اخبار و مقالات

معرفی یخچال دوقلو رومانو هیمالیا 1402

معرفی یخچال دوقلو رومانو هیمالیا 1402

معرفی یخچال دوقلو رومانو هیمالیا 1402

معرفی یخچال دوقلو رومانو هیمالیا 1402

معرفی یخچال دوقلو رومانو هیمالیا 1402

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس ( Romano + ) ، گزینه مناسب بسیاری از افراد برای پیدا کردن یخچال‌های جادار است. این محصول با حجم مفید زیاد و مطلوب مناسب خانواده ها می باشد و ظاهر آن نیز دارای یک طراحی یکپارچه و سراسری است به صورتی که یخچال دوقلو به صورت یک محصول واحد به نظر می‌رسد. در این محصول، یخچال در سمت راست و فریزر در قسمت چپ آن قرار گرفته است.

در یخچال فریزر هیمالیا مدل رومانو پلاس ( Romano + ) ، شما می‌توانید یکی از پرحجم ترین محصولات شرکت هیمالیا را مشاهده کنید و در صورت نیاز هم شرکت امکان مجزا کردن این دو محصول را برای شما فراهم می نماید . این یخچال امکانات زیادی مانند عیب یاب خودکار، محفظه بیگ باکس ( Big Box) ، محفظه ی کنترل رطوبت ، یخساز ، هومبار و غیره دارد .

  • مجهز به یخساز اتوماتیک

  • محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت

  • کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب

  • مجهز به LED داخلی

  • نمایشگر لمسی

  • مجهز به فیلتر آب

  • قابل اتصال به آب شهری

  • مجهز به هومبار

  • درارای قابلیت جدا شدن یخچال از فریزر

  • دارای پنل تنظیمات

  • دارای عیب یاب هوشمند

بررسی یخچال فریزر دوقلو رومانو‌پلاس هیمالیا

معرفی یخچال دوقلو رومانو هیمالیا 1402

گاز مبرد استفاده شده در این دستگاه از نوع R640a و نوع موتور هایتکHITECH) ) ساخت کشور چین میباشد و همچنین گرید انرژی مصرفی A را داراست .
یخچال دوقلو رومانو پلاس در قسمت یخچال در داخل کابین دارای 5 طبقه و 2 کشو و 6 طبقه روی درب ، قسمت فریزر نیز دارای 8 کشو است.
میزان صدای مزاحم این دستگاه چیزی در حدود 45 تا 55 دسی بل توسط شرکت اعلام شده است که این نتیجه بر اساس تست های فراوان آزمایشگاهی نتیجه گیری شده است و این میزان در رده ب بسیار عالی قرار دارد.
ابعاد یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس 130 سانتی متر عرض ، 70 سانتی متر عمق و 192 سانتی متر ارتفاع میباشد که 440 لیتر آن یخچال و 337 لیتر آن فریزر میباشد و مجموع آنها 34 فوت (777 لیتر) به حساب می آید.
بر خلاف مدل های دیگر هیمالیا مثل آلفا و پاناروما پلاس ، رومانو پلاس را میتوانید به صورت جداگانه و دور از یکدیگر نیز استفاده کنید.
تفاوت مدل رومانو پلاس و آیس پول در قست یخچال است که در مدل رومانو پلاس درب هوم بار جایگزین آبریز دستی شده است و میتوان مدل رومانو پلاس را ترکیبی از مدل پاناروما پلاس و آیس پول دانست.

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

تاریخچه برند هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

تاریخچه شرکت هیمالیا زمانی که نام یخچال فریزر هوشمند ایرانی به زبان ها می آید آنچه به ذهن ها وراد می ‌شود، برند هیمالیا می باشد. یخچال فریزر هیمالیا جزء محبوب ترین لوازم خانگی می ‌باشد که با ارائه محصولات با کیفیت در بسیاری از آشپزخانه‌ ها جا باز کرده است.

برند هیمالیا از قدیمی ترین برندهایی است که در ایران شناخته شده می باشد. برند و کمپانی هیمالیا جز بهترین برندهای کشور محسوب می شود. شعار معروف هیمالیا بر قله زیبایی ها یکی از نشانه های مهم بودن طراحی در محصولات هیمالیا است.

هیمالیا همانطور که گفتیم یک برند ایرانی است که یک کالای ملی به حساب می آید. این شرکت در دهه 50 شمسی در تهران با تولید یخچال فریزر کار خود را شروع کرد. پس از آن در دهه 60 میلادی به تولید یخچال های صنعتی رو آورد و در دهه 70 تولید یخچال فریزرهای ایستاده خانگی را آغاز نمود.

شرکت هیمالیا در محدوده استان البرز در یکی از شهرک های صنعتی 50 کیلومتری اتوبان کرج – تهران واقع شده و توان تولیدی محصولات بسیار زیادی را دارد و از همان اوایل دهه 50 تا به امروز محل کارخانه تغییری نکرده است .

چندین دهه این برند در زمینه تولید محصولات خانگی ازجمله یخچال فریزر هیمالیا نیز فعالیت دارد و به برندی آشنا و معتبر در بین خریداران ایرانی تبدیل شده است. این برند در تاریخچه خود همکاری با شرکت های خارجی بین المللی ازجمله آلمانی و ایتالیایی را نیز دارد.

کیفیت یخچال فریزرهای برند هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

کیفیت ساخت محصولات هیمالیا را می توان از میزان فروش بالای آن به علت میزان رضایتمندی بالای مصرف کنندگان متوجه شد. دریافت گواهینامه ‌های سیستم مدیریت کیفیت طبق استاندارهای بین المللی ایزو 9001 و ایزو 2000، کسب استانداردهای ملی ایران، تولید محصولات مطابق با استاندارهای اروپایی و استفاده از تکنولوژی تولید شرکت معتبر آلمانی ازجمله مجوزهای این شرکت در جهت تولید محصولات با کیفیت ایرانی است. گارانتی محصولات این برند بازگوکننده کیفیت آن است.

هیمالیا در محصولات خود از فناوری های روز دنیا در ساخت محصولات خود استفاده می کند.

برای اطمینان قرار دادن کاربر در این محصولات شرکت هیمالیا یخچال فریزر هیمالیا مدل آلفا را 30 ماه گارانتی کرده است. این گارانتی به شما اجازه میدهد در صورت وجود هر گونه مشکل فقط با مراجعه به یکی از نمایندگی های هیمالیا در سراسر کشور مشکل خود را به راحتی حل کنید.

فناوری های یخچال فریزرهای هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

تعدادی از فناوری های به کار رفته در یخچال فریزرهای هیمالیا به شرح زیر است

  • موتور سکاپ ایتالیایی
  • سیستم ضد باکتری
  • تکنولوژی نوفراست
  • قابلیت هوم بار برای جلوگیری از زیاد باز کردن درب یخچال و فریزر
  • یخ ساز اتوماتیک
  • سیستم عیب یابی هوشمند

موتور یخچال هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

هیمالیا از همان ابتدا کار تا به امروز با شرکت های متعدد و مطرح تولید کننده کمپرسور های یخچال فریزر های خانگی کار کرده است که همه آن ها در دسته های بسیار بالای کیفیتی قرار گرفته اند. برخی از این شرکت ها عبارتند از دانفوس آلمان، AEG اروپا، هایتک و دونپر چین. این شرکت ها موتورهایی با مصرف انرژی بهینه و مقاوم را تولید می کنند.

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی هیمالیا با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا برطرف خواهد ساخت.

فروشگاه زیرزیر در امین حضور تهران 1402 بررسی ساید بای ساید تسلا 4درب هیمالیا 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *