اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

لیست ارورهای یخچال فریزر دیپوینت 1402

لیست ارورهای یخچال فریزر دیپوینت 1402
لیست ارورهای یخچال فریزر دیپوینت 1402

لیست ارورهای یخچال فریزر دیپوینت 1402

یخچال دیپوینت ساخت کدام کشور است؟

در جواب این سوال باید گفت که یخچال فریزر دیپوینت ساخت کشور عزیزمان می باشد و در شهرک صنعتی پاکدشت تولید می شود.

تاریخچه کارخانه دیپوینت

شرکت گل آسای سرما در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را درزمینه تولید یخچال و یخچال فریزر خانگی با برند تجاری گلسان در منطقه پاکدشت آغاز کرد. با توجه به پیشرفت چشم‌گیر و رو به رشد این شرکت در تولید و فروش محصولات و همچنین استفاده از فناوری و استاندارد‌های روز دنیا و متناسب با آن تقاضای بیشتر بازار سرانجام در سال ۱۳۷۹ به منطقه صنعتی ایوانکی انتقال یافت.

از همان سال‌های نخست، واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما فعالیت خود را در کنار سایر واحدهای سازمان به صورت پیوسته و جدی آغاز کرد.
این واحد در وهله‌ی اول با هدف مهندسی معکوس محصولات به روز خارجی و سپس طراحی محصولات متناسب با نیاز داخلی به توسعه‌ی فعالیت‌های خود پرداخت. تولید رده‌های مختلف محصولات پرفروش و تراز اول در بازار داخلی و شرکت در چندین دورهی نمایشگاه لوازم خانگی گواه رویکرد توسعه محور در واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما است.
این واحد با استفاده از استراتژی‌های هوشمند و تخصیص منابع مالی و انسانی در جهت نیل به اهداف تعیین شده حرکت می‌کند.
شرکت گل آسای سرما، در سال ۱۳۸۸ با گسترش نیروهای متخصص در تمامی سطوح کارخانه اقدام به تقویت بیش از پیش بنیه‌ی فنی و مهندسی خود کرد تا زیرساخت‌های لازم جهت تولید نسل دوم محصولات خود را تامین کند.
تولید محصولات خانواده دوقلو که تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌های سبد محصولات و یکی از با کیفیت‌ترین نمونه‌ی بازار گردید، منجر به توجه بیشتر فرآیند رهبری سازمان به دپارتمان تحقیق و توسعه‌ی شرکت شد. در ادامه همین توجه، تولید محصولاتی از قبیل T7 و C5 نیز در سال‌های میانی و همزمان با فاز دوم توسعه‌ی شرکت صورت گرفت.
با آغاز سال ۱۳۹۴، شرکت گل آسای سرما با تبیین ماموریت و چشم انداز خود به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه‌ی لوازم خانگی با رویکرد فناورانه فصل جدیدی را در صنعت لوازم خانگی کشور آِغاز کرد.
در این دوره جذب متخصصان و نخبگان از دانشگاه‌های تراز اول، به روز رسانی تجهیزات نرم افزار و سخت افزاری، تقویت دانش سازمانی به منظور تولید محصولات نوآورانه و بی‌بدیل در صدر اهداف شرکت گل آسای سرما قرار گرفت.
بکارگیری علوم تلفیقی مکانیک، الکترونیک و نرم افزار و سیاست‌های هم‌افزایی علم و دانش در کنار فناوری‌های همگرای ایجاد شده منجر به ظهور دو پروژه‌ی دانش‌بنیان و کاملا نوآورانه‌ی «کپچر» و «دیسکاور» گردید. این دو محصول به ترتیب اولین محصولات اینترنت اشیاء و تعاملی انسان-ماشین در سطح کشور شناخته شدند.
ثبت اختراعات، نشر مقالات بین المللی و تولید محتوای دانشی از دیگر دستاوردهای واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما در طی گام سوم پیشرفت بوده است.
سرانجام در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱۳، واحد تحقیق و توسعه‌ی گل آسای سرما با حمایت‌ها و تلاش‌های مدیران عامل و کارخانه توانست با اخذ تاییدیه، در قالب شرکت دانش بنیان گل آسای دانش به شناسه‌ی ۱۴۰۰۹۰۱۵۷۰۲ ثبت شود و به عنوان بازوی توانمند سازمان به خلق محصولات، ایده‌ها و تولیدات جدید و نوآورانه با شکلی نوین انجام وظیفه کند.
شرکت گل آسای دانش به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی لوازم خانگی مفتخر است که با بهره‌گیری از متخصصان زبده و تجهیزات به‌روز، به عنوان نوک پیکان پیشرو صنعت لوازم خانگی به منظور ارتقاء سطح محصولات ایرانی ایفای نقش کند. تمرکز بر روی حوزه‌های مکاترونیک، نانو فناوری، زیست فناوری و اینترنت اشیا، منجر به ایجاد بیش از 5 پروژه‌ی فعال نوآورانه و منحصر به فرد و چندین محصول نوین در فاز مطالعاتی شده است. تمرکز روی طراحی و تولید محصولات جدید، متنوع و با کیفیت، استفاده از ایده‌های نو و کارآمد، همکاری و هماهنگی همه واحدها از تیم طراحی، کنترل کیفیت تا مرحله تولید و حتی پشتیبانی پس از فروش، گام‌های بلند شرکت گل آسای سرما به سمت تولید برتر داخلی است.

یخچال فریزر دیپوینت

برند ایرانی دیپوینت 1 محصول برتر

 

در این مقاله اشاره به معرفی و انتخاب و خرید یخچال و فریزر برند دیپوینت خواهیم کرد که هیچ فروشنده لوازم خانگی در هنگام خرید به شما نخواهد گفت.

همانطور که در بالا به طور مختصر توضیح دادیم، شرکت های زیادی طی 30 سال گذشته وارد عرصه تولید یخچال شدند که خیلی از آنها ورشکست شده و رفتند و تعدادی از آنها که جزو بهترین سازندگان لوازم خانگی هستند باقی ماندند. آنهایی که هنوز جزو خوبهای ایران هستند از اول سیاست کاری خود را بر مبنای کیفیت و خدمات دهی خوب بنا کردند به همین جهت هنوز پابرجا هستند.

همچنین شرکت دیپوینت فعالیت خود را در سال 1393 با تغییراتی به صورت رسمی آغاز نمود. این برند توانسته است رضایت مشتریان خود را به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب یخچال فریزر کسب کند.انواع یخچال دیپوینت در ابعاد مختلف و متناسب با تعداد اعضای خانواده طراحی شده است. در این یخچال ها محفظه ای برای تازه ماندن مواد غذایی مثل گوشت، سبزیجات و میوه جات وجود دارد و به هیچ عنوان مواد غذایی در فریزر دچار برفک نمی شوند. یخچال دیپوینت دارای سنسوری می باشد که می تواند میزان دما را کنترل کند. داخل یخچال به دلیل کاهش دما از لامپی به نام LED استفاده شده است. خدمات پس از فروش یخچال دیپوینت تقریبا 30 ماه می باشد و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات یا راهنمایی با مشاوران شرکت تماس بگیرند.

خیلی از شرکتهای قدیمی مانند ارج و آزمایش و جنرال استیل که واقعا قدرتمند بودن و کالاهای خوبی هم تولید می کردند ورشکست شدند اما شرکتهای خصوصی قوی ماندگار شده و هنوز هم جزو بهترین ها هستند. هر یک از این کارخانه های معتبر در برخی محصولات خیلی معروف هستند.
بهترین شرکت یخچال سازی ایران عبارتند از:

الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

چرا یخچال فریزرهای دیپوینت ارور میدهند؟

یخچال فریزر های برند دیپوینت در مقایسه با برخی از یخچال فریزر های موجود در بازار از طراحی مدرن و بی نظیری برخوردارند. به طوری که شما می توانید با خیال آسوده تجهیزات یاد شده را تهیه نموده و آنها را با خیال آسوده مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که یخچال فریزر های برند دیپوینت با توجه به مشخصات ناب خود، قیمت مناسبی را نیز دارند.

با این حال شما می توانید یکسری از ایرادات را در یخچال های یاد شده مشاهده کنید. همچنین دستگاه های مذکور در صورت داشتن هرگونه خرابی، علائمی را در صفحه ی نمایشی خود نمایان می کنند. عدم استفاده صحیح از دستگاه های مذکور و رعایت نکردن برخی از موارد می تواند به دنبال خود خرابی یخچال فریزر های برند دیپوینت را داشته باشد.

لیست ارورهای یخچال فریزر دیپوینت 1402

((پنج خطای ابتدایی یخچال فریزرهای Depoint))

علت ارور ۱:

ارور یا کد خطای ۱ زمانی در نمایشگر یخچال فریزر های برند دیپوینت نمایان می شود که برخی از قطعات دستگاه تان دچار خرابی شده باشد.
از مهمترین این قطعات می توان به مین برد یخچال، کمپرسور، سنسور اواپراتور و کاهش میزان گاز اشاره کرد.

روش رفع ارور ۱ یخچال فریزر دیپوینت :

توصیه می‌شود که در گام اول میزان گاز یخچال فریزر خود را چک و بررسی کنید.
همچنین می توانید جهت رفع نمودن کد خطای ۱، سنسور، اواپراتور و سیم کشی مربوط به دستگاه را با دقت بررسی نمایید و خرابی های رویت شده را رفع کنید.
در گام آخر نیز بهتر است که مین برد دستگاه را بررسی کرده و در صورت خراب شدن این قطعه، آن را مورد تعمیر یا تعویض قرار دهید. هزینه های رفع کد خطای ۱ بسیار مناسب می باشد.

ارور ۲ :

خرابی مربوط به المنت یخچال فریزر های برند دیپوینت می تواند به دنبال خود کد خطای ۲ را داشته باشد.
البته خرابی های مربوط به سیم کشی داخلی دستگاه، خرابی ترموفیوز، خرابی سنسور دیفراست و ایرادات مربوط به مین برد یخچال ها، می توانند به دنبال خود کد خطای ۲ را تشدید کند.
در چنین مواقعی شما می توانید یخ زدگی قسمت های مختلف دستگاه خود را مشاهده کنید و بایستی این مشکل را جدی بگیرید.

طریقه رفع خطای ۲ یخچال دیپوینت :

برای این منظور می توانید المنت را بررسی کرده و در صورت نیاز این قطعه را تعویض کنید.
همچنین می توانید وضعیت و کارایی مربوط به سنسور دیفراست، سیم کشی داخلی و ترموفیوز یخچال تان را نیز بررسی نمایید تا بتوانید کد خطای ۲ را به موقع رفع کنید.

کد خطای ۳ یخچال دیپوینت :

کد خطای ۳ زمانی خود را در یخچال فریزر های برند دیپوینت نمایان می کند که فن فریزر یا یخچال دچار یک سری از خرابی ها یا ایرادات شده باشد.
البته در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع خرابی مربوط مین برد و مگنت سوئیچ یخچال های یاد شده می تواند به دنبال خود کد خطای ۳ را داشته باشند.

رفع ارور ۳ یخچال فریزر دیپوینت :

فن های مربوط به یخچال و فریزر را از لحاظ اجزا و عملکرد مورد بررسی قرار دهید.
در صورت که هیچ گونه مشکلی را در قطعات یاد شده مشاهده نکردید می توانید مین برد یخچال فریزر تان را چک نموده و ایرادات مربوط به آن را رفع نمایید.

ارور ۴ در یخچال دیپوینت :

کد خطای ۴ زمانی خود را نمایان می کند که فن کندانسور یخچال فریزر های برند دیپوینت دچار یک سری از خرابی ها شده باشد.
خرابی این قطعه می تواند به دنبال خود سرعت فن را کاهش داده و در آخر نیز خرابی مین برد دستگاه را به دنبال داشته باشد.
بنابراین خرابی فن کندانسور را جدی گرفته و آن را تعمیر کنید.

رفع ارور ۴ در فریزر دیپوینت :

همانطور که ملاحظه کردید فن کندانسور معیوب می تواند عملکرد نهایی یخچال فریزر های برند دیپوینت را با مشکلات اساسی مواجه سازد.
از سوی دیگر لازم به ذکر خواهد بود که برای رفع و برطرف کردن کد خطای ۴ از دستگاه های یاد شده می توانید سوکت، سیم کشی و سرعت فن را با دقت بررسی نمایید.
همچنین در صورت شکستگی و سوختگی فن مذکور، می توانید آن را مورد تعویض قرار دهید.
در صورت عدم رفع کد خطای۴، می توانید وضعیت مین برد یخچال تان را چک کرده و از این طریق ایرادات متعلق به دستگاه خود را برطرف سازید.

کد ارور 5 در یخچال Depoint :

ارور یاد شده را زمانی می توانید در صفحه ی نمایشی یخچال فریزر های برند دیپوینت مشاهده کنید که سنسور کابین دستگاه دچار یک سری از خرابی ها و مشکلات شده باشد.
البته ممکن است خرابی و آسیب دیدگی مین برد نیز به دنبال خود کد خطای ۵ را داشته باشد.

روش برطرف کردن ارور ۵ :

مقدار اهم سنسور معیوب شده را مورد بررسی قرار داده و سپس در صورت نیاز این قطعه را مورد تعویض قرار داد.
همچنین در صورتی که هیچ گونه مشکلی در سنسور یاد شده مشاهده نشود، می توانید دستگاه تان را از برق کشیده و مین برد یخچال را مورد ارزیابی قرار داد.
البته بررسی ایرادات مربوط به مین برد یخچال ها به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

معرفی انواع یخچال دیپوینت

برند ایرانی دیپوینت 1 محصول برتر

 

انواع یخچال دیپونت به شرح زیر می باشد.

یخچال فریزر بالا مدل T7:
فریزر این یخچال در قسمت بالا قرار دارد. مجهز به محفظه سرد برای نگهداری مواد غذایی به صورت تازه می باشد. بوگیر مستقل دارد و مواد غذایی به هیچ عنوان برفک نمی زند. مجهز به آب سرد کن و قفل کودک می باشد.

یخچال فریزر بالا مدل Capture

  • دارای دو دوربین به صورت هوشمند می باشد.
  • مواد غذایی در این فریزر برفک نمی زند.
  • دارای آب سرد کن می باشد.
  • مجهز به محفظه سرد می باشد که می توان مواد غذایی را به صورت تازه در آن نگهداری نمود.
  • مجهز به قفل کودک
  • سیستم روشنایی آن با استفاده از LED می باشد.
  • بوگیر مستقل دارد.
یخچال فریزر دوقلو مدل EXPLORE :
  • دارای قابلیت door in door
  • دسترسی آسان به مواد غذایی
  • مجهز به قفل کودک
  • مجهز به محفظه سرد می باشد که می توان مواد غذایی را به صورت تازه در آن نگهداری نمود.
  • دارای آب سرد کن و تصفیه آب می باشد.
  • مواد غذایی در این فریزر برفک نمی زند.
  • سیستم روشنایی آن با استفاده از LED می باشد.
  • مجهز به قابلیت یخ زدایی و یخساز اتوماتیک
  • صفحه سرمایش به نام Metal Cooling

یخچال فریزر دوقلو مدل D5i:

  • مجهز به محفظه سرد می باشد که می توان مواد غذایی را به صورت تازه در آن نگهداری نمود.
  • مجهز به قفل کود
  • دارای آب سرد کن و تصفیه آب می باشد.
  • مواد غذایی در این فریزر برفک نمی زند.
  • مجهز به قابلیت یخ زدایی و یخساز اتوماتیک
  • مجهز به سیستم گردش هوایی داخل یخچال
  • سیستم روشنایی آن با استفاده از LED می باشد.
  • مجهز به قابلیت یخ زدایی و یخساز اتوماتیک
  • پنل یخچال به صورت لمسی می باشد.
  • بوگیر مستقل دارد.

یخچال فریزر دوقلو مدل: MAX

  • مجهز به محفظه سرد می باشد که می توان مواد غذایی را به صورت تازه در آن نگهداری نمود.
  • مجهز به قفل کودک
  • دارای آب سرد کن و تصفیه آب می باشد.
  • مواد غذایی در این فریزر برفک نمی زند.
  • مجهز به قابلیت یخ زدایی و یخساز اتوماتیک
  • مجهز به سیستم گردش هوای داخل یخچال
  • سیستم روشنایی آن با استفاده از LED می باشد.
  • مجهز به قابلیت یخ زدایی و یخساز اتوماتیک
  • پنل یخچال به صورت لمسی می باشد.
  • بوگیر مستقل دارد.

یخچال فریزر پایین مدل DECENT E:
فریز این مدل یخچال در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد.

یخچال دیپوینت مجهز به محفظه سرد می باشد که می توان مواد غذایی را به صورت تازه در آن نگهداری نمود.

  • مجهز به قفل کودک
  • دارای آب سرد کن و تصفیه آب می باشد.
  • مواد غذایی در این فریزر برفک نمی زند.
  • مجهز به قابلیت یخ زدایی و یخساز اتوماتیک
  • مجهز به سیستم گردش هوای داخل یخچال
  • سیستم روشنایی آن با استفاده از LED می باشد.
  • مجهز به قابلیت یخ زدایی و یخساز اتوماتیک
  • پنل یخچال به صورت لمسی می باشد.
  • بوگیر مستقل دارد.

برند ایرانی دیپوینت 1 محصول برتر

دیپوینت

دیپوینت شایسته خانه‌ی تو

 

برند دیپوینت در سال ۱۳۹۳ پس از طی کردن تغییر و تحولاتی از شرکت مادر خود، گل‌آسای سرما به‌وجود آمد. در آغاز سه محصول جدید C5، T7 و D4 به خانوادهٔ دیپوینت پیوستند. با آغاز سال ۱۳۹۵ و افزایش حجم تولید از ۳۰۰ دستگاه در روز به ۷۸۰ دستگاه، شرکت دیپوینت گام بی‌سابقه‌ای در راستای تولید و ارائه خدمات جدید برداشت. در این دوره اکثریت محصولات دیپوینت به کمپرسور اینورتر مجهز شدند که این تحول نقش به‌سزایی در بهینه‌سازی مصرف انرژی و طول عمر محصولات ایفا کرد. در این دوره با جذب متخصصان و نخبگان، به‌روزرسانی تجهیزات و دستگاه‌ها، تقویت و ارتقای دانش سازمانی و به‌کارگیری علوم تلفیقی چون مکاترونیک، منجر به اختراع و ثبت دو پروژه دانش‌بنیان و نوآورانه CAPTURE(کپچر) به عنوان محصول اینترنت اشیا و DISCOVER(دیسکاور) به عنوان محصول تعاملی انسان-ماشین شد. همچنین در ابتدای سال ۱۴۰۰ مرکز نوآوری و شتاب‌دهی دیپوینت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری افتتاح شد. هم‌اکنون با افتتاح فاز دوم کارخانه دیپوینت در تابستان ۱۴۰۰، این مجموعه توانست در حوزه کارآفرینی فضایی پویا برای ۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم و با ظرفیت تولید ۱۵۰۰ دستگاه فراهم آورد.

ادامه مطلب در مقاله دیپوینت

خرید آنلاین یخچال دیپوینت

برند ایرانی دیپوینت 1 محصول برتر

 

خرید لوازم خانگی دیپوینت با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی ایرانی دیپوینت برطرف خواهد ساخت.

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

برند ایرانی دیپوینت 1 محصول برتر

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *