اخبار و مقالات, آموزش جهت لوازم خانگی, برند ایرانی, لوازم خانگی

بهترین فریزر صندوقی سال 1402چیست ؟

بهترین فریزر صندوقی سال 1402چیست ؟ بهترين برند لوازم خانگي ايراني امرسال, يخچال فريزر, الکترواستيل, هيماليا, ديپوينت، پاکشوما، لباسشويي ظرفشويي خريد لوازم خانگي از امين حضور - فروشگاه زير زير قيمت ها امرسان يخچال فريزر الکترواستيل هيماليا ديپوينت پاکشوما لباسشويي ظرفشويي فریزر صندوقی فریزر تکی فریزر صندوقی برفاب

بهترین فریزر صندوقی سال 1402چیست ؟

بهترین فریزر صندوقی سال 1402چیست ؟ بهترين برند لوازم خانگي ايراني امرسال, يخچال فريزر, الکترواستيل, هيماليا, ديپوينت، پاکشوما، لباسشويي ظرفشويي خريد لوازم خانگي از امين حضور - فروشگاه زير زير قيمت ها امرسان يخچال فريزر الکترواستيل هيماليا ديپوينت پاکشوما لباسشويي ظرفشويي فریزر صندوقی فریزر تکی فریزر صندوقی برفاب

فریزر صندوقی چیست ؟

فریزر صندوقی محفظه ای ایست که دمای آن زیر صفر می باشد و از لحاظ شکل ظاهری مانند صندوق است به همین جهت به آن فریزر صندوقی گفته می شود .امروزه برای نگهداری موادغذایی و به طور کلی مواد غذایی فاسد شدنی از انواع یخچال ها و فریزر ها استفاده می شود.

فریزر های صندوقی در ابعاد واندازه های مختلف تولید شده و دارای تنوع بالایی در ساخت می باشند.فریزر های صندوقی برای نگهداری انواع مواد پروتئینی نظیر گوشت، مرغ و ماهی، انواع مواد غذایی، مواد لبنی و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه این مقاله به توضیحات بیشتر درباره انواع مدل و ویژگی های هر کدام از فریزر های صندوقی میپردازیم.

با وبلاگ زیرِزیر همراه باشید…

چرا به فریزر صندوقی نیاز داریم ؟

فریزر صندوقی مناسب برای مصارف صنعتی و خانگی

فریزر صندوقی هم در مصارف صنعتی کاربرد دارد و هم در خانه‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. هم برای کسب و کارهای کوچک به کار می‌آید و هم در مراکز بزرگ خرید. فریزرهای صندوقی هم به صورت افقی و هم ایستاد در بازار به فروش می‌رسد و انواع بدون برفک آن نیز در بازار موجود است.

از نظر اندازه و ابعاد هم می‌توانید اندازه‌های بزرگ و یا کوچک آن را در فروشگاه‎های لوازم خانگی پیدا کنید. ابعاد فریزر صندوقی از 6 فوت به بالامی باشد که در انواع برندهای ایرانی و خارجی موجود می باشد.

فریزرهای صندوقی خانگی هم برای خانواده‌های پرجمعیت و هم کم جمعیت کاربرد دارند. به‌خصوص اگر آشپزخانه کوچکی داشته باشید یا در کنار یخچال و فریزر ایستاده خود نیاز به یک فریزر کوچک و اضافی داشته باشید، فریزر صندوقی انتخاب خوبیست.

در بازار ایران سه برند فریزر صندوقی بوش، ال جی و سامسونگ حضور دارد. قیمت بالای این سه محصول سبب شده تا خریداران توجه ویژه‌ای را به برند های وطنی مانند الکترواستیل و هیمالیا  و … نشان دهند.

ویژگی های فریزر صندوقی چیست ؟

سرزمین ما دارای مناطق وسیع آب و هوایی گرم و خشک است. مواد غذایی در این منطقه گرمایی به سرعت رو به فساد می‌گذارد. بنابراین نیاز به فریزر به شکل روز افزونی همیشه حس می‌شود. در این مناطق داشتن فریزر صندوقی یکی از بهترین راه ‌حل‌ها است.

  1. فریزر صندوقی استاندارد ، مصرف برق پایینی دارد و سبب می‌شود تا مواد غذایی به مدت طولانی‌تری تازه بماند. مصرف بهینه انرژی و کم‌ ترین میزان اتلاف سرما در فریزر صندوقی ، یکی از مهم‌ترین فاکتور های انتخاب این نوع از فریزر است.

  2. نوع نوفراست فریزر صندوقی مشکل برفک را حل کرده است. در نوع برتر فریزرهای صندوقی ، برای پوشش بدنه از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود که این ورق ظاهر زیباتری دارد، ضد خش و ضد زنگ است و به راحتی تمیز می‌شود.

  3. در عایق بندی بدنه و درب فریزر صندوقی ، از فوم پلی یورتان استفاده می‌شود که این فوم دقیقا از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

  4. فریزرهای صندوقی استاندارد دارای ترموستات اتوماتیک است و همانطور که می دانید، کارکرد ترموستات اتومات کاهش کار موتور است و زمان نگهداری مواد غذایی را طولانی‌تر می‌کند.

  5. یکی از ویژگی‌های فریزرهای صندوقی استاندارد داشتن سیستم روشنایی ال ای دی در محفظه آن است.

  6. بر خلاف نظر بسیاری، فریزر صندوقی جای زیادی را اشغال نمی‎کند. برای خانواده‌های کم جمعیت و پرجمعیت مناسب است و شما را از خرید غذاهای آماده بی نیاز می‌کند. در هزینه و زمان شما برای خرید صرفه جویی می‌کند.

بهترین فریزر صندوقی سال 1402چیست ؟

 

فریزر صندوقی بر خلاف ظاهرش فضای کمی اشغال می‌کند و در عوض بسیار جادار است.

فریزر صندوقی خانگی معمولا برای خانواده‌های پرجمعیت یا خانه‌هایی که فضای کافی برای فریزهای ایستاده ندارند، توصیه می‌شود. این نوع فریزرها در ابعاد و اندازه‌های مختلف و برای مصارف گوناگون طراحی شده‌اند.

ساختار آن با استفاده از انواع عایق و بدنه اصلاح شده، سرمای بیشتری را در خود نگه می‌دارد و اگر برندهای برتر را انتخاب کنید میتوانید با خیالی آسوده سال ها از آن استفاده کنید.

اصلا مهم نیست این دستگاه را برای کجا استفاده کنید ، خانه یا مغازه یا حتی کارگاه‌ و کارخانه های بزرگ، این دستگاه در انواع متنوع برای هر کاربردی ایده‌ آل است.

حال تعدادی از برترین تولیدکنندگان داخلی فریزر های صندوقی را به شما معرفی میکنیم :

فریزر صندوقی هیمالیا

از بهترین برندهای تولیدکننده فریزر صندوقی، صنایع برودتی هیمالیا می باشد که با تولید انواع فریزرهای بستنی و فریزر خانگی توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و در تولید یخچال صنعتی موفقیت چشم گیری داشته است.

فریزر صندوقی الکترواستیل

از مهم ترین برند های تولید کننده فریزر صندوقی برند الکترو استیل است که فریزر صندوقی الکترو استیل معرف یک دستگاه با بدنه قوی، کمپرسور پرقدرت و دارای نشان استاندارد می باشد.

فریزر صندوقی برفاب

از دیگر برندهای مورد علاقه مشتریان برند فریزر های برفاب می باشد فریزر صندوقی برفاب با دارا بودن بدنه مقاوم، کمپرسور پر قدرت، مصرف برق پایین و قیمت مقرون به صرفه از محبوب ترین فریزرهای صندوقی به شمار می رود.

و…

برترین تولیدکنندگان یخچال و فریزر ایرانی

شرکت های زیادی طی 30 سال گذشته وارد عرصه تولید یخچال شدند که خیلی از آنها ورشکست شده و رفتند و تعدادی از آنها که جزو بهترین سازندگان لوازم خانگی هستند باقی ماندند. آنهایی که هنوز جزو خوبهای ایران هستند از اول سیاست کاری خود را بر مبنای کیفیت و خدمات دهی خوب بنا کردند به همین جهت هنوز پابرجا هستند.

خیلی از شرکتهای قدیمی مانند ارج و آزمایش و جنرال استیل که واقعا قدرتمند بودن و کالاهای خوبی هم تولید می کردند ورشکست شدند اما شرکتهای خصوصی قوی ماندگار شده و هنوز هم جزو بهترین ها هستند. هر یک از این کارخانه های معتبر در برخی محصولات خیلی معروف هستند.
بهترین شرکت یخچال سازی ایران عبارتند از:

الکترواستیل

برفاب

هیمالیا

پاکشوما

امرسان

دیپوینت

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه حضوری برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه آنلاین زیرِ زیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم و اصلی مربوط به فریزر صندوقی را به شما خاطر نشان کنیم.

اگر متقاعد شدید که خرید فریزر صندوقی، بهترین گزینه برای محل کار و یا خانه شماست، زمان آن رسیده که محصول با کیفیتی را خریداری کنید که مدت‌های طولانی بتوان از آن استفاده کرد. فریزر صندوقی خوب باید انرژی و کارایی مناسبی داشته باشد و همینطور میتوانید از برند های نمونه ایرانی که در بالا نام بردیم استفاده کنید چرا که از مدل های غیر داخلی چیزی کم ندارند و از قیمت بسیار مناسب تری برخوردارند.

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *