اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, لوازم خانگی

کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه زیرزیر

کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه زیرزیر
کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه زیرزیر

کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه زیرزیر

مقدمه

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، احتمالاً می‌خواهید در مورد پلی استیشن ۵ یا پی اس فایو اطلاعات کاملی به دست بیاورید. شاید خیلی از شما اطلاعات پایه و زمینه‌ای را داشته باشید اما راجع به جزئیات و مشخصات آنها چیزی ندانید. به خاطر همین در این مقاله به طور کامل برایتان همه چیز درباره PS5 را توضیح می‌دهیم و اطلاعات کاربردی و دقیق را در اختیارتان قرار می‌دهیم. در واقع قبل از اینکه اقدام به خرید PS5 کنید، باید ریز جزئیات و مشخصات آن را بدانید تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید. پس با ما همراه باشید.

بسیاری از شما که این مطلب را می‌خوانید احتمالا در زندگی خود از پلی استیشن استفاده کرده‌اید یا صاحب آن بوده‌اید، اما واقعا چقدر در مورد این کنسول بازی می‌دانید؟ شاید هنوز هم این کنسول بازی برای خیلی از گیمرها جز اولین و بهترین‌ها باشد! اما اگر یک طرفدار واقعی این کنسول بازی پرقدرت هستید، باید اطلاعات زیادی از آن نیز داشته باشید. در این مقاله آنچه باید در مورد Sony PlayStation بدانید، از تاریخچه کنسول گرفته تا استودیوهای اختصاصی و موارد دیگر گنجانده شده، پس در این مقاله با ما همراه باشید.

کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه زیرزیر

معرفی برند سونی

PlayStation حاصل تلاش Ken Kutaragi ، یکی از مدیران سونی بود که یکی از بخش‌های مهندسی سخت افزار این شرکت را مدیریت می‌کرد و بعدها ((پدر پلی استیشن)) لقب گرفت. علاقه کوتراگی به کار با بازی‌های ویدئویی ناشی از دیدن بازی دخترش در کنسول بازی ویدئویی Famicom نینتندو بود.

شروع کار پلی استیشن به سال ۱۹۸۸ با سرمایه گذاری مشترک بین نینتندو و سونی برمی‌گردد. نینتندو قبلا فناوری فلاپی دیسک را برای به روزرسانی کارتریج در قالب سیستم دیسک رایانه‌ای تولید کرده بود و می‌خواست این استراتژی ذخیره سازی مکمل را برای سیستم سرگرمی سوپر نینتندو (SNES) ادامه دهد.

کوتراگی نینتندو را متقاعد کرد که از پردازنده صوتی SPC-700 سونی برای استفاده در کنسول SNES استفاده کند. تمایل کوتراگی برای کار با نینتندو هم از تحسین وی از سیستم Famicom و هم از اعتقاد وی به تبدیل کنسول‌ بازی‌های ویدئویی به سیستم های اصلی سرگرمی خانگی ناشی می‌شد.

اگرچه کوتاریگی تقریبا توسط سونی اخراج شد زیرا در ابتدا بدون اطلاع سونی با نینتندو همکاری می‌کرد، اما نوریو اوگا، رئیس سونی، پتانسیل موجود در تراشه کوتراگی را تشخیص داد و تصمیم گرفت او را به عنوان یک محافظ نگه دارد. از آنجا که سونی قبلا برای تولید پردازنده صدا SPC-700 برای SNES قرارداد بسته بود، نینتندو برای توسعه یک افزودنی CD-ROM با سونی به نام Play Station یا SNES-CD تماس گرفت. قرارداد امضا شد و کار آغاز شد.

معرفی نسل 8 و 9 بازی های ویدیویی

کنسول های نسل ۸

این نسل از کنسول ها ، شامل کنسول هایی است که از سال۲۰۱۲ روانه بازار شده اند . نخستین شرکتی که در ارائه محصول خود در این نسل پیشگام بود ، شرکت نینتندو با کنسول وی یو بود . در همان سال شرکت سونی اینترتیمنت ، با ارائه پلی استیشن ویتا وارد میدان رقابت با نینتندو شد .

همزمان با ورود کنسول های نسل هشتم ، شاهد محبوبیت و اوج فروش دستگاهایی جدید همچون : تلفن های همراه هوشمند ، تبلت ها و تلویزیون پیشرفته وهوشمند بودیم .

از جمله کنسول های منتشر شده در این نسل می توان به : وی یو ،الین ویر آلفا ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان اشاره کرد .

طبق بررسی های انجام گرفته میزان فروش کنسول های نسل ۸ به غیر از فروش بازی تنها در ۹ ماهه اول عرضه آن ها چیزی در حدود ۷/۷ میلیون واحد بیشتر از بازه زمانی مشابه با کنسول های نسل قبلی خود یعنی کنسول های نسل ۷ بوده است که این فاصله در پایان بازه ۱۲ ماهه به چیزی معادل ۴/۱۲ میلیون واحد رسیده است .

از زمان عرضه کنسول های نسل هشتم تا کنون چیزی حدود ۱۰ سال است که می گذرد ، با بررسی میزان فروش سه محصول ارائه شده در این نسل به این آمار دست پیدا کرده ایم که کنسول سونی در جایگاه نخست با ۸۸ میلیون فروش وجایگاه دوم متعلق به شرکت مایکروسافت ، اگرچه آمار دقیقی از میزان فروش این شرکت در دست نیست اما طبق بررسی وتحقیق ها چیزی معادل ۴۱ میلیون واحد فروش را داشته است و در آخر هم شرکت نینتندو ، با آمار فروش ۲۴ میلیون واحدی در جایگاه سوم است .

از آنجا که دنیای سرگرمی همواره به دنبال هیجان بوده است ، کنسول های نسل ۸ را پایانی برای حرفه خود ندانسته و به فکر ارتقای سطح کیفیت کنسول و بازی های خود است ، همین هدف نیز باعث ظهور کنسول های نسل ۹ شده است .

کنسول های نسل ۹

کنسول های نسل ۹ کار خود را انتشار اولین نسخه از این نسل در سال ۲۰۲۰ آغاز کرد . شرکت مایکروسافت با انتشار ایکس باکس سری ایکس و سری اس و همچنین شرکت سونی با پلی استیشن ۵ ، وارد عرصه رقابت های کنسول نسل ۹ شدند .

این کنسول ها در مقایسه با نسل قبلی خود ، دارای پردازنده های گرافیکی سریع تر ، خروجی رزولوشن ۴کی ، وضوح ۸ کی و …. بوده اند .

در راستای میزان ارتقای کیفیت فنی این کنسول ها در مقایسه با نسل قبلی خود ، این انتظار می رود که قیمت آن با مقداری افزایش روبه رو باشد . کنسول های نسل ۹ در ابتدای راه خود قرار دارند و این انتظار می رود که با گذشت زمان مدل و ورژن های مختلفی ار آن ها عرضه بازار شوند .

با ورود قدرتمند این کنسول ها و بازی های ویدیویی به بازار ، یک بار دیگر تمامی نگاه ها به سمت این ابزار های سرگرمی کشیده شده است و این انتظار از انها می روند که با یک تصویر شایسته این مسیر را ادامه دهند .

کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه زیرزیر

معرفی PS5

پی اس فایوِ ساخت سونی نسبت به مایکروسافت با احتیاط بیشتری رفتار کرده است. البته این کنسول را از چندین سال قبل در بازار عرضه کردند و با ظاهری شبیه به ایکس باکس سری ایکس آشنا بودید. به خاطر همین پلی استیشن پی اس فایو خیلی برای شما تازگی ندارد. این دستگاه در دو مدل تهیه می‌شود. انواع مدل های PS5 شامل معمولی و مدل دیجیتالی میشود که تفاوت آنها مربوط به پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی است؛ یعنی اگر مدل معمولی را خریداری کنید، می‌توانید بازی‌های فیزیکی را هم تجربه کنید اما در مورد دیجیتال چنین ویژگی وجود ندارد. به خاطر همین مدل دیجیتال قیمت پایین‌تری دارد.

کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه زیرزیر

امروزه علاقه‌مندان به پلی استیشن ۵ به دنبال بهترین نسخه از این کنسول هستند تا بتوانند بهترین بازی‌ها را از این طریق اجرا کنند. نکته مهم این است که این مورد در مدل‌های مختلفی ارائه شده است که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین علت شما باید سعی کنید که بهترین مدل را برگزینید. کنسول بازی PS5 سونی مدل CF1216A یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما خواهد بود که ما در فروشگاه اینترنتی زیرزیر این مدل را موجود کردیم تا شما با خیال راحت از اصالت کالا این کنسول نسل نهمی را تهیه کنید.

اگر از جمله آن طرفداران دو آتیشه سونی هستید پس بشتابید بشتابید پلی استیشن 5 زیر قیمت بازار در فروشگاه اینترنتی زیرزیر موجوده

خرید آنلاین و یا حضوری PS5

خرید PS5  با گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی برطرف خواهد ساخت.

فروشگاه زیرزیر در امین حضور تهران 1402 بررسی ساید بای ساید تسلا 4درب هیمالیا 1402

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

PS5

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

الکترواستیل

امرسان
یخچال فریزر
الکترواستیل
هیمالیا
دیپوینت
پاکشوما
لباسشویی ظرفشویی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *