لوازم خانگی, آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات

معرفی برند امرسان

معرفی برند با کیفیت امرسان 1402 معرفی برند امرسان امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

معرفی برند امرسان

معرفی برند با کیفیت امرسان 1402 معرفی برند امرسان امرسان یخچال فریزر الکترواستیل هیمالیا دیپوینت پاکشوما لباسشویی ظرفشویی

معرفی برند امرسان

 

امرسان یکی از برندهای مطرح تولید‌کننده انواع یخچال فریزر در ایران است. خط تولید این شرکت، با اتکا به توان و دانش متخصصین داخلی، توانست پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر باکیفیت در ایران و دیگر کشورهای دنیا شناخته شود. علاوه بر یخچال فریزر، شرکت صنایع امرسان امروزه محصولات متنوعی را تولید می‌کند که تنها گوشه‌ای از عزم این کمپانی در جهت نیل به اهدافی است که از زمان شکل‌گیری تا به امروز تغییر نکرده‌اند.

یخچال فریزرهای امرسان در انواع مختلف هتلی یا کامپکت، یخچال تک درب، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید، فریزر تک درب و یخچال فریزرهای محبوب طرح کلاسیک تولید می‌شوند.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا سبب شده امرسان به عنوان اولین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، موفق به اخذ نشان استاندارد CE اروپا شود. بدین ترتیب یخچال فریزرهای امرسان با استانداردهای بهداشتی، ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط‌زیست اتحادیه اروپا سازگاری دارند و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به فروش می‌رسند.

مزیت یخچال های امرسان

 

مزیت اصلی یخچال فریزرهای امرسان، شناخت نیاز مصرف‌کننده داخلی و طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتری است که در این زمینه امرسان، گوی سبقت را از رقبای داخلی و خارجی خود ربوده‌است.

یخچال فریزرهای امرسان در حال حاضر به بیش از 15 کشور دنیا از جمله ایتالیا صادر می‌شود و در بازار داخلی هم یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین برندها در تولید یخچال فریزر است.

ویژگی عمده یخچال فریزرهای امرسان بهره‌گیری از سیستم پربازده و مصرف بهینه انرژی است که منجر شده تا یخچال فریزرهای امرسان موفق به اخذ گرید +++A به عنوان بالاترین استاندارد مصرف انرژی شوند.

خرید انواع یخچال فریزرهای امرسان با ضمانت‌نامه 36 ماهه امرسان و ارائه کلیه خدمات پس از فروش، خیال شما را از جهت تضمین کیفیت کالا، آسوده می‌کند.

اگر به دنبال بهترین یخچال فریزر ایرانی هستید در فروشگاه اینترنتی امرسان بهترین مدل‌های یخچال فریزر امرسان با نقد و بررسی و مشخصات فنی برای شما آماده گردیده‌است تا با مطالعه دقیق، بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

همچنین شما می‌توانید تمامی محصولات امرسان را از طریق فروشگاه اینترنتی زیرِزیر مشاهده کرده و به صورت آنلاین خریداری نمایید و درب منزل خود در سراسر ایران تحویل بگیرید.

یخچال فریزر دوقلو امرسان

 

یخچال فریزرهای دوقلو امرسان موضوعی است که ما در این مقاله به بررسی آن پرداختیم. کمتر کسی پیدا می‌شود که وقتی اسم امرسان را می‌شنود شعار “زیبا، جادار، مطمئن” را تکرار نکند که این نشان از محبوبیت و اصالت کالاهای امرسان دارد. البته این شعار برای زمانی بود که امرسان تنها با یک محصول یخچال و فریزر خود را به بازار معرفی کرد. این شرکت پس از رشد و واردکردن محصولات متنوع به فروشگاهش همچون ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، هود و اجاق گاز شعارش را تغییر داد و آن را به “زیبا، پیشرو، مطمئن” تبدیل کرد. پیشرو بودن شعار بسیار مناسبی است که برای این برند در نظر گرفته شده‌است دلیل آن‌ را در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

شرکت صنایع امرسان با فراگیری دانش تخصصی در زمینه تولید یخچال و فریزر طی سالیان سال، بالاترین کیفیت و کامل‌ترین طراحی را پدید آورد. به طوری که امروزه خیلی از افراد غرق در زیبایی و کارایی این محصولات می‌شوند.

اگر سری به فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی امرسان بزنید و به بخش فروش یخچال فریزرها بروید، به طور واضح پیشرفت امرسان در این سال‌ها را مشاهده خواهید‌کرد. پیشرفت در زمینه طراحی، ساخت و تولید! از یخچال‌های کامپکت هتلی گرفته تا یخچال‌های غول‌پیکر سایدبای ساید که همگی طراحی و کیفیتی بی‌نظیر دارند و از تمامی الگوهای استاندارد بین المللی تبعیت کرده‌اند.

یخچال فریزر های امرسان بر اساس نیاز مشتریان در چند نوع مختلف تولید می‌شوند. هر نوع یخچال فریزر برای کاربری خاصی طراحی می‌شود؛ یخچال‌فریزرهای بالا و پایین، سایدبای‌ساید، هتلی و دوقلو! ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یخچال فریزرهای دوقلو امرسان بپردازیم.

یخچال فریزرهای دوقلو امرسان نماد مشخصی دارند RH قسمت یخچال و FN فریزر را نشان می‌دهند. شما می‌توانید یخچال یک فریزر را با فریزر مدل دیگر جابجا کنید و برای خود یک طراحی جدید پدید آورید.

تفاوت یخچال فریزر الگانت و دیاموند

 

همان‌طور که می‌دانید طی سالیان طولانی امرسان برترین برند داخلی شناخته شده و در این راستا محصولات متنوعی همچون: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود، اجاق گاز و انواع فر تولید می‌کند. ولي یخچال فریزر پرچم‌دار محصولات امرسان است و این شرکت توانسته انواع یخچال فریزرها اعم از: دوقلو، سایدبای ساید، بالا پایین، تک درب و هتلی را روانه بازار کند.

در این میان، یخچال فریزرهای سری دیاموند و الگانت جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترين محصولات امرسانی به حساب می‌آیند. یخچال فریزر دیاموند بصورت دو قلو بوده و در دو سایز 15 و 20 فوت و به رنگ سفید و نقره‌ای همراه با آبریز تولید می‌شود. یخچال فریزرهای الگانت نیز در دو مدل بالاپایین و دوقلو بدون آبریز طراحی شده‌اند و تنوع رنگی بالاتری نسبت به سری دیاموند دارند. یخچال فریزرهای دوقلو الگانت با گنجایش 15 فوت معادل 529 لیتر ویژه خانواده‌های پرجمعیت، یخچال فریزرهای بالا پایین الگانت با ظرفیت 17، 20 و 22 فوت تمامی نیازهای خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت را برآورده می‌کند.

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی امرسان

 

خرید لوازم خانگی امرسان با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی امرسان برطرف خواهد ساخت.

امرسان
یخچال فریزر
الکترواستیل
هیمالیا
دیپوینت
پاکشوما
لباسشویی ظرفشویی

نوشته های مرتبط

1 نظر در “معرفی برند امرسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *