آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, لوازم خانگی

مقایسه ساید بای ساید با دوقلو جدید 1402

مقایسه ساید بای ساید با دوقلو جدید 1402 مقایسه یخچال ساید بای ساید با دوقلو بهترين برند لوازم خانگی ايرانی امرسال, يخچال فريزر, الکترواستيل, هيماليا, ديپوينت، پاکشوما، لباسشویی ظرفشویی خريد لوازم خانگی از امين حضور - فروشگاه زير زير قيمت ها امرسان يخچال فريزر الکترواستيل هيماليا ديپوينت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

مقایسه ساید بای ساید با دوقلو جدید 1402

مقایسه ساید بای ساید با دوقلو جدید 1402 مقایسه یخچال ساید بای ساید با دوقلو بهترين برند لوازم خانگی ايرانی امرسال, يخچال فريزر, الکترواستيل, هيماليا, ديپوينت، پاکشوما، لباسشویی ظرفشویی خريد لوازم خانگی از امين حضور - فروشگاه زير زير قيمت ها امرسان يخچال فريزر الکترواستيل هيماليا ديپوينت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

مقدمه

ضروری ترین لوازم برای آشپزخانه، یخچال می‌باشد. یخچال دارای تنوع زیادی در مدل است که معروف ترین مدل‌های آن یخچال ساید بای ساید و دوقلو می‌باشد.

هنگام خرید یخچال ممکن است سئوالاتی ذهن خریداران را به خود مشغول کند از جمله اینکه یخچال ساید بای ساید بهتر است یا دوقلو ؟ هر یک از این دو نوع یخچال مزایای خاص خودشان را دارند و در بازار یخچال فریزها هر کدام طرفداران خودشان را دارند. هر کدام از این دو مدل‌ دارای مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

تفاوت اصلی این دو مدل در شکل ظاهری آن‌ها می‌باشد؛ یخچال ساید بای ساید با وجود این که از فضایی مجزا برای یخچال و فریزر برخوردار می باشد، ولی به هم چسبیده هستند.

در ادامه شما را برای انتخاب بهتر با به توجه نیاز شما عزیزان راهنمایی می نماییم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بررسی ساید بای ساید

در این قسمت یخچال فریزر های ساید بای ساید را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار می دهیم، تا مزایا و معایب آن را برای شما روشن بنماییم. مزایا و معایب به شرح زیر هستند، آنها را با دقت بخوانید تا تفاوت یخچال فریزر های ساید بای ساید با دوقلو را به خوبی متوجه شوید:

    1. یخچال های ساید بای ساید از سیستم جریان هوا چندگانه برخوردار است. این سیستم، هوا را در تمام نقاط یخچال به صورت یکسان به جریان در می‌آورد و فضای داخلی یخچال را یکپارچه سرد می‌کند بنابراین تمام محتویات یخچال برای طولانی مدت سالم و تازه می‌مانند.

    2. ساید بای ساید از قابلیت تنظیم دمای داخلی یخچال، قفل کودک، تنظیمات یخساز و آبسردکن برخوردار است. این تنظیمات را می‌توان از طریق نمایشگر دیجیتالی که روی در یخچال تعبیه شده است اجرا کرد.البته ممکن است این قابلیت برای هر مدلی از آنها تفاوتی جزئی داشته باشد.

    3. داشتن سیستم خنک‌ کننده از دیگر مزایای یخچال های ساید بای ساید است. این سیستم دما و رطوبت یخچال را به خوبی کنترل می‌کند.

    4. ساید بای ساید در بیشتر مدل‌های خود از یخساز و آبسردکن برخوردار است. آبسردکن این یخچال‌ها ممکن است دستی یا اتوماتیک باشد که در مدل اتوماتیک آب از طریق شلنگی که به آب شهری متصل شده است تامین می‌شود و در مدل دستی باید محفظه مناسب آب را که در فضای داخلی یخچال تعبیه شده است از آب پر کرد.

    5. این یخچال ها از یک سیستم بسیار ضروری و جذاب دیگر به نام سیستم سوپر کول برخوردار است. سوپر کول در مواقعی که غذای گرم داخل یخچال قرار داده می‌شود، از بالا رفتن دمای کلی یخچال جلوگیری کرده و به سرعت دما را به حالت اولیه خود باز می‌گرداند. این قابلیت در افزایش طول عمر دستگاه بسیار موثر است.

    6. در ساخت این یخچال از فیلترهای مختلفی به منظور از بین بردن هرگونه باکتری و بوی نامطبوع در تمام بخش‌های یخچال استفاده شده است.

    7. مهمترین و چشمگیرترین قابلیت ساید بای ساید سیستم vacuum fresh است. این سیستم در واقع نوعی محفظه جادویی در داخل یخچال است که می‌تواند محتویات خود را برای مدت طولانی تازه نگه دارد.

    8. یخچال های ساید بای ساید در مدل‌های قدیمی‌تر و اولیه خود از دو درب برخوردار است اما در حال حاضر، در طرح‌ها و مدل‌های متنوع‌تری عرضه می‌شود مانند سه درب یا چهار درب مانند یخچال فریزر ساید بای ساید چهار درب هیمالیا مدل تسلا

    9. بیشتر یخچال‌های ساید بای ساید از قابلیتی به نام«هوم بار» برخوردار هستند. این محفظه در قسمت داخلی درب یخچال قرار دارد اما درب آن جدا از درب اصلی یخچال می باشد,که سهولت استفاده از یخچال و همینطور بازدهی آن را بالا می برد.

    10. از آنجایی که یخچال های ساید بای ساید بر خلاف یخچال‌های دوقلو، هر دو طرفش بهم چسبیده‌اند که وزن بسیار بالایی دارند و این از نظر کاربران عیب بزرگی محسوب می‌شود چرا که آنها را با مشکل جابه جایی مواجه می‌کند.

    11.  یخچال‌های بسیار پیشرفته ساید بای ساید از فیلترهای تصفیه آب برخوردار هستند. گرچه این یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود اما متاسفانه فیلترها باید هر شش ماه یکبار تعویض شوند که این هزینه‌های هنگفتی در بر می‌گیرد.

    12.  یکی دیگر از معایب ساید بای ساید، ابعاد بزرگ آن است که باز هم افراد را هنگام جابه‌جایی یا قرار دادن آن در فضای آشپزخانه دچار دردسر می‌کند.

بررسی یخچال فریزر های دوقلو

 

در این بخش برخی از مهمترین مزایا و معایب یخچال فریزر های دوقلو را بیان میکنیم تا راحت تر بتوانید انتخاب خود را انجام دهید:

  1. سهولت حمل و نقل و جابجایی به دلیل جدا بودن فریزر و یخچال

  2. قیمت مناسب‌تر از ساید بای ساید

  3. فریزر بزرگ با قفسه‌های جادار

  4. دارای دو موتور مجزا

  5. دوام و طول عمر طولانی

  6. قابلیت جدا کردن دو طرف از هم و قرار دادن آنها در مکان‌های مورد نظر

  7. مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت

  8. فیلتر یخچال دوقلو موجب از بین رفتن بو و باکتری مواد غذایی می‌شود

  9. سیستم سرمایش چندگانه موجب ایجاد سرمایش هوای چندگانه در یخچال می‌شود

  10. از آنجایی که یخچال‌های دوقلو از دو موتور مجزا برخوردار هستند، بیشتر از یخچال‌های ساید بای ساید برق مصرف می‌کنند.

  11. این یخچال‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک اصلاً مناسب نیستند. گرچه می‌توان هر طرف را در مکانی مجزا قرار داد اما در هر صورت این بخش‌ها در کنار هم جلوه زیبایی دارند و این را نمی‌توان انکار کرد.

  12. یخچال دوقلو در طرح‌هایی بسیار ساده‌تر از ساید بای ساید تولید می‌شوند.

بهترین شرکت یخچال سازی ایران

شرکت های زیادی طی 30 سال گذشته وارد عرصه تولید یخچال شدند که خیلی از آنها ورشکست شده و رفتند و تعدادی از آنها که جزو بهترین سازندگان لوازم خانگی هستند باقی ماندند. آنهایی که هنوز جزو خوبهای ایران هستند از اول سیاست کاری خود را بر مبنای کیفیت و خدمات دهی خوب بنا کردند به همین جهت هنوز پابرجا هستند.

خیلی از شرکتهای قدیمی مانند ارج و آزمایش و جنرال استیل که واقعا قدرتمند بودن و کالاهای خوبی هم تولید می کردند ورشکست شدند اما شرکتهای خصوصی قوی ماندگار شده و هنوز هم جزو بهترین ها هستند. هر یک از این کارخانه های معتبر در برخی محصولات خیلی معروف هستند.
بهترین شرکت یخچال سازی ایران عبارتند از:

الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D

47,750,000 تومان

فریزر 10فوت امرسان مدل فلت F1060T

11,700,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:2

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D با آبخوری

16,700,000 تومان17,400,000 تومان
سفارش داده شده:1
آیتم های موجود:1

يخچال 18 فوت امرسان گلد فلت TFN18D بدون آبخوری

16,450,000 تومان

يخچال فريزر 11 فوت امرسان گلد فلت TF11T220

11,300,000 تومان

یخچال 10فوت امرسان مدل HRI1060

9,650,000 تومان

یخچال 20 فوت امرسان BFN20D-M/TP فلت تاچ LCD آبخوری

16,950,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:1

یخچال 5 فوت امرسان مدل IR5T

4,700,000 تومان

یخچال فریزر 10 فوت کلاسیک امرسان

14,100,000 تومان15,900,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:2

یخچال فریزر 16 فوت کلاسیک امرسان صورتی

18,400,000 تومان18,900,000 تومان

یخچال فریزر 16 فوت کلاسیک امرسان قرمز

20,200,000 تومان
سفارش داده شده:0
آیتم های موجود:2

یخچال فریزر 17 فوت امرسان فلت TFH17T

13,850,000 تومان

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی

 

امروزه به دلیل قیمت بالای یخچال فریزرها و نیاز ضروری و همیشگی خانه و آشپزخانه به این وسیله ضروری است که در خرید این وسیله دقت شود تا نیاز آشپزخانه شما را حداقل 10 الی 15 سال تامین کند. از آنجا که تنوع مارک، قیمت، جنس، کارایی و رقابت در برند خارجی و بهترین یخچال فریزر ایرانی زیاد شده است، باعث سردرگمی در انتخاب شما می شود.

مقایسه یخچال ساید بای ساید با دوقلو

مقایسه ساید بای ساید با دوقلو جدید 1402 :

  1.  قیمت یخچال ساید بای ساید از قیمت یخچال دوقلو بیشتر است.

  2.  مصرف برق یخچال دوقلو خیلی بالاتر از ساید بای ساید است.

  3.  از لحاظ امکانات، ساید بای ساید برنده است. ساید بای ساید از امکانات ویژه‌ای چون: قفل کودک، فیلتر آب،   سیستم  جریان هوا چندگانه، یخساز، صفحه نمایشگر دیجیتالی، هوم بار و… برخوردار است.

  4.  از لحاظ ظرفیت و فضا، یخچال دوقلو برنده است. اگر همیشه با فضای کم یخچال فریزر خود روبرو هستید پس   دوقلو برای شما مناسب‌تر است.

  5.  از جهت زیبایی، یخچال ساید بای ساید برنده است. این یخچال هر ساله با طرح‌های زیباتری روی کار می‌آید.

  6.  برای جابجایی دوقلو برنده است چرا که یخچال و فریزر آن از هم جدا هستند.

  7.  از منظر رنگ، هر دو مدل یکسان هستند. سفید، مشکی و نقره‌ای رنگ‌بندی آنهاست.

  8.  از جهت استفاده به صورت مجزا، دوقلو برنده است.

  9.  در قسمت سایز، ساید بای ساید برنده است. ساید بای ساید فضای کمتری از آشپزخانه اشغال می‌کند در حالی که دوقلو اصلاً مناسب فضاهای کوچک نیست. تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو در این مورد بسیار است.

  10. برندهای معروف معمولا هر دو نوع این یخچال ها را تولید می کنند . از جمله شرکت های امرسان، الکترواستیل و هیمالیا …

  11. یخچال های ساید بای ساید معمولا دو یا چهار در دارند ولی یخچال های دوقلو فقط دو در.

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کسی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه حضوری برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه آنلاین زیرِ زیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

جمع بندی

در پایان امیدواریم با مطالعه توضیحات و موارد نام برده در زمینه مقایسه یخچال ساید بای ساید با یخچال دوقلو نتیجه می‌گیریم هر دو نوع یخچال از مزایایی بسیار بالاتر از معایب خود برخوردار هستند؛ به همین دلیل باز هم انتخاب سخت می‌شود و پرکاربردترین مدل‌های یخچال فریزر یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو است که در بین خانواده‌های ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد.

اما در نهایت این شما هستید که میتوانید تنها با پرسیدن چند سوال ساده از خود و اندیشیدن در مورد آنها بهترین انتخاب را انجام دهید. سوالاتی همچون، آیا واقعاً به این حجم از فریزر یخچال دوقلو نیاز دارم؟ کدام یک برای فضای آشپزخانه من مناسب‌تر هستند؟

با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به بهترین نحو ممکن میتوانید اقدام به خرید یخچال فریزر مورد نظر خود با قیمت بسیار مناسب کنید.

زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

نوشته های مرتبط

4 نظر در “مقایسه ساید بای ساید با دوقلو جدید 1402

  1. farzin.mass گفت:

    واقعاً ممنونم بابت این مقاله خوبتون خیلی دو به شک بودم برای خرید دوقلو یا ساید بای ساید
    آیا میتونم جداگانه یخچال یا فریزر این یخچالهای دوقلو رو تهیه کنم؟

  2. hamidrezabm30 گفت:

    سلام یخچال دوقلو فریزرم داره؟ بعد موتوراشون جداگانست؟ مصرفشونم بیشتره؟

    1. ادمین سایت administrator گفت:

      سلام بله هر دو دستگاه دارای موتور جداگانه هستند و به همین صورت مصرفشون هم بیشتر از ساید بای ساید هست

  3. arezoohajiali گفت:

    دوقلو آلفا پلاس هیمالیا واقعا عالیه خیلی هم خوشگله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *