اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما 1402

خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما 1402 خرید اینترنتی و آنلاین لباسشویی پاکشوما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی - پاکشوما پاکشوما - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی لباسشویی پاکشوما-قیمت بهترین مدلهای ماشین ... - دیجی کالا قیمت ماشین لباس‌‌شویی پاکشوما Pakshoma امروز ۱۹ بهمن معرفی و خرید محصولات شرکت پاکشوما Pakshoma خرید انواع ماشین لباسشویی قیمت لباسشویی پاکشوما نمایندگی پاکشوما خدمات پس از فروش پاکشوما لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی نمایندگی پاکشوما در تهران قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما 6 کیلویی لباسشویی پاکشوما ۶ کیلویی امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی
خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما 1402 قیمت لوازم خانگی پاکشوما لیست قیمت لوازم خانگی پاکشوما Pakshoma (15 فروردین) پاکشوما - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی لیست قیمت محصولات پاکشوما - لوازم خانگی پاکشوما قیمت لوازم خانگی پاکشوما خرید و قیمت محصولات برند پاکشوما لباسشویی پاکشوما-قیمت بهترین مدلهای ماشین ... لیست روزانه قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ماشین لباسشویی پاکشوما قیمت نمایندگی + ارسال رایگان قیمت لوازم خانگی پاکشوما - فروشگاه احسان لیست قیمت پاکشوما قیمت محصولات پاکشوما یخچال قیمت لباسشویی پاکشوما قیمت لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی قیمت تلویزیون پاکشوما فروش اقساطی محصولات پاکشوما نمایندگی پاکشوما در تهران قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۶کیلویی امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما 1402

برند پاکشوما

بهترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما برای خرید را میتوانید از فروشگاه زیرِزیر بیابید:

تاریخچه پاکشوما

پاکشوما از سال 1354 آغاز به کار کرده که ابتدا با تولید ماشین لباسشویی های نیمه اتومات خود را در بین مردم محبوب کرد و پا به عرصه تولید گذاشت.

پس از مدتی شرکت پاکشوما توانست اعتماد برخی از شرکت ها نظیر فیلیپس، ال جی، هایر و کندی را بدست آورد و همکاری خود را در بین آن ها به اوج تولیدات انبوه رساند.

محصولات تولیدی شرکت پاکشوما با نام برند تجاری “پاکشوما” عرضه می شود. برخی از محصولات تولیدی آن هم با نام برندهای کندی، کورال، جنرال ادمیرال، زیرووات در بازارهای خارجی و داخلی قابل عرضه است.

سبد محصولات تولیدی برند پاکشوما حدود ۱۰۰ مدل مختلف انواع لوازم خانگی را داراست. در حال حاظر این شرکت توانسته با قدرت بسیار محصولاتی مانند ماشین ظرفشویی، یخچال های ساید بای ساید، جاروبرقی های قدرتمند، کولر، مایکرویوو را به تولید برساند.

از خصوصیات تولیدات برقی شرکت پاکشوما می توان به طراحی های زیبا و منحصر به فرد آن ها اشاره کرد. بدنه و سطح براق آن ها تبدیل به یک جنبه خاص شده که می توان با چنین محصولاتی دکوراسیون منازل را لوکس و مدرن کرد.

پاکشوما تا سال 1376 تنها لباسشویی های نیمه اتوماتیک را تولید می کرده که از این سال به بعد به تولید لباسشویی های تمام اتوماتیک اقدام کرد. همچنین در همین زمینه موفقت های بسیاری را از جمله دریافت تندیس نشان مرغوبیت کالا را از آن خود کند.

قدرت شرکت پاکشوما با توجه به اضافه شدن خط های متنوع مونتاژ، دستگاه های مونتاژ، تولید و وسعت بیشتر افزایش یافت و توانسته در سال های متمادی به مساحت ایجاد شده اضافه کند و مساحت کارخانه را به 200 هزار متر مربع ارتقا دهد.

در نتیجه شرکت پاکشوما در حال حاظر به قدرتی از تولید رسیده است که می تواند همزمان برای 10.000 نفر در داخل کارخانه به صورت مستقیم اشتغال زایی کند. که چنین رشدی تا اکنون توانسته شرکت پاکشوما را به قوی ترین تولید کننده خاورمیانه تبدیل کند و جایگاه ویژه و برتری برای مونتاژ برند های خارجی نظیر کندی، زیرووات، کرال و … ایجاد کند.

در سال 1393 ساختمان جدید پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد قم تاسیس شد که دارای وسعت 10 هکتار و 3 هکتار سالن و انبار برای تولید قطعات و دو خط کامل به بهره‌ برداری رسید.

در خرداد 1394 هکتار دیگر به سالن های تولیدی افزوده شد و 6 هکتار شامل سه خط تولید به بهره برداری رسید. از لحاظ نیروی انسانی شرکت پاکشوما نزدیک به 2000 نفر نیروی شاغل مستقیم و غیر مستقیم دارد و همچنن بیش از 700 مرکز خدمات مشتریان با سرویس چندگانه در سراسر ایران را داراست.

شرکت پاکشوما با شرکت های بزرگ از جمله هایر اروپا – ایتالیا (Haier Europe) که شامل برند های کندی – هوور – زیرووات همکاری داشته است. همچنین کمپانی مایدیا به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری، شوینده لوازم خانگی دنیا مطابق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال در سال 2017 میلادی محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرده و جایگاه خود را ابتدا باز کرد که سپس گسترش داده است.

تمام محصولات این شرکت در کارخانه شهر محمود آباد قم تولید می شوند. محصولاتی از قبیل یخچال فریزر پاکشوما، لباسشویی پاکشوما، ماشین ظرفشویی پاکشوما، جاروبرقی پاکشوما و دیگر محصولات که از این همین کارخانه وارد بازار لوازم خانگی ایران می شوند.

این شرکت معتبر و بزرگ مراکزی را برای خدمات مشتریان در نظر گرفته است. از همین رو شرکت پاکشوما اقدام به قرار دادن نزدیک به 700 مرکز خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران کرده است. هر کدام از این مراکز می توانند قطعات تضمین شده محصولات پاکشوما همچون یخچال و ماشین ظرفشویی را فراهم کند.

پاکشوما توانسته است در طی گذشت نیم قرن به دريافت نشان های بسیاری اعم از نشان لياقت طلایی از سازمان جهانی رویال کورن و در سال 1388 و 1389 در 2 سال پیاپی توانست گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان و سیستم مدیریت کیفیت را دریافت نماید و همچنین به عنوان واحد کارآفرین برتر در هفتیم جشنواره تولیدات ملی انتخاب شود.

همچنین در سال های 1390 و 1391 در 2 سال متوالی توانسته به دریافت تندیس رضایت مندی بیشتر مشتریان و رعایت حقوق آنان را کسب کند.

شرکت پاکشوما یک شرکت معروف و پر قدرت در زمینه تولید لوازم خانگی ریز و درشت در کشور ایران می باشد. این برند با محبوبیت بسیاری که دارد افتخاری عظیم برای ما ایرانی ها به حساب می آید.

لباسشویی پاکشوما

 

عوامل مختلفی می‌توانند اعتماد ما را به یک برند جلب کند. در یک نگاه کلی شاید موارد زیر مهم‌ترین مواردی باشند که توجه به آن‌ها بتواند ما را در انتخاب‌ برند موردنظرمان مطمئن کند:

حضور همیشگی در بازار
خلاقیت و نوآوری
رضایت سایر مشتری‌های
قیمت مناسب نسبت به کیفیت
خدمات پس از فروش

 

قیمت ها در برندهای مختلف جاری است، امروزه به دلیل قیمت بالای ماشین لباسشویی و نیاز ضروری و همیشگی خانه به این وسیله ضروری است که در خرید این وسیله دقت شود تا نیاز منزل شما را حداقل ۱۰ الی ۱۵ سال تامین کند. از آنجا که تنوع مارک، قیمت، جنس، کارایی و رقابت در برند خارجی و بهترین یخچال فریزر ایرانی زیاد شده است، باعث سردرگمی در انتخاب شما می شود.

 

الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

یکی از وسایل ضروری که که در هر خانه ای می شود آن را پیدا کرد می شود به ماشین لباسشویی اشاره کرد. اگر به دنبال خرید پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران می باشید اما با برند های زیادی آشنا نیستید کافی است تا در ادامه ی این مقاله همراه من باشید زیرا در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین مدل های ماشین لباسشویی بپردازیم:

لباسشویی پاکشوما BWF 40904 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

18,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-76402 ST ظرفیت 7 کیلوگرم

17,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-86401ST ظرفیت 8 کیلوگرم

18,300,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-86402 W ظرفیت 8 کیلوگرم

18,300,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-95402-W ظرفیت 9 کیلوگرم

13,900,000 تومان14,100,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96402 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

18,700,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96413ST ظرفیت 9 کیلوگرم

17,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96418w ظرفیت 9 کیلوگرم

19,600,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFU-66100 ظرفیت 6 کیلوگرم

13,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFU-94407-W ظرفیت 9 کیلوگرم

15,200,000 تومان

لباسشویی پاکشوما WT-TFB96407 ظرفیت 9 کیلوگرم

19,100,000 تومان

برترین های پاکشوما

 

برند متخصص – متمرکزِ پاکشوما در سال 1354 خورشیدی تحت برند لیدی واش (Lady Wash) با طراحی صنعتی و تولید انواع لباسشوئی نیمه اتوماتیک کار خود را شروع کرد.

در ادامه و طی همکاری با شرکت فیلیپس (Philips) هلند و بعد از آن ال جی (LG) کره جنوبی، پاکشوما به توسعه محصول با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی پرداخت. در حال حاضر کارخانجات این شرکت در مساحتی به وسعت ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) مترمربع مستقر بوده و در آن چندین خطوط تولید مرتبط با گروه محصولات ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال و فریزر و کولر گازی در حال فعالیت هستند .

گروه پاکشوما با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا از جمله هایر اروپا – ایتالیا (Haier Europe) که مشتمل بر برندهای کندی، هوور و زیرووات می باشد و همچنین کمپانی مایدیا (Midea) به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا طبق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال (Fortune Global) در سال 2017، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می نماید.

ما به شما 5 مورد از این برند نام آشنای ایرانی را معرفی می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

  1. ماشین لباسشویی 8کیلویی TFB-86402 سفید
  2. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-76200 ST ظرفیت 7کیلو گرم
  3. ماشین لباسشویی 8کیلویی TFB-86402 سفید
  4. ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما اینورتر مدل TFI-84403
  5. ماشین لباسشویی پاکشوما ظرفیت 9 کیلوگرم TFU-94407-WT
در نظر داشته باشید قیمت و موجودی هر کدام از مدل های معرفی شده در سایت موجود بوده و علاوه بر انتخاب محصول مدنظر ، خرید آنلاین هم میتوانید داشته باشید.
فروشگاه 
اینترنتی 
زیرِزیر

معرفی انواع لباسشویی پاکشوما

 

ماشین لباسشویی 8کیلویی TFB-86402 سفید

شرکت پاکشوما یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می باشد که محصولی جدید با نام ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلوگرمی مدل 86402 TFB را به بازار عرضه کرده است.
این محصول دارای 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی می باشد . مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی است. همچنین با طلق محافظ روی درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی طراحی شده است.
با برنامه ای به نام delay می توان زمان شستشو را 1 ال 24 ساعت به تأخیر انداخت.
برنامه extra rinse برای آبکشی اضافه البسه است. ویژگی دیگر اینکه دارای دیگ الماسه است.
با کلید temp تنظیم دمای آب (20 درجه تا 90 درجه سانتیگراد) صورت می گیرد.
کلید spin برای تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400 دور بر دقیقه) است.
با برنامه add garment(reload) در حین شستشو می توان البسه به آن اضافه یا کم کرد. این ماشین لباسشویی بی نظیر محصول پاکشوما دارای برنامه cotton eco است که برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان را برای شما ارائه می دهد.
duvet برای برنامه شستشوی ملحفه و روتختی به کار می رود.
bulky برنامه شستشوی لباس های حجیم و سبک را برایتان انجام می دهد.
color wear برای برنامه شستشوی لباس های رنگی به کار می رود.
drum clean به طور خودکار دیگ را برایتان می شوید.
با برنامه baby care لباس های کودکان خود را می توانید بشویید.
امکان شستشوی لباس های ورزشی خود را با برنامه sport wear می توانید انجام دهید.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-76200 ST ظرفیت 7کیلو گرم

ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل TFU-76200 ST از سری محصولات باکیفیت موجود در بازار می باشد. این لباسشویی از نوع درب جلو می باشد و دارای ظرفیت 7 کیلویی است. با توجه به این ظرفیت ، مناسب خانه هایی با جمعیت متوسط و کم می باشد. طراحی زیبای این محصول متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه بوده و به جذابیت آن می افزاید. از سیستم های موجود در ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل TFU-76200 ST می توان به سیستم شستشوی خودکار دیگ می باشد، این سیستم باقی مانده مواد شوینده ، آب ، کرک های لباس هایی که در لباسشویی شسته شده بودند را از بین می برد و وب ی موجود در درام را که از شستشوی های قبلی برجای مانده ازبین می برد تا شستشوی جدید با کیفیت بالاتری انجام شود. از دیگر سیستم های ماشین لباسشویی 7 کیلویی پاکشوما مدل TFU-76200 ST تنظیم دور خشک کن است ، کاربران با این سیستم می توانند متناسب با جنس لابس و با توجه به میزان رطوبت جذب شده توسط آنها دور خشک کن مناسب را برای لباس هاتنظیم کرد تا هم رطوبت آنها خارج شود و هم از آسیب به الیاف آنها بواسطه دور بالای خشک کن جلوگیری شود. وجود نمایشگر LED بر روی بدنه محصول علاوه بر زیبایی و شیک تر شدن لباسشویی، تنظیمات کلی دستگاه را نمایش داده و تنظیمات دستگاه نیز از طریق آن به آسانی قابل تغییر است. از اطلاعاتی که توسط نمایشگر به کاربر داده می شود مانند دمای آب ، مرحله شستشو و برنامه های قابل اجرا می باشد.

 

ماشین لباسشویی 8کیلویی TFB-86402 سفید

ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 WT از سری محصلات جدید شرکت PAKSHOMA می باشد. این محصول تولید جدید این شرکت بوده و از نظر کیفیت ساخت و قابلیت های بروز گام مهمی برداشته شده است. کیفیت قطعات و همچنین مواد اولیه قطعات از استاندادرهای روز دنیا بهره برده و همچنین تکنولوژی های بروز شده در آن تعبیه شده است. موتور قدرتمند در ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 WT از نوع BLDC بوده که بسیار پیشرفته می باشد و علاوه بر قدرت و سرعت بالا ، مصرف انرژی پایینی دارد. دور موتور در این مدل از لباسشویی 1400 دور بر دقیقه بوده و دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و همچنین 5 برنامه کمکی برای شستشوی بهرت البسه می باشد.وجود صفحه نمایشگر از نوع LED نیز علاوه بر زیبایی محصول کاربری آن را آسان کرده و تمام تنظیمات و وضعیت دستگاه در لحظه قابل نمایش است. از قابلیت های مهم در این محصول می توان به قابلیت تاخیر در زمان شستشو از 1 تا 24 ساعت و قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن تا 1400 دور و همچنین قابلیت تنظیم دما تا 90 درجه ، اشاره کرد. درام تعبیه شده در ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما از نوع الماسه بوده و با طراحی جدید از لرزش و صدای آن کاسته و به قدرت و چرخش آن اضافه شده است.از مهم ترین فاکتورهای موجود در این محصول قابلیت اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو می باشد. صدای دستگاه نیز با کاهش محسوسی روبه رو شده و به 54 دسی بل رسیده است که در نوع خود بسیار کم می باشد. ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 WT از بهرتین محصولات پاکشوما در حوزه شستشونظافت می باشد و طرفداران فراوانی در بازار لوازم خانگی ایران دارد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما 1402 قیمت محصولات پاکشوما در بازار تهران لیست قیمت لوازم خانگی پاکشوما Pakshoma (۲۹ اردیبهشت) پاکشوما - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی لیست قیمت محصولات پاکشوما - لوازم خانگی پاکشوما ماشین لباسشویی پاکشوما | لیست قیمت محصولات ... ماشین لباسشویی پاکشوما قیمت نمایندگی + ارسال رایگان قیمت لوازم خانگی پاکشوما لباسشویی پاکشوما-قیمت بهترین مدلهای ماشین ... قیمت ماشین لباس‌‌شویی پاکشوما Pakshoma بهترین برند لوازم خانگی ایرانی قیمت محصولات پاکشوما یخچال قیمت لباسشویی پاکشوما قیمت محصولات پاکشوما ظرفشویی فروش اقساطی محصولات پاکشوما محصولات پاکشوما دیجی کالا نمایندگی فروش پاکشوما در تهران قیمت تلویزیون پاکشوما امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی قیمت محصولات پاکشوما در بازار تهران نحوه انتخاب لوازم خانگی پاکشوما نحوه مقایسه قیمت پاکشوما در بازار تهران امکانات اضافی لوازم خانگی پاکشوما کجا می‌توان برای خرید لوازم خانگی پاکشوما بهترین قیمت را پیدا کرد؟ قیمت محصولات پاکشوما در بازارهای تهران چگونه است؟ آیا لوازم خانگی پاکشوما کیفیتی دارند؟ کدام محصولات پاکشوما محبوب‌ترین محصولات پاکشوما در بازارهای تهران هستند؟ قیمت محصولات پاکشوما در بازار تهران نحوه انتخاب لوازم خانگی پاکشوما نحوه مقایسه قیمت پاکشوما در بازار تهران امکانات اضافی لوازم خانگی پاکشوما کجا می‌توان برای خرید لوازم خانگی پاکشوما بهترین قیمت را پیدا کرد؟ قیمت محصولات پاکشوما در بازارهای تهران چگونه است؟ آیا لوازم خانگی پاکشوما کیفیتی دارند؟ کدام محصولات پاکشوما محبوب‌ترین محصولات پاکشوما در بازارهای تهران هستند؟ بهترین شرکت یخچال سازی در ایران یخچال و فریزر پاکشوما پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی انتخابِ مناسبترین یخچال و فریزر نمایندگی فروش لباسشویی پاکشوما در امین حضور خرید آنلاین یخچال و فریزر پاکشوما

ظرفشویی پاکشوما

معرفی 2 مدل از برترین ماشین ظرفشویی‌های پاکشوما

 

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و همچنین افزایش مشغله در زندگی، بشر همواره به دنبال آن بوده که با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا، برای خود زمان را کاهش دهد و در عین حال کار خود را ساده کند. بانوان امروزه بیش از هر زمانی به لوازمی در آشپزخانه خود نیاز دارند که در ضمن صرفه‌جویی در زمان، کارایی مطلوبی را هم دریافت کنند. قطعاً یکی از این لوازم ضروری ماشین ظرفشویی خواهد بود.ممکن است با این صحنه روبرو شده باشید که حجم بسیاری از ظروف کثیف در آشپزخانه‌ روی هم انباشته شده و شما یا زمان کافی برای شستشو نداشته‌اید یا به هر دلیلی خسته و بی حوصله بوده باشید، حالا دیگر نیازی نیست برای این موضوع نگران باشید چرا که ماشین‌ ظرفشویی این کار را برای شما انجام خواهد داد.

ماشین ظرفشویی در عصر حاضر یکی از ملزومات پرکاربرد هر خانواده می باشد.

با ما همراه باشید تا دو مدل از این برند نام اشنای ایرانی را خدمتتان معرفی کنیم.

  1. ماشین ظرفشویی 15نفره پاکشوما مدل MDF-15306ST
  2. ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل MDF15306-W
در نظر داشته باشید قیمت و موجودی هر کدام از مدل های معرفی شده در سایت موجود بوده و علاوه بر انتخاب محصول مدنظر ، خرید آنلاین هم میتوانید داشته باشید.
فروشگاه 
اینترنتی 
زیرِزیر

پاکشوما

 

ماشین ظرفشویی در عصر حاضر یکی از ملزومات پرکاربرد هر خانواده می باشد، که برای تهیه آن به قیمت کف بازار بویزه بازار امین حضور، میتوانید از فروشگاه احسان واقع در پاساي احسان خیابان امین حضور ، بصورت حضوری و یا اگر مایل به تهیه اینترنتی باشید میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرِزیر این دستگاه را با مدل های مختلف انتخاب و ثبت سفارش کنید.

جاروبرقی پاکشوما PVC5015 Dustin 2500W

5,100,000 تومان

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

5,100,000 تومان5,300,000 تومان

ساید بای ساید 4 درب پاکشوما مدل P190W

29,800,000 تومان30,000,000 تومان

لباسشویی پاکشوما BWF 40904 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

18,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-76402 ST ظرفیت 7 کیلوگرم

17,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-86401ST ظرفیت 8 کیلوگرم

18,300,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-86402 W ظرفیت 8 کیلوگرم

18,300,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-95402-W ظرفیت 9 کیلوگرم

13,900,000 تومان14,100,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96402 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

18,700,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96413ST ظرفیت 9 کیلوگرم

17,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96418w ظرفیت 9 کیلوگرم

19,600,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFU-66100 ظرفیت 6 کیلوگرم

13,900,000 تومان

خرید آنلاین لباسشویی پاکشوما

خرید اینترنتی لوازم خانگی پاکشوما 1402

 

خرید لوازم خانگی پاکشوما با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی ایرانی پاکشوما برطرف خواهد ساخت.

جاروبرقی پاکشوما PVC5015 Dustin 2500W

5,100,000 تومان

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

5,100,000 تومان5,300,000 تومان

ساید بای ساید 4 درب پاکشوما مدل P190W

29,800,000 تومان30,000,000 تومان

لباسشویی پاکشوما BWF 40904 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

18,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-76402 ST ظرفیت 7 کیلوگرم

17,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-86401ST ظرفیت 8 کیلوگرم

18,300,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-86402 W ظرفیت 8 کیلوگرم

18,300,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-95402-W ظرفیت 9 کیلوگرم

13,900,000 تومان14,100,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96402 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

18,700,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96413ST ظرفیت 9 کیلوگرم

17,900,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFB-96418w ظرفیت 9 کیلوگرم

19,600,000 تومان

لباسشویی پاکشوما TFU-66100 ظرفیت 6 کیلوگرم

13,900,000 تومان
فروشگاه زیرزیر در امین حضور تهران 1402 بررسی ساید بای ساید تسلا 4درب هیمالیا 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

برند ایرانی دیپوینت 1 محصول برتر

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *