آموزش جهت لوازم خانگی, اخبار و مقالات, برند ایرانی, لوازم خانگی

معرفی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا 1402

معرفی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا 1402

معرفی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا 1402

معرفی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا 1402

معرفی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا 1402

یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا (+Omega)، گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که مایل به داشتن محصولی متفاوت و بسیار جادار هستند. این محصول با حجم مفید زیاد و مطلوب در عمق و عرض بسیار مناسب، عالی برای خانواده های زیبار پسند می باشد و ظاهر آن نیز با طراحی مناسب و داشتن یخساز خودکار و همچنین آبسردکن و یا هومبار بسیار زیبا و همه پسند می باشد. در این محصول کابین یخچال در بالا و کابین فریزر در پائین محصول طراحی و در دسترس می باشد. در یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا پلاس (+Omega) که با طراحی مناسب یخساز و هومبار بر روی در محصول، شما میتوانید یکی از کامل ترین و زیباترین یخچال فریزر های شرکت هیمالیا را برای خانه و کاشانه خود انتخاب نمائید. این یخچال فریزر امکانات زیادی مانند عیب یاب خودکار، آنتی ویروس (AVP)، یخساز خودکار، محفظه ی کنترل رطوبت و… دارد.

  • مجهز به فیلتر آب

  • نمایشگر لمسی

  • مجهز به LED داخلی

  • مجهز به آنتی ویروس

  • قابل اتصال به آب شهری

  • مجهز به هومبار و یخساز اتوماتیک (مدل هومبار )

  • مجهز به آبریز و یخساز اتوماتیک (مدل آبریز )

  • کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب

  • محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت

معرفی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا 1402

بررسی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا

معرفی یخچال فریزر امگا‌ پلاس هیمالیا 1402

یخچال فریزر امگا هیمالیا، 27 فوت است و گنجایش یخچال 415 لیتر و گنجایش فریزر نیز 190 لیتر است که در کل گنجایشی معادل 605 لیتر دارد. از لحاظ ابعاد نیز این محصول دارای 190 سانتی متر ارتفاع، 75 سانتی متر عمق و 85 سانتی متر پهنا است. تعداد 3 طبقه در داخل یخچال و 4 عدد داخل درب وجود دارد. همچنین 3 کشو نیز برای قرار دادن محصولاتی مانند میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است. تعداد طبقات فریزر نیز 3 طبقه است که 3 طبقه هم برای درب آن در نظر گرفته شده است. 4 کشو در داخل فریزر برای راحتی مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است.

یخچال فریزر امگا پلاس هیمالیا دارای آبسرد کن اتوماتیک به همراه موتور سکاپ است که مصرف انرژی آن نیز A است؛ با توجه به قرار گرفتن یخچال در بالا و فر به همین دلیل به این گونه از یخچال اصطلاحا کمبی می‌گویند. همچنین موتور یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا پلاس، مجهز به سیستم خنک کننده دوگانه است که به عملکرد بهتر آن کمک قابل توجهی می‌کند. علاوه بر این سیستم کنترل هوشمند و عیب یاب خودکار یخچال نیز از مزایای این محصول به حساب می‌آید.

از ویژگی‌های مهم امگا پلاس باید به تکنولوژی حذف بوهای نامطبوع و باکتری اشاره کنیم که موجب می‌شود کاربران بتوانند مواد غذایی را با تازگی بیشتر و برای مدت زمان طولانی‌تری نگهداری کنند. در داخل یخچال و فریزر از چراغ ال ای دی استفاده شده که این موضوع مصرف انرژی را نیز تا چندین برابر کاهش داده است.

تاریخچه برند هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

تاریخچه شرکت هیمالیا زمانی که نام یخچال فریزر هوشمند ایرانی به زبان ها می آید آنچه به ذهن ها وراد می ‌شود، برند هیمالیا می باشد. یخچال فریزر هیمالیا جزء محبوب ترین لوازم خانگی می ‌باشد که با ارائه محصولات با کیفیت در بسیاری از آشپزخانه‌ ها جا باز کرده است.

برند هیمالیا از قدیمی ترین برندهایی است که در ایران شناخته شده می باشد. برند و کمپانی هیمالیا جز بهترین برندهای کشور محسوب می شود. شعار معروف هیمالیا بر قله زیبایی ها یکی از نشانه های مهم بودن طراحی در محصولات هیمالیا است.

هیمالیا همانطور که گفتیم یک برند ایرانی است که یک کالای ملی به حساب می آید. این شرکت در دهه 50 شمسی در تهران با تولید یخچال فریزر کار خود را شروع کرد. پس از آن در دهه 60 میلادی به تولید یخچال های صنعتی رو آورد و در دهه 70 تولید یخچال فریزرهای ایستاده خانگی را آغاز نمود.

شرکت هیمالیا در محدوده استان البرز در یکی از شهرک های صنعتی 50 کیلومتری اتوبان کرج – تهران واقع شده و توان تولیدی محصولات بسیار زیادی را دارد و از همان اوایل دهه 50 تا به امروز محل کارخانه تغییری نکرده است .

چندین دهه این برند در زمینه تولید محصولات خانگی ازجمله یخچال فریزر هیمالیا نیز فعالیت دارد و به برندی آشنا و معتبر در بین خریداران ایرانی تبدیل شده است. این برند در تاریخچه خود همکاری با شرکت های خارجی بین المللی ازجمله آلمانی و ایتالیایی را نیز دارد.

کیفیت یخچال فریزرهای برند هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

کیفیت ساخت محصولات هیمالیا را می توان از میزان فروش بالای آن به علت میزان رضایتمندی بالای مصرف کنندگان متوجه شد. دریافت گواهینامه ‌های سیستم مدیریت کیفیت طبق استاندارهای بین المللی ایزو 9001 و ایزو 2000، کسب استانداردهای ملی ایران، تولید محصولات مطابق با استاندارهای اروپایی و استفاده از تکنولوژی تولید شرکت معتبر آلمانی ازجمله مجوزهای این شرکت در جهت تولید محصولات با کیفیت ایرانی است. گارانتی محصولات این برند بازگوکننده کیفیت آن است.

هیمالیا در محصولات خود از فناوری های روز دنیا در ساخت محصولات خود استفاده می کند.

برای اطمینان قرار دادن کاربر در این محصولات شرکت هیمالیا یخچال فریزر هیمالیا مدل آلفا را 30 ماه گارانتی کرده است. این گارانتی به شما اجازه میدهد در صورت وجود هر گونه مشکل فقط با مراجعه به یکی از نمایندگی های هیمالیا در سراسر کشور مشکل خود را به راحتی حل کنید.

فناوری های یخچال فریزرهای هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

تعدادی از فناوری های به کار رفته در یخچال فریزرهای هیمالیا به شرح زیر است

  • موتور سکاپ ایتالیایی
  • سیستم ضد باکتری
  • تکنولوژی نوفراست
  • قابلیت هوم بار برای جلوگیری از زیاد باز کردن درب یخچال و فریزر
  • یخ ساز اتوماتیک
  • سیستم عیب یابی هوشمند

موتور یخچال هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

هیمالیا از همان ابتدا کار تا به امروز با شرکت های متعدد و مطرح تولید کننده کمپرسور های یخچال فریزر های خانگی کار کرده است که همه آن ها در دسته های بسیار بالای کیفیتی قرار گرفته اند. برخی از این شرکت ها عبارتند از دانفوس آلمان، AEG اروپا، هایتک و دونپر چین. این شرکت ها موتورهایی با مصرف انرژی بهینه و مقاوم را تولید می کنند.

خرید آنلاین و یا حضوری لوازم خانگی هیمالیا

معرفی برند ایرانی هیمالیا در لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی هیمالیا با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا برطرف خواهد ساخت.

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از هر کی بپرسی لوازم خونگی رو از کجا بخرم حتما بهت میگه برو امین حضور و یا اینترنتی برو فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

 

خرید لوازم خانگی در امین حضور تهران با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی زیرزیر به قیمت زیر بازار سفارش و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی زیرزیر به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا،امرسان، دیپوینت، پاکشوما و الکترواستیل برطرف خواهد ساخت.
زیرِ زیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

از این طریق با ما در ارتباط باشید.

صفحه اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی زیرِزیر

کانال آپارات فروشگاه اینترنتی زیرِزیر 

واتس‌آپ

تماس با مدیریت فروش

بورس لوازم خانگی ایران در امین حضور تهران

زیرِزیر قیمت ها را از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

قیمت

قیمت یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی

پایین ترین قیمت لوازم خانگی

انواع کولر گازی

خرید کولرگازی

انواع تهویه کننده هوا

انواع جاروبرقی روسو
نکات مهم در خرید جاروبرقی
در هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
تاثیر بودجه و برند تولید کننده در انتخاب جاروبرقی
اثر گذاری قدرت موتور در عملکرد مناسب جاروبرقی

بهترین جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی با مکش پر قدرت و کم مصرف

قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف
لیست قیمت روز انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو
خرید و قیمت یخچال فریزر (جدیدترین مدل ها)
لیست قیمت یخچال و فریزر
یخچال فریزر – فروشگاه اینترنتی زیر زیر
خرید یخچال و فریزر اقساطی با بهترین قیمت
خرید یخچال فریزر، ساید و دوقلو با تضمین بهترین قیمت
پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

بهترین شرکت یخچال سازی ایران
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی
الکترواستیل
امرسان
هیمالیا
پاکشوما
دیپوینت

زیرِ زیر قیمت هارا از ما بخواهید!

فروشگاه اینترنتی زیرزیر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *