام می دهید منطقی تر می شود و تعداد خریدهای احساسی که کاربرد چندانی نیز برای شما ندارند، کمتر خواهد شد.
در تخصیص بودجه، باید واقع گرا باشید و بر اساس اولویت این کار را انجام دهید. به ترتیب از مهم ترین وسایل خانه، لوازمی که می خواهید را انتخاب کنید و هر جا احساس کردید در یک بخش زیاده روی کرده اید از بودجه آن کمتر کرده و به وسایلی که اهمیت بیشتری دارند، آن را اختصاص دهید.
توجه کنید اگر در حال خرید جهیزیه هستید، به این نکته توجه کنید که متناسب با نیازتان در شروع زندگی چه وسیله ای در چه ابعادی احتیاج دارید به طور مثال اگر با کمبود بودجه مواجه شدید لزومی ندارد حتما یخچال فریزر بزرگ ساید بای ساید داشته باشید که بیشتر ظرفیت آن در عمل بخواهد بلا استفاده بماند، بلکه یک یخچال فریزر جمع و جور که پاسخگوی نیاز یک زوج باشد می تواند کافی باشد.

حتما قبل از خرید کالاها و برندها را مقایسه کنید

 

برای خرید لوازم خانگی، چشم بسته عمل نکنید، مقایسه قبل از خرید در مورد امکانات کالاها و سابقه برندها را در نظر داشته باشید. به طور مثال اگر بین تلویزیون ال جی و سامسونگ قصد انتخاب دارید، مدل های مشابه از نظر ابعاد و امکانات را بررسی کنید، قیمت ها را ببینید بعد تصمیم بگیرید کدام یک را انتخاب کنید.
یکی از روش های مرسوم برای قیاس کالاها این است که نگاهی به نظرات کاربران در سایت ها در مورد آنها بیندازید، وقتی کالایی از طرف تعداد زیادی از استفاده کنندگان از نظر کیفیت و کارآیی مورد تایید قرار می گیرد، پس می توانید این را یک مزیت برای وسیله مورد نظر به حساب بیاورید.
مشاهده می شود که بعضی از نظرات آنلاین از واقعیت به دور هستند، برای اطمینان بیشتر از اقوام، دوست و آشنا که تجربه خرید همان کالا یا همان برندی که مد نظر شماست را دارند، سوال کنید. اگر افراد متخصصی را در اطرافیان خود می شناسید که اطلاعات تخصصی در مورد لوازم مورد نیاز شما دارند مشورت با این افراد را در اولویت قرار دهید.
اگر به صورت حضوری خرید می کنید دقت کنید که همه فروشندگان لزوما مشاوران خوبی نیستند، برخی فروشگاه های لوازم خانگی موجودی محدودی از مدلها را دارند .به خاطر داشته باشید در درجه اول یک فروشنده در تلاش است تا جنس خود را به شما بفروشد نه این که بر اساس نیازتان بهترین پیشنهاد را به شما بدهد. بنابراین حرف فروشنده را ملاک انتخاب خود قرار ندهید.

به برندهای معتبر اعتماد کنید

 

در ابتدا توجه داشته باشید که در هنگام خرید لوازم خانگی و جهیزیه، نگاه بلندمدت داشته باشید، یادتان باشد که از وسایلی که می خرید قرار نیست مادام العمر استفاده کنید و روزی خواهد رسید که این وسایل نیاز به تعمیر و سرویس پیدا می کنند. اگر امروز برندهای معتبر (مثلا یخچال فریزر ال جی، سامسونگ و اسنوا) را انتخاب کنید در درجه اول به خاطر کیفیت ساخت بالا، دیرتر نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد و به جز این خدمات پس از فروش بهتری نسبت به برندهای کمتر شناخته شده دریافت میکنید و حتی در صورت بروز خرابی در آنها با خیال راحت کار را به سرویس کاران مجاز همان برند می سپارید.
از آنجایی که برندهای مختلف در گارانتی کردن محصولات نیز برای جذب مشتریان با یکدیگر رقابت دارند، به گارانتی برندی که انتخاب می کنید، شامل مدت گارانتی و شرایط خاص آن توجه کنید.

بهترین فروشگاه جهت خرید لوازم خانگی

 

با در نظر گرفتن تمام نکات اساسی که به آنها اشاره شد، راهکاری جامع، به صرفه و مطمئن برای تهیه لوازم خانگی،فروشگاه اینترنتی زیرزیر میباشد.

از آنجایی که برندهای مختلف در گارانتی کردن محصولات نیز برای جذب مشتریان با یکدیگر رقابت دارند، به گارانتی برندی که انتخاب می کنید، شامل مدت گارانتی و شرایط خاص آن توجه کنید.

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی

 

خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی ایرانی و خارجی برطرف خواهد ساخت.

خرید اینترنتی لوازم خانگی

لوازم خانگی | فروشگاه آنلاین لوازم خانگی
خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی با تضمین بهترین قیمت
لوازم خانگی-خرید لوازم خانگی برقی و غیربرقی
تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی …
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی – تضمین بهترین قیمت
خرید انواع لوازم خانگی برقی | فروشگاه اینترنتی زیرزیر
حراج دیجی کالا لوازم خانگی
لوازم خانگی دیجی کالا
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی امین حضور

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *