اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402
رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

معرفی برند اسمگ

رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

اسمگ در سال ۱۹۴۸
ویتوریا برتاتزونی شرکت Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla یا همان SMEG را در شهر گواستالا، در نزدیکی رجو امیلیا در ایتالیا تأسیس کرد.

این شرکت، لدا (Leda) اولین ماشین لباسشویی خود را در راستای افزایش ظرفیت تولید لوازم لباسشویی ارائه کرد.

اسمگ در سال 1970 ماشین ظرفشویی نیاگارا را عرضه کرد، اولین ماشین ظرفشویی ۱۴ بخش در جهان، که نیازهای مدرن را برای ظرفیت‌های شستشوی بزرگ برآورده می‌کرد.

اسمگ در سال 1971 شروع به تولید لوازم توکار مانند فر و اجاق گاز کرد. این محصولات در سال‌های بعدی به بخشی از عناصر تعیین کننده موفقیت اسمگ تبدیل شدند.

فرانکو ماریا ریچی، یکی از برجسته‌ترین ناشران و طراحان گرافیک ایتالیا، لوگوی اسمگ را طراحی می‌کند که طراحی آن بر اساس مشعل‌های یک اجاق گاز و دستگیره‌های گرد فر است.

اسمگ در سال 1997 برای اولین بار مجموعه یخچال‌های FAB را تولید می‌کند. خط تولیدی که به سرعت به نماد بین المللی این شرکت در سرتاسر جهان تبدیل می‌شود. همان یخچال های زیبای رنگی …

یخچال‌های رترو (FAB) اسمگ

رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

تمامی یخچال های اسمگ دارای عملکردی مناسب در مناطق گرمسیری هستند. صرفا به ظاهر بسنده نکرده و انتظار ویژگی‌هایی مانند خنک کننده توربو، یخ زدایی خودکار، قفسه‌های شیشه‌ای کریستالی با قابلیت خنک کننده سریع، فریزرهای کم مصرف را در یخچال های اسمگ داشته باشید.

یخچال های اسمگ مدل FAB با ظاهر رترو رنگی همان نماد معروفی است که اسمگ به خاطر آن مشهور شده است. سه سبک مختلف از یخچال های رترو رنگی اسمگ وجود دارد:

سری یخچال های Top Mount: مدل‌های Fab 50 و Fab 28
سری یخچال های Bottom Mount: مدل Fab 32
سری یخچال های Bar : مدل Fab 10 و Fab 5

معرفی امرسان

 

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقای سلطان حسين فتاحی تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهای خانگی اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد. ويژگی های منحصر به فرد اين محصول در طراحی بدنه و سيستم تبريد، آن را به يكي از پر فروش ترين يخچال فريزرهای داخلی تبديل نمود. با توجه به نيازهای بازار، يخچال فريزرهای 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحی و به مرحله توليد رسيدند. لازم به ذکر است يخچال فريزرهای 18 فوت سالها پرفروش ترين محصول در نوع خود در کشور بود و يخچال فريزرهای 20 فوت همچنان رتبه اول را در اين زمينه داراست.

امرسان یکی از برندهای مطرح تولید‌کننده انواع یخچال فریزر در ایران است. خط تولید این شرکت، با اتکا به توان و دانش متخصصین داخلی، توانست پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر باکیفیت در ایران و دیگر کشورهای دنیا شناخته شود. علاوه بر یخچال فریزر، شرکت صنایع امرسان امروزه محصولات متنوعی را تولید می‌کند که تنها گوشه‌ای از عزم این کمپانی در جهت نیل به اهدافی است که از زمان شکل‌گیری تا به امروز تغییر نکرده‌اند.

یخچال فریزرهای امرسان در انواع مختلف هتلی یا کامپکت، یخچال تک درب، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید، فریزر تک درب و یخچال فریزرهای محبوب طرح کلاسیک تولید می‌شوند.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا سبب شده امرسان به عنوان اولین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، موفق به اخذ نشان استاندارد CE اروپا شود. بدین ترتیب یخچال فریزرهای امرسان با استانداردهای بهداشتی، ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط‌زیست اتحادیه اروپا سازگاری دارند و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به فروش می‌رسند.

ادامه مطلب در مقاله امرسان
رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

کلاسیک رنگی امرسان در فروشگاه احسان

رنگی امرسان شبیه‌ترین به SMEG سال 1402

جالبه که بدانید، یخچال فریزر های رنگی یا کلاسیک امرسان این روزها طرفداران بسیار زیادی برای خود پیدا کرده است.همچنین بدون شک لوازم برقی رنگی بر روحیه افراد و همینطور فرزندان هر خانواده ایرانی، تاثیر زیادی داشته و همچنین باعث شاد شدن فضای خانه و خانواده میگردد. بندرت پیش آمده که برندی را در ایران پیدا کنید که یخچال فریزر رنگی یا ماشین لباسشویی رنگی تولید کند اما امرسان تنها برند ایرانی است که در این زمینه فعالیت میکند و لوازم خانگی رنگی را با بهترین کیفیت در اختیار خانواده های ایرانی قرار داده است.

شایان ذکر است که یکی از لوازم خانگی رنگی برند امرسان، یخچال فریزر آن می‌باشد که در دو مدل یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر پایین ارائه شده است و همچنین از پرفروش ترین نوع لوازم خانگی ایرانی است. این مدل ها در رنگ های صورتی، قرمز، آبی کاربنی، آبی فیروزه ای، صورتی روشن، زرد و مشکی تولید به بازار عرضه شده است.همچنین برای تهیه این یخچال های زیبا و شیک، میتوانید بصورت مجازی از فروشگاه اینترنتی زیرِزیر و یا بصورت حضوری از فروشگاه ما در امین حضور تهران دیدن فرمائید.

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

بهترین شرکت یخچال سازی ایران

 

در این مقاله اشاره به انتخاب و خرید یخچال و فریزر خواهیم کرد که هیچ فروشنده لوازم خانگی در هنگام خرید به شما نخواهد گفت.

همانطور که در بالا به طور مختصر توضیح دادیم، شرکت های زیادی طی 30 سال گذشته وارد عرصه تولید یخچال شدند که خیلی از آنها ورشکست شده و رفتند و تعدادی از آنها که جزو بهترین سازندگان لوازم خانگی هستند باقی ماندند. آنهایی که هنوز جزو خوبهای ایران هستند از اول سیاست کاری خود را بر مبنای کیفیت و خدمات دهی خوب بنا کردند به همین جهت هنوز پابرجا هستند.

خیلی از شرکتهای قدیمی مانند ارج و آزمایش و جنرال استیل که واقعا قدرتمند بودن و کالاهای خوبی هم تولید می کردند ورشکست شدند اما شرکتهای خصوصی قوی ماندگار شده و هنوز هم جزو بهترین ها هستند. هر یک از این کارخانه های معتبر در برخی محصولات خیلی معروف هستند.

امرسان، یکی از بهترین شرکت یخچال سازی ایران میباشد.

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی

 

امروزه به دلیل قیمت بالای یخچال فریزرها و نیاز ضروری و همیشگی خانه و آشپزخانه به این وسیله ضروری است که در خرید این وسیله دقت شود تا نیاز آشپزخانه شما را حداقل 10 الی 15 سال تامین کند. از آنجا که تنوع مارک، قیمت، جنس، کارایی و رقابت در برند خارجی و بهترین یخچال فریزر ایرانی زیاد شده است، باعث سردرگمی در انتخاب شما می شود.

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه حضوری برو امین حضور  یا آنلاین برو  زیرِ زیر

خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی ایرانی و خارجی برطرف خواهد ساخت.
خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *